Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ertje650
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ertje650

    Wie? O Wie? Motorreis door Indonesie-Sumbawa!!

    Hallo, Ik wil dit jaar dus eindelijk eens iets anders ondernemen, en wel een Motorreis door Indonesie-Sumbawa helaas moeten hier minimaal 8 mensen voor in zijn (het is via een reisorganistie duzz!! ;) ) en we zijn pas met z'n 3en -O- Ik dacht dus laat ik eens ff polsen of er hier nog...
  2. Ertje650

    Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic 5

    Hier issie dan weer deeltje 5!! ;) Linkje naar deel 1 Het MF NTV650 Revere & NT650 Hawk Topic Linkje naar deel 2 Het MF NTV650 Revere & NT650 Hawk Topic 2 Linkje naar deel 3 Hét MF NTV650 / Revere & NT650 Hawk Topic 3 Linkje naar deel 4 Hét MF NTV650 / Revere & NT650V Hawk Topic 4...
  3. Ertje650

    HELP!! SV 650 doet gek!! :(

    Hoi Ik heb dus problemen met mijn SV650 van '99 (carb. versie dus!!) Hij loopt soms erg onregelmatig stationair en slaat dan ook af en toe een slag over :( als je de achterste Bougiedop lostrekt loopt hij dus op 1 cilinder beter stationair als op 2 (met de voortste niet geprobeerd omdat je...
  4. Ertje650

    Hét MF NTV650 / Revere & NT650V Hawk Topic 4

    Beetje laat!! sorry!! maar hier issie dan weer deeltje 4!! ;) Linkje naar deel 1 Het MF NTV650 Revere & NT650 Hawk Topic Linkje naar deel 2 Het MF NTV650 Revere & NT650 Hawk Topic 2 Linkje naar deel 3 Hét MF NTV650 / Revere & NT650 Hawk Topic 3 *O* Deeltje 4 alweer!! *D *O*...
  5. Ertje650

    Dagje Skien/Snowboarden + eten in Bottrop! DEEL 2

    Het plan is dus zoals de titel al zegt een "Dagje Skiën/Snowboarden + eten in Bottrop!!" de vorige keren was het ook erg geslaagd!! :Y *D De kosten hiervan zijn €35,- doordeweeks en €45,- in het weekend (Kinderen t/m 15 jaar resp. €25,- €30,-) Dit zijn dus de AllIn prijzen voor een...
  6. Ertje650

    Starten zonder gelijkrichter/spannings regelaar??

    Hoi, Vraagje is het mogenlijk je Motor te starten zonder gelijkrichter/spannings regelaar?? :? en is dat slecht voor je Dynamo omdat die dan onbelast draait?? :?
  7. Ertje650

    Hét MF NTV650 / Revere & NT650V Hawk Topic 3

    Linkje naar deel 1 Het MF NTV650 Revere & NT650V Hawk Topic Linkje naar deel 2 Het MF NTV650 Revere & NT650V Hawk Topic 2 *O* Deeltje 3 alweer!! *D *O* Hallo mede NTV rijders!! Ik ben erg benieuwd met hoeveel we nou eiglijk zijn hier op MF?? Ik weet er wel een aantal, maar vast niet...
  8. Ertje650

    Dagje Skien/Snowboarden + eten in Bottrop!!

    Ik heb het idee al in het Utrecht topic laten vallen waar er verschillende positieve reacties waren,en dacht laat ik het eens in de grote groep gooien!! *D Het plan is dus zoals de titel al zegt een "Dagje Skiën/Snowboarden + eten in Bottrop!!" De kosten hiervan zijn 33 euro doordeweeks en...
  9. Ertje650

    NTV Tourkuip Rood

    Ik bied dus mijn kuip aan omdat ik zelf liever een "naakte" fiets rijd :Y De kuip is niet in nieuwstaat,maar ziet er nog redelijk uit op de punten waar de spiegels er doorsteken zitten scheurtjes die je bijna niet ziet als hij gemonteerd zit en ook een paar andere ophangpunten zijn wat...
  10. Ertje650

    Te Koop Zwarte '99 SV650S zeer mooi!!

    Suzuki SV650S Zwart '99 slechts 13000km nu lekker ruim 16000km na een heerlijk MegaTour weekendje!! *O* Richtprijsje 3999 eurie Ik wil mijn zeer mooie SVtje verkopen omdat ik veel meer rijdt op mijn Honda NTVtje De SV is een hele mooie fijne fiets,maar ik vindt de zithouding net te veel...
  11. Ertje650

    Hèt MF NTV650 / Revere & NT650V Hawk Topic 2

    linkje naar deel 1 Het MF NTV650 Revere & NT650V Hawk Topic Okee, op veler verzoek deel 2!! :P Voor de afbeelding dank aan Tele :} Hallo mede NTV rijders!! Ik ben erg benieuwd met hoeveel we nou eiglijk zijn hier op MF?? Ik weet er wel een aantal, maar vast niet alle!! dus meld U...
  12. Ertje650

    Zijn er nog Snowboarders onder ons??

    Dag luitjes, ik vroeg me dus af of er nog Snowboarders onder ons zijn!!
  13. Ertje650

    Zijn er nog Off /AllRoad rijders in omg. A'foort??

    Dag luitjes, ik vraag me dus af of er nog mensjes in omg. A'foort zijn die soms ff lekker een stukkie OffRoad rijden :P en zo ja waar?? en zin eens met meer af te spreken?? ik rijd zelf op een HONDA XL600R uit '83 (die ik eiglijk eens een flink onderhouds/revisie beurtje moet geven!!) en duik...
  14. Ertje650

    Het MF NTV650 Revere & NT650V Hawk Topic

    Let Op!! er is reeds een deel 2!! Hèt MF NTV650 / Revere & NT650V Hawk Topic 2 Hallo mede NTV rijders!! :} Ik ben erg benieuwd met hoeveel we nou eiglijk zijn hier op MF?? Ik weet er wel een aantal, maar vast niet alle!! dus meld U even, lijkt me leuk :) Duzz!! wie rijdt er allemaal op...
  15. Ertje650

    Rijdend het nieuwe jaar in??

    Hé Motor muizen!! gaan we nog rijdend het nieuwe jaar in?? Ikke gaat zo ff stukkie rije :P nog meer mensjes zin in de omgeving van A'foort??
  16. Ertje650

    New Kid In Town!!

    Hallo Altesaam!! Ikke :+ is ook nieuw hier, ben net voorzien van ADSL :} en zit bijgevolg nu nog meer achter dit schermpie 8-) Ik ben hier tot nu toe nog nooit geweest, en kwam toevallig langs (aan) rijden :] was/ben wel vaak op BikeNet te vinden *D daar is't ook heel gezellie!! :P...
Terug
Bovenaan Onderaan