Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BOTB
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BOTB

    zomerse motorkleren

    Het mooie weer komt er weer aan. Nu zat ik te denken aan wat meer verkoelende kleding. Ik heb een beetje zitten zoeken, maar kan niet meer vinden dan wat doorwaaispul. Ik zoek meer wat korts als een korte broek of een shirt met protectie voor op de motor. Iemand een idee?
  2. BOTB

    Ricambi paddockstands?

    Ik kwam op eBay goedkope paddockstands tegen en vroeg me af of iemand daar toevallig ervaring mee heeft. Het zijn stands bij ricambi weiss. Kwam wel wat tegen op een belgisch motorforum waar ze het erover hadden dat er L steunen bijgeleverd worden ipv bobbin beugels. Het gaat om deze set...
  3. BOTB

    Biketronix gear indicator

    Nieuwe Biketronix Gear indicator in de kleur rood 40,- + evt. verzenden 6,75
  4. BOTB

    R&G Tail tidy KTM Superduke

    Ik ben opzoek naar een 2e hands R&G Tail tidy voor een KTM Superduke (normale) Heb evt. een Evotech te ruil:
  5. BOTB

    effe voorstellen BOTB, thijs

    Ik ben Thijs uit Haarlem heb net mijn A rijbewijs gehaald en een motor gekocht. Misschien een beetje te heftig als eerste motor, maar het is een KTM Superduke uit 2007 geworden. Een setje oldskool Leo's liggen klaar om eronder gezet te worden. Ik ben alleen nog opzoek naar de DB Killers (zie...
  6. BOTB

    db killers Leovince

    Ik ben opzoek naar 2 db killers voor een Leovince SBK 0236/0237 de diameter is ± 53 mm Het zijn de oldskool pijpen voor onder een KTM Superduke zoals op geleende foto.
Terug
Bovenaan Onderaan