Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RonnieB
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RonnieB

    Pitbox plaats(en) 19-9 Assen

    Wij hebben a.s. zaterdag een pitbox met 2 man en kunnen er een of twee man of vrouw bij hebben. Heb je interesse stuur gerust een berichtje. Groeten Ronald
  2. RonnieB

    Gezocht: orginele voorvork veren ZX10R 2004-2005

    Wie o wie heeft er in zijn collectie nog een paar originele voorvork veren liggen van een Kawasaki ZX10R van 2004/2005. Ik heb twee voorpoten overgenomen van iemand waarmee ik op straat wil rijden maar de veren die er nu in zitten, zijn te stug om fatsoenlijk mee op straat te cruisen. Alvast...
  3. RonnieB

    Koppeling slipt na lange stilstand blok

    Ik heb een GSX-R 750 (2001) waarin ik een blok gehangen heb dat minstens 10 jaar heeft stil gestaan. Blok loopt op zich netjes maar de koppeling slipt wanneer ik serieus vermogen vraag. Er zat nog hele oude olie in het blok, deze heb ik ververst en ben daarna pas gaan rijden. Net de koppeling...
  4. RonnieB

    Onderdelen Suzuki GSX-R 600 750 SRAD

    Diverse delen van een GSX-R SRAD 600 750 een witte undertail met verlichting en aangepast subframe , carbon hugger (voor een 600), buddy seat, spiegels koplamp compleet subframe mag weg voor een leuk bod. staan ook op marktplaats.
  5. RonnieB

    Berik 1-delig overall maat 56

    Opnieuw in de verkoop, mijn Berik racepak, het pak is gebruikt en ik ben er een keer mee gevallen, daarna is het vakkundig gerepareerd bij Damen, en heb ik het nog met veel plezier gebruikt, maar het is nu tijd voor wat anders. Ter indicatie ik ben 186 en ongeveer 90 kg. Bieden...
  6. RonnieB

    Berik 1 delig leren pak maat 56 race overall

    Mijn racepakkie is te koop, het pak is gebruikt en ik ben er een keer mee gevallen maar daarna is het vakkundig gerepareerd door Damen. Het pak is dus gewoon goed. Maat 56 ter indicatie ik ben 1.86 en weeg ongeveer 90 kg maar ik ben aan de lange kant voor dit pak. Bieden mag de vraagprijs...
  7. RonnieB

    Berik race-overall maat 56

    Te koop mijn raceoverall van Berik maat 56. Het pak is gebruikt en ik ben er een keer mee gevallen waarna het vakkundig hersteld is door Damen. Ter indicatie ik ben 1.86 en weeg 90kg. maar ik koop het volgende pak wel een maatje groter denk ik. Bieden mag maar hou het netjes, hij moet niet...
  8. RonnieB

    Gezocht regenbanden 120/190

    Gezocht regenbanden voor mijn R1 aangezien het komend weekend met de 501 heerlijk gaat regenen ben ik op zoek naar een knap setje..liefst niet ouder dan 5 jaar...wie heeft wat liggen? Hoor het graag! Appen mag op; nul zes twee vijf nul 911 vier twee...
  9. RonnieB

    Achterwiel Yamha R1 2004 t/m 2014

    Achterwiel zwart met remschijf voor een R1 van 2008 zou moeten passen in R1 van 2004 t/m 2014 Mag weg voor 200,-
  10. RonnieB

    LED-achterlicht

    LED-achterlicht te koop ik heb er 2 over. Heeft twee standen knipperen en continue gewoon op 12V aansluiten en werken. prijsje 15,- per stuk interesse stuur een pm *D
  11. RonnieB

    SRAD cafe fighter

    Na tijden meelezen nu ook maar eens een topic openen. Ik ben twee jaar geleden begonnen aan mijn SRAD projectje, de motor van MF gekocht voor weinig maar er mankeerde nogal wat aan. Vooral het uiterlijk was niet best. De plannen waren/zijn een fighter bouwen maar nog met de...
  12. RonnieB

