Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CBX Blakkie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. CBX Blakkie

    MV Agusta vraagt surseance van betaling aan

    Een heel oud merk wat waarschijnlijk ook verdwijnt. De eigenaren willen er geen geld meer in storten
  2. CBX Blakkie

    Classic endurance te Elst 15 en 16 juni 2013

    Voor het eerst dit jaar wordt er naar de zondagse Classic TT een langeafstandswedstrijd op de avond van zaterdag 15 juni gehouden. De 3 uren van Elst: geen wedstrijd om de meeste ronden; het team dat het meest regelmatige rondentijden neerzet wordt de winnaar. Het evenement gaat vooraf aan de TT...
  3. CBX Blakkie

    Zoek een restaurant in de Dolomieten

    Ik zoek een klein restaurant in de dolomieten wat aan een tornanti ligt. Als je de bewuste pas omhoog rijd ligt het aan de rechterzijde. Hebben er een keer gegeten en koffie gedronken echter ik weet niet meer waar het was. Tijdens die bewuste stops was het genieten van wat er langs komt.
  4. CBX Blakkie

    MOTO GP naar SBS 6

    Ondanks officiële berichtgeving dat de MotoGP in Nederland door CarChannel uitgezonden zou worden blijkt nu toch dat SBS6 de uitzendrechten heeft verworven. Het feit dat CarChannel niet "free-to-air" uitzendt is hierbij de bepalende factor geweest volgens een zegsman van rechtenhouder...
  5. CBX Blakkie

    10 jarig bestaan A.R.A. (Aprilia Riders Association)

    Op 6 februari 1998 werd er leven geblazen in de Aprilia Riders Association, vaak afgekort tot ARA, door Peter Bosman. De club begon met zo’n 5 leden mede dankzij een test met de Aprilia Moto 6.5 voor het motorblad Moto73(1997). Via deze manier gingen ze opzoek naar gelijkgestemde zielen met een...
  6. CBX Blakkie

    Zaterdag 3 maart opening van een kledingzaak in Amersfoort

    Spam is niet welkom...
  7. CBX Blakkie

    Circuittraining ter overname

    Circuittraining maandag 10-4-2006 ter overname in de groep gevordenden groep voor de normale prijs van € 165,-- Laat deze kans niet voorbij gaan. Is de eerste circuittraining op het nieuwe circuit. Info per mail naar cleancool@planet.nl
  8. CBX Blakkie

    Ronald in het ziekenhuis in Spanje

    Vanmorgen op Racesport gelezen. Ondertussen al sterkte gewenst met zijn herstel op zijn Site(forum). Pechvol seizoenseinde Ronald ter Braake. Zoals de volgers van racesport weten, start naast Hugo van den Berg ook Ronald ter Braake in de laatste wedstrijd in het Spaans kampioenschap op het...
  9. CBX Blakkie

    Ronald in het ziekenhuis in Spanje

    Vanmorgen op Racesport gelezen. Ondertussen al sterkte gewenst met zijn herstel op zijn Site(forum). Pechvol seizoenseinde Ronald ter Braake. Zoals de volgers van racesport weten, start naast Hugo van den Berg ook Ronald ter Braake in de laatste wedstrijd in het Spaans kampioenschap op het...
  10. CBX Blakkie

    Rossi krijgt zijn MGP fiets mee naar huis

    MotoGP World Champion Valentino Rossi was presented with his title-winning YZR-M1 machine in a memorable trip to Yamaha’s head office in Iwata, Japan, on Friday. The Italian was on a visit to the facility to meet the people that supported his 2004 campaign but received a personal ‘thank you’...
  11. CBX Blakkie

    Het SBKweer van hedenochtend

    In het midden (Amersfoort) van het land is het zeer mistig. Volgens de berichten is het in het noorden no erger. Wacht wel even met vertrek.
  12. CBX Blakkie

    Discrimininatie motorrijders

    Hierbij het verhaal wat een vriend van mij vandaag meemaakte Vandaag lekker wezen toeren,. Rond een een uur of 1 kon de innerlijke mens ook wel wat gebruiken, dus besloten we een restaurant op te zoeken. Bij aankomst bij Restaurant De Waal in Ochten stond er een bord "motoren achter...
  13. CBX Blakkie

