Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Johan_k
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Johan_k

    Vering van een ktm smr afstellen

    Goedemiddag mannen, ik wil graag mijn vering in de basis afstelling zetten en vanuit daar fijnstellen. Nu kan ik alleen maar de standaard afstelling vinden van enduro/sx Zijn deze klikwaardes gelijk? Ik meet bij mijn vrije doorhang 60mm dit moet 30 zijn dus dat staat al niet goed...
  2. Johan_k

    Wokkel in demper zetten

    Hallo is hier iemand die een wokkel in mijn akrapovic kan lassen? Of heeft iemand hier een goed adres voor -geen vermogen verlies -wel db naar beneden Gr. Johan Of evt een eindstuk te koop akra omtrek 34cm Waar killer in kan
  3. Johan_k

    Supermotard rijders meppel en omstreken

    Hallo sm rijders ik ben wel eens benieuwd hoeveel rijders er in de regio wonen. Vandaar deze topic Zelf rij ik 540 uit 2007 met smr bak, smr vering, grotere carb. Nu bezig met nld kenteken. Dus volgend jaar de straat op Gr. Johan
  4. Johan_k

    ktm 525 frame met kenteken 2004-2007

    ben op zoek naar een frame voor een ktm 525 mijn motor is zelf uit 2006 maar zoek een frame met kenteken. frame mag vanaf 2004 tot 2007 dit frame het liefste nederlands, maar ander land niet heel erg. heb je wat liggen mail ff wat en de prijs mvg johan
  5. Johan_k

    ff voorstellen

    Goedendag forum gebruikers, Mijn naam is Johan en ben 26jaar. Ik had sinds 2007 een kawa zx6r uit `96. dit was mijn eerste motor. Na veel plezier, heb ik vorig jaar 2011 de motor verkocht. toen besloot ik om het eens 180 graden om te draaien en een supermotard te kopen...
Terug
Bovenaan Onderaan