Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Groninger Meeuw

    DTC (@Diaantjes Toerrit Club) voorheen DTR (@Diaantjes Toerclub Rit)

    Om het ex-lesserstopic niet onnodig te belasten hier een nieuw topic over de @Diaantje's Tourclub Rit. Nieuwe deelnemers welkom! Dit topic, een vervolg op "Ex-Lessers" toerrit Noord-Brabant - 15-08-2020, is het resultaat van een zeer succesvolle ex-lessersrit in de zomer van 2020, georganiseerd...
  2. Groninger Meeuw

    Valpartijen

    Het is iets wat ons allemaal kan overkomen en sommigen (of: de meesten) van ons hebben het wel eens meegemaakt: een valpartij met de motor. Wat zijn jullie ervaringen? Edit: de motorcross en het circuit laten we maar buiten beschouwing. Ten slotte zijn dat takken van sport die vragen om...
  3. Groninger Meeuw

    Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

    Hier verder. Wat heb je onderweg :] meegemaakt en is het waard om aan mede MF'ers te vertellen? Het gaat om nieuwe, actuele gebeurtenissen. Dus geen links naar oudere topics.
  4. Groninger Meeuw

    Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #22

    En hier maar weer verder met jullie (en mijn) spectaculaire en minder spectaculaire belevenissen!
  5. Groninger Meeuw

    Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #21

    En verder maar weer jongens! Vandaag nog wat beleefd? Alle soorten weer gehad zo'n beetje, behalve sneeuw en ijzel. Vertel!
  6. Groninger Meeuw

    Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #20

    Hier maar weer verder, ook al heb ik weer niks bijzonders meegemaakt vanmorgen '(
  7. Groninger Meeuw

    Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #19

    We maken nog steeds van alles mee onderweg, dus hier maar weer verder :r
  8. Groninger Meeuw

    Het grote Wat ik onderweg heb meegemaakt topic #18

    Ja, het oude draadje was vol. Hier maar verder, zou ik zeggen.
  9. Groninger Meeuw

    Kofferset GIVI voor Yamaha XJ 900 S Diversion

    GIVI koffers voor Yamaha XJ 900 S Diversion Complete set: top- en zijkoffers met alle bevestigingsmateriaal. Goede staat, zien er netjes uit. En ook twee originele Yamaha zijkoffers voor zelfde type motor, zonder bevestigingsmateriaal. T.e.a.b.
Terug
Bovenaan Onderaan