Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. D

    B-zone MotoGP website

    Vooraf even dit: NEE DE ZOEKFUNCTIE LEVERT NIETS OP! :) (NO OFFENCE) Ik heb me geregistreerd op de B-zone. Nu kan ik kiezen voor 10 euro, daar krijg ik een heleboel voor. Staat ook bij de complete races op video. Is dat zo? Mijn vraag is eigenlijk of iemand hier ervaring mee heeft? En of het...
  2. D

    Wie is die mooie dame naast Valentino Rossi?

    Mijn vrouw heeft iets lichter haar. :}
  3. D

    Remlicht met intern knipperlichten

    Weet iemand of een remlicht met daarin verwerkt de knipperlichten leverbaar is voor een Honda CBR 600RR? Er was hier iemand met een R1 die dat ook had, maar kan het plaatje niet meer vinden.
  4. D

    CBR 600RR 2003 geel / Yamaha R1 2003 zwart/ grijs?

    Ik rij nu een 600'tje wil wel wat anders eigenlijk. (NU AL! :D) Maar goed zomaar een polletje, maar hoe kan ik die aanmaken? :S (edit zie het al hier dus!) Dus een van de 2 welke zou jij nemen?
  5. D

    Heeft iemand een idee hoe deze stunt moest gaan?

    Snap niet hoe deze stunt dan wel af had moeten lopen? Iemand een idee? Link: http://www.linienmc.dk/video/crash-mc/Banned%20From%20TV%20-%20fatal%20motorcycle%20jump.mpg
  6. D

    Even vraagje over importeren uit Duitsland

    Stel ik ga naar een motorzaak aldaar. De Fahrzeugbrief is aanwezig en evt. ook CVO. Kan ik dan de motor van mijn keuze gelijk meenemen als ik dat wil? Dus ik betaal contact of met pin gelijk ofzo? En zo ja? Ik hoef alleen rijbewijs mee te nemen? Ik stel die vraag, omdat als ik dan daar ben en...
  7. D

    Hoe kan je nou een turbo motor rijden?

    Stel de turbo van je motor komt erbij rond de 3.000 á 3.500 rpm. Je rijdt op de A15 en je neemt de afslag Dordrecht na die tunnel. Je schakelt terig naar zijn 2 per ongeluk te laag en je motor gaan naar de 4.500 rpm. Dan zou de turbo er ook bij komen of werkt dat niet zo dan bij een motor...
  8. D

    Nitro helmen

    Wie verkoopt er Nitro helmen in Nederland? Via google en www.nitro-helmets.com geen Nederlandse dealers. Wie weet wat?
  9. D

    Hindle uitlaat op GSX-R1000 2002

    Die had de Ghostrider ook onder zijn GSX-R1000 2002 zitten in de film 'The Final Ride' maar volgens mij had hij ergens geschreven, dat hij hem leeg had gehaald? Dus alle dempingsmaterialen eruit. Kan dat? Weet iemand of dat ook echt zo is? Als je de film bekijkt, dus de eerste van de 2 dan zou...
  10. D

    Kappen spuiten

    Ik heb het weleens gepost. Ik zou nog weleens een GSX-R1000 willen laten spuiten in de Ghostrider kleuren. Ik ben al wat motoren tegengekomen die al zwart waren, maar helaas nog nooit een GSX-R1000. Ik ben op zich best handig, dus de kappen kan ik er zelf afschroeven. Het voorbewerken en het...
  11. D

    Wie is de Ghostrider?

    De Ghostrider van www.ghostridermovie.net is bekend. Voor je verder leest en zal lezen wie de 'mythe' is even dit. Zeker in Zweden is gewoon bekend wie de persoon 'Ghostrider' is. Op het forum van The Ghostrider is zijn echte naam ook al 2 á 3 keer voorbij gekomen, maar door de moderators...
  12. D

    Geslaagd!

    En weer eentje met een A-stempeltje unlimited! :P :] Edit: en in 1 keer! :)
Terug
Bovenaan Onderaan