    Lullig einde van een dagje sturen in de warmte

    Na een leuk dagje sturen samen met Jeffrey (m'n zoon) op de fiets van zijn moeder was onderstaand verhaal een domper op de feestvreugde. Daar we beiden in de motorrijders outfit waren konden we weinig doen. Je bent door het strakke pak en de helm op je hoofd toch wel beperkt in je vrijheid is nu...
  14. CBX Blakkie

    Wel of geen bier tijdens de TT

    Ik zou graag jullie mening willen weten of er tijdens de TT wel of GEEN bier geschonken kan en/of mag worden. Dit n.a.v. een ander topic op deze site waarin tot uiting kwaam dat er OOK door mensen gedronken (niet 1 of 2) word die nog terug moeten rijden. Er staat overal reclame op het circuit...
  15. CBX Blakkie

    Wie ó wie heeft er een rugprotector

    Ik stel deze vraag n.a.v. een rit van de afgelopen week met een aantal andere motoren in de dolomieten, daar het mij opgevallen is dat er toch nog steeds mensen zijn die er GEEN een dragen. Ik ben er samen met mijn vechtgenoot een aantal jaren geleden op geattendeerd door iemand die bij een...
  16. CBX Blakkie

    Safe Motors verkocht

    Vrijdag heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de Safe groep verkocht is aan de heer Evert Kroon. De heer Kroon heeft zijn geld verdient met het opzetten van de Kroon groep. De Kroon groep was vroeger een grote dealer organisatie in de provincie Utrecht van Reanault. De panden waren...
  17. CBX Blakkie

    Joop Holtmann overleden

    http://www.racesport.nl/frontpage/news.asp?newsid=5344 Helaas zal de pitstraat nooit meer zijn als vroeger. Als er iets moest gebeuren, bij Joop was altijd veel mogelijk. R.I.P. Joop Henk, Mieke en Jeffrey van Laar
  18. CBX Blakkie

    Shit, blinde auto achter ons

    Zit vanmorgen samen met mijn zoon in de auto, ik bel naar huis en zeg tegen mijn vrouwtje, bel Safe even dat je vanmiddag een tochtje op de RSV wil maken. Vrouwtje had geen zin,waarop ik tegen onze zoon zeg, wil jij een keer op de RSV rijden. Dat leek hem wel wat. Safe gebeld of dat we...
  19. CBX Blakkie

    Race seizoen 2004

    Iedereen een geweldig en succesvol raceseizoen 2004 toegewenst. Dat er maar een hoop rondes gereden worden zonder al teveel problemen. En dat iedereen ook eens op het podium komt te staan.
  20. CBX Blakkie

    Transponder vergeten 21 augustus

    Wie is er nog meer vergeten zijn transponder in te leveren. Wij dus wel. Kwam hedenmorgen in de schuur en zag hem nog op de brommer zitten. MISCHA hoe zorgen wij ervoor dat hij terug komt bij jullie. Of is de volgende race vroeg genoeg?.
  21. CBX Blakkie

    21 juni SM wedstrijd in Veenendaal

    http://www.safe.nl/scripts/portal.exe/article?article_id=1253 21 juni is er een SM wedstrijd op het industrieterrein bij Safe motoren te Veenendaal
  22. CBX Blakkie

    Wat leer je op de TOMS cursus

    Een van de onderdelen van de TOMS cursus.
  23. CBX Blakkie

    Motor van mijn vrouw gejat GVD

    Gisteren na afloop van een heerlijke toertocht georganiseerd door Patrick van de WWW.rsvmille.com is de brommer (RSV Mille) van mijn vrouwtje gejat :( :( . Brommert stond afgesloten met stuur- en schijfremslot. Echter na de toertocht zijn we gezellig wat wezen drinken bij v.d. Valk Urmond. Wij...
  24. CBX Blakkie

    Startnummers ZAC

    Hoe groot en dik moeten de nummers zijn op de motoren voor de ZAC competitie. Wie het weet mag het schrijven.
  25. CBX Blakkie

    Ducati races MGP status?????

    Het lijkt wel of de Ducati races die volgende maand gereden worden op Assen een WK status hebben. Zou ik 18 pleuro's moeten betalen om binnen te mogen komen. Ik wil best entree betalen maar GEEN 18 pleuro. Of moet het publiek de kapot gereden fietsen betalen. Maar er is wel een meevaller, je mag...
Terug
Bovenaan Onderaan