Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rud1e
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Uitlaatdemper modificatie Suzuki SV1000

    Om het allemaal wat overzichtelijker te maken zal ik mijn huidige project apart "behandelen" in dit topic :] Ik heb sinds kort een Suzuki SV1000 K7 en ben van mening dat daar een paar goed klinkende sport dempers onder horen te liggen. Er zijn echter weet ik veel hoeveel soorten en maten te...
  2. R

    Te Koop: Honda CB Seven Fifty '98

    Hierbij wil ik jullie laten weten dat ik mijn Honda CB seven fifty uit 1998 te koop aanbied. Dit wegens de overstap naar een andere fiets. Hij is altijd goed onderhouden geweest en staat netjes droog in de garagebox. Motorfiets is nog helemaal origineel en loopt perfect. Eind vorig jaar...
  3. R

    Garagebox delen in Dordrecht

    Hallo mede forummers, Zoals heel veel mensen op dit forum heb ik een motor. Alleen ik zou hem graag in een garagebox willen stallen ivm ruimte gebrek en vanwege de veiligheid. Is er iemand in Dordrecht die wat ruimte over heeft in zijn garage of zijn er mensen die zowiezo al een gedeelde...
  4. R

    Te Koop: honda CB750 sevenfifty

    Hallo iedereen, Bij deze verkoop ik mijn schitterende Honda CB sevenfifty. Hij verkeerd in een goede staat en het is een echte superlekkere toer/stuur fiets. De motor is van augustus 1998 en er staat 33000 km op de teller. Hij staat (als er niet op gereden wordt) binnen en is altijd...
  5. R

    op zoek naar sportieve twins

    Hallo Allemaal, Sinds een tijdje heb ik een viercilinder motor. De Honda sevenfifty. Maar eigenlijk wil ik toch weer terug naar een twin. Alleen wat is er eigenlijk in te krijgen? Uiteraard de Ducs :} Maar een Duc valt nogal buiten m'n budget. Ik ben dus op zoek naar een sportieve (hoeft...
  6. R

    Technische vragen Suzuki GSX R750 F '87

    Hallo mede forumers. Welke velgenmaten passen er op de Suzuki GSX R750 '87 model F behalve de standaard 18inch? En welke huidige maten remklauwen passen er op dit zelfde type? Please help me out :]
  7. R

    nieuwe motor... waar haal je het geld vandaan??..

    Hallo iedereen, Omdat m'n huidige motor niet meer voldoet (versleten krukaslagers) ben ik op zoek naar een andere motor. Nu gaat mijn intresse uit naar een nieuwe i.p.v. een 2de handsje. Alleen na heel wat zoeken heb ik nog steeds geen geldboom gevonden en zal ik dus op een andere manier...
  8. R

    Motor op stal..

    Binnenkort ga ik mijn gpz inruilen voor een mooie nieuwe cbr :} , maar niet voordat ik een degelijke stalling heb voor dat ding. Nu had een kennis van mij een garagebox waarin meerdere motoren mochten staan tegen een leuke vergoeding, maar die arme man is helaas van ons heengegaan '( Zijn er...
  9. R

    GPZ meeting..

    Heee motorfreaks :P update 26 april: Alle GPZ500s-jes van het MF gaan een toerdag organiseren :] De datum van 1 mei zal denk ik niet meer doorgaan. Dit omdat er een aantal problemen zijn voorgekomen bij wat gpzetters (bij mij moet het gehele blok vervangen worden...)Als route houden we nog...
  10. R

    Wie heeft tips voor aanpassen van uitlaat?

    Een tijdje terug heb ik een open uitlaat gekocht voor m'n motor :} Maar ik ben lastig tevreden te stellen, want ik wil nu graag een "high mount" of een "gekantelde" demper. Die zijn echter niet te krijgen voor m'n bike B| Daarom ben ik van plan m'n uitlaatje aan te passen naar m'n eigen zin...
  11. R

    vermogenkromme 500cc

    Hoi Motorfans, Ik ben sinds kort mijn gpz500s aan het verbouwen en dankzij de dynotestbank heb ik m'n bike perfect kunnen afstellen *D Is er iemand op het forum die wel eens een originele 500cc heeft laten testen op zo'n rollerbank? Zo'n gpz 500cc-tje heeft in de catalogus een leuke 60pk...
  12. R

    uitlaat voor de gpz500s

    hee mede motorfreaks 8-) , Al sinds een tijdje ben ik op zoek naar een 2in1 sport uitlaat voor m'n gpz500s. Ik heb er dus uiteindelijk een gevonden van laser, maar toen ik die wilde bestellen bleek dat die niet meer geproduceerd werd :? . Weet iemand welke uitlaten er meer geschikt zijn? ik...
Terug
Bovenaan Onderaan