    R1 '07/08 YEC-kabelboom

    Zoals de titel al zegt, ik heb een YEC kabelboom voor een R1 van 2007/2008 liggen en een YEC-inteface (usb) kabel liggen. YEC-interface kabel is verkocht!! Bij voorkeur samen weg voor 250,- Yec kabelboom mag weg voor 125,- Of doe een serieus bod.
  13. RonnieB

    gezocht (schade) kuipen voor weinig

    Voor een project ben ik op zoek naar schade (circuit)kuipen en kontjes, mag niet al te veel kosten want de zaag gaat er in en er mag zeker schade aan zitten. Liefst van wat recentere motors, mocht je wat hebben liggen hoor ik het graag.
  14. RonnieB

    Set wielen R1

    Een knappe set wielen van een R1 Rn19 2007/2008 Met standaard schijven 475,- Met braking (wave) schijven 575,- Worden zonder banden geleverd, kunnen er wel bij tegen meerprijs...
  15. RonnieB

    Voorbokje Bike-Lift

    Ik heb een voorbokje staan die ik niet meer gebruik en daarom mag hij weg. Vraagprijsje 25,- Onder voorbehoud van financiering verkocht!! Verkocht!!
  16. RonnieB

    Voorbokje Bike-Lift

    Ik heb een voorbokje staan die ik niet meer gebruik en daarom mag hij weg. Vraagprijsje 25,- Onder voorbehoud van financiering verkocht!! Verkocht!!
  17. RonnieB

    Braking Wielen CBR600RR PC40

    Setje Braking wielen te koop passend op een CBR600RR PC40 met een extra tandwieldrager. Vraagprijs voor de set is 775,- Af te halen in Aalsmeer, Bolsward of eventueel ook in Hoevelaken
  18. RonnieB

    Supercorsa's Diablo

    Alleen nog een achterbandje over 180/55/17 SC0 2510 tegen elk aannemelijk bod!! af te halen in aalsmeer en hoevelaken eventueel ook in assen met ow-cup
  19. RonnieB

    Regenbandjes Dunlop/Pirelli

    Twee sets regenbanden: 190/60/17 SCR1 3609 Pirelli Regenband (z.g.a.n.) 125/80/17 414 3410 Dunlop KR 191 Regenband tegen elk aannemelijk bod af te halen in aalsmeer en hoevelaken eventueel ook in assen 23 maart en met ow-cup
  20. RonnieB

    2 sets Dunlop slicks (handgemaakt) NIEUW!

    Zoals de titel al aangeeft heb ik twee setjes handgemaakte Dunlop Slicks te koop Voorbanden: 120/70 17" KR106 compound 6743 (soft) dotcode 1511 Achterbanden: 195/65 17" KR108 compound 4902 (medium soft) dotcode 3611 Gaan alleen per set weg, prijs per set is 275,-
  21. RonnieB

    Setje regenbanden 180/120

    Een setje Regen banden 180/120 beide met dot code begin 2007 en eigenlijk gewoon nog nieuw, zijn altijd netjes bewaard dus voor de amateur coureur gewoon nog goed te gebruiken. Vraagprijs: 75,-
  22. RonnieB

    BT016 voorband 120/70 17 gebruikt maar goed!

    Banden zijn allen gebruikt op het circuit maar kunnen nog prima mee voor vele kilometers op straat Voorbandjes: Bridgestone BT016 120/70 dot 3510 Diablo supercorsa SC2 120/70 dot 2209 Achterbandjes: Diablo supercorsa SC2 180/55 dot 1709 2 * Dragon supercorsa SC2 180/55 dot 2105 en...
  23. RonnieB

    Setje regen banden 180/120

    Omdat mijn racer verkocht is en deze niets liggen te doen hierbij mijn setje regenbanden te koop... Voorband : 120/70 Pirelli Diablo Rain dot 4904 Achterband : 180/55 Metzeler Racetec Rain dot 1906 Zijn dus al wat ouder maar nog zacht genoeg om lekker in de regen te sturen :]...
  24. RonnieB

    Honda CBR 600 F4 racer 2000 (Ex-tenkate)

    Mijn CBR 600 F4 uit 2000 gaat de verkoop in wegens andere prioriteiten Dit is een Ex Ten Kate CBR voorzien van de volgende opties: • WP- achtershock (afgelopen winter geserviced) • Voorvork voorzien van Kent cartridge (afgelopen winter geserviced) • TKR rem-schakelset • Vortex clip-ons •...
  25. RonnieB

    Streetfighter koplamp / kapje Blauw

    Streetfighter koplamp unit in Hornet blauw,mag weg t.e.a.b.
Terug
Bovenaan Onderaan