Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Yevon
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Yevon

    Aangeboden 2 delig motorpak van het merk IXS

    Een 2 delig motorpak van het merk IXS. Is maar enkele keren gedragen vandaar dat deze er goed uit ziet. Maat van de motorpak is 34 Italiaanse maat. Lengte van mijn vrouw toen der tijd was 163 en 48 kilo. Dus het pak is voor een tengere dame of een groter kind. Vraagprijs: €275,00
  2. Yevon

    Pakking Benzinepomp voor Fireblade uit 99

    Welk soort pakking is hier voor nodig en weet iemand toevallig waar deze goedkoop te bestellen is? Alvast bedankt. :t
  3. Yevon

    Richa motorpak

    Motorshopper: Tekoop, Richa motorpak.
  4. Yevon

    Tekoop aangeboden, Richard motorpak

    Motorshopper: Tekoop, Richa motorpak.
  5. Yevon

    Shark Helm beschadigd

    Ik vroeg mij dus af of dit te behandelen is.
  6. Yevon

    Welke banden zijn beter?

    Pirelli of Dunlop? Motor zal niet op een circuit komen.
  7. Yevon

    MFMM 3 Mei Premeet Nijmegen 2015

    ETIQUETTE, VEILIGHEID & DISCLAIMER - Er is voldoende parkeerplaats voor de motoren, mits er geen automobieltjes staan... maar laat genoeg ruimte vrij bij het parkeren van je motor. - Ruim je rommel op waar het hoort. - Iedereen komt op eigen gelegenheid en is dus zelf aansprakelijk voor...
  8. Yevon

    Een Hugger voor mijn GSF Bandit 600

    :Y
  9. Yevon

    GSF Bandit 600

    Ik ben op zoek naar een hugger voor mijn GSF Bandit 600 uit 2000. Graag een foto en prijs. Dank u.
  10. Yevon

    Motor verzekering

    Ik had een klein vraagje. Ik ben vergeten om bij de KNMV door te geven dat ik morgen 21-03-15 een nieuwe motor ga kopen ipv. mijn huidige, iemand enige tips of wat dan ook hoe ik dit nou het beste aan kan pakken?
  11. Yevon

    Optimate 2

    Vraag, Ik heb de optimate 2 druppelaar. Wanneer ik deze aan mijn motor aansluit, is deze leeg wanneer het lampje brand dat hij klaar is. Wanneer ik hem probeer te starten, werkt de accu niet. Sluit ik een acculader van 12 volt aan, dan doet deze het gewoon. Waar kan dit aan liggen?
  12. Yevon

    Uitlaatdemper

    Ik ben op zoek naar een nieuwe uitlaatdemper voor mijn GSF 1200N. Nou ben ik niet zo bekend in dit onderdeel vandaar dat ik ook om advies vraag. Wat is een goede aanrader? :+
  13. Yevon

    Van een Honda naar Suzuki

    Wat ik mij af vraag. Is het wel verstandig om van een Honda CBR600 over te stappen naar een Suzuki GSF 1200 Bandit. Ik heb er al een rit op gemaakt en hij rijd best aangenaam. Alvast bedankt. :W
  14. Yevon

    topkuip CBR uit 99

    Afgelopen zomer in Maart onderuit gegaan en nu ben ik opzoek naar een topkuip voor mijn motor. Zoals u kunt zien ontbreekt er een hoekje van mijn kuip. *D CBR uit 99.
  15. Yevon

    Noord-Holland rondrit Newbies, zondag 3 juni

    Voor Zondag 3 Juni, wie is geinteresseerd? Op zoek naar iemand met een tomtom en ook iemand die evt. een leuke route weet. Locatie is dus zovere nog onbekend. Mogenlijke Aanwezigen: D00fis OVB (Goede hoop dat de motor dan klaar is.) Anders aanwezig! :Y Remond_FRL Lexius Maegrim...
  16. Yevon

    The new guy!

    Ola, mijn naam is Michel ik ben 24 jaar en ik kom uit Nijmegen. Mijn rijbewijs A heb ik in September weten te behalen en ben er dol gelukkig mee! Dit is dan mijn nieuwe vlam!
Terug
Bovenaan Onderaan