Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: berthebike
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. berthebike

    Ohlins demper voor ZX10R 2006/7

    Ohlins S46PR1C2LS Net service beurt gehad (bon aanwezig E195,80) Instelbaar voor : Low speed demping High speed demping Uitgaande demping Veer voorspanning Rijhoogte Preload adjuster om tijdens rijden veervoorspanning bij te stellen . Nieuw prijs 1395,- Mag voor E600 weg ...
  2. berthebike

    Garage deur motor

    Ik heb nog 1 garage deur motor met mini handzenders liggen , nieuw in doos met rails is voor een deur met maxumale hoogte 2,12m . Handzenders zijn voorzien van rolling code en 868 mhz , dus worden niet door radio amateurs gestoord en kunnen niet worden gekraakt ! Prijs €350 , montage moet...
  3. berthebike

    Weg

    Ik ben op zoek naar een weg binnen de bebouwde kom zonder drempels , zou iemand mij deze in Nederland kunnen aanwijzen en verkopen ?
  4. berthebike

    garage deur aandrijvingen !

    Ik zie hier een heleboel mede mf-ers die een garage deur hebben , voor deigene die geintresseerd zijn in een motortje er op kunnen met mij in contact komen , ik doe dit werk voor mezelf en wil mede motor rijders wel een goede prijs geven . Let wel , dit is geen gamma rotzooi wat je voor €100...
  5. berthebike

    sproeiers gsx750ef/es

    Kan iemand me vertellen welke maat sproeiers er in een gsx750ef moeten , ik heb een 750s3(katana) , deze heeft hetzelfde blok en frame maar dit ding is niet vooruit te branden , loopt niet meer dan 200 terwijl mijn oude ef makkelijk 230 liep , dit is een canadees import dus ik denk dat er met de...
  6. berthebike

    tweetakt olie verbruik rsv250

    Ik wil een rsv250 uit 1995 kopen , maar er schijnt een probleem mee te zijn , zit namelijk zo , de motor is van een kennis van mij , hij rijd er bijna nooit op , volgens hem rijd de motor perfect maar verbruikt heel veel tweetakt olie , een tank met olie is binnen 10 min leeg ! Volgens een ander...
  7. berthebike

    S+G banden in Numansdorp

    Ik wil hier even mijn ervaring met S+G banden delen . Het begon met een zachte voorband waar een stuk glas in zat , ik heb ze afgelopen zondag een mailtje gestuurd of ze voor mij een michelin pilot power hadden en wat de prijs is natuurlijk .Ik kreeg maandag netjes een antwoord terug dat de band...
  8. berthebike

    120/70/17 ipv 120/60/17

    Hallo Ik heb een 2003 R6 mijn voorband is aan vervanging toe , er zit nu een pilot sport onder en achter een pilot power , voor komt er ook een power maar ik twijfel aan de maten , heb gehoord dat een 70 beter instuurd en meer gevoel in de bocht geeft , heeft iemand hier daar ervaring mee ?
  9. berthebike

    motor stelen

    Ik had zaterdag een lekke band en stond met pech op de dam , natuurlijk geen rep. setje bij me en anwb lidmaatschap opgezegd omdat ik dat jaren niet had gebruikt , gelukkig kon mijn broer me komen halen met een gehuurd busje , dan sta je met 2 man een motor in een busje te laden , en er is geen...
  10. berthebike

    03 R6 vs 04 R6

    Wat is het verschil (behalve cosmetisch) tussen een 2003 en een 2004 R6 , ik heb gehoord dat de mapping anders is , is dit zo en is het beter , kan je het verwisselen . thx
Terug
Bovenaan Onderaan