Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Maart3n
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Honda CBR1000RR SC59 circuitmotor

    Te KOOP: Honda CBR1000RR SC59 bouwjaar 2009. Belgische papieren. Als overjaars model ingeschreven in 2011 en en aangekocht door mezelf eind 2011 met 2000km als baanmotor. Gebruikt van 2012 tot 2015 als circuit motor. * Ohlins Cartridges vooraan * Ohlins TTX achteraan * HRC ECU afgesteld door...
  2. M

    TK: set nieuwe Metzeler slicks: 120/70 K1 + 190/60 K2

    nieuwe voorband dot 1415 en achterband ongeveer 49/14 (redelijk recente slicks ) afhaal prijs (Duffel, Be): 200 euro
  3. M

    TK Geremde aanhanwagen zonder kenteken 3mx1.5x1.5

    Aanhangwagen zonder kenteken met enkele as. Geremd. Ligt zeer stabiel achter de wagen. Bandjes zijn nog prima Onderhoud gehad vorig jaar in September. 3m x 1.5m x 1.5m - Veel plaats Probleem loos 2j mee door Europa gereden met 1 en 2 motoren derin. Gekocht hier op het forum. 1 wielklem...
  4. M

    Gezocht: plaatsje zolder 16juli

    Is er iemand die nog een plaatsje in de aanbieding heeft? Liefst sprint maar mag ook vrij rijden zijn! Groeten, Maarten
  5. M

    TK: GSX-R 750 K9 Originele uitlaat - volledige lijn

    doe een goed bod! richtprijs 230 euro. *D Groeten! Maarten.
  6. M

    Starlane map voor Portimao

    Hey, Heeft er iemand een 'officiele' map van Portimao met FL en intermediates? Tenzij ik mis ben, staat die niet tussen de circuits die ik kan aanklikken in de starlane software. Spa en Ledenon wel.. maar portimao niet :-) thanks!
  7. M

    gezocht: akrapovic uitlaatsysteem Honda CBR SC59

    Ik ben op zoek naar een volledige race uitlaat voor mijn Honda CBR1000RR SC59,, liefst van Akrapovic (en zeker geen Yoshimura R77) thanks!
  8. M

    Gezocht: bevestigings stuk starlane gps2

    Dit stuk is bij mij afgebroken,,, Heeft iemand dit nog liggen op overschot? Alvast bedankt! Mvg Maarten
  9. M

    Tk: originele uitlaatlijn gsxr750 k9

    Vraagprijs:350 euro (afgehaald) of doe een goed bod! Voorbochten, catalysator en einddemper. Past normaal op elke 600/750 van die generatie
  10. M

    Ohlins ttx veer - rijder gewicht

    Vraagje.. Heb hier net een leuke ttx op de kop kunnen tikken voor de cbr sc59 Maar nu wil ik weten hoe ik kan zien voor welk rijder gewicht deze veer geschikt is 21040 -36/105 L4110 Dus er staat hier iets voor 105kg.. Maar na wat gezoek op internet ben ik niet zeker dat dit...
  11. M

    Starlane gps-2 crashed regelmatig

    Soms boot ie nog volledig, soms blijft ie hangen op 'mmc found' .. Vervelend, alles gaat ineens - na garantie - kapot de laatste tijd |( Het is eergisteren begonnen tijdens de tweede sessie van een regen circuitdag.. Vandaag in warme, droge omstandigheden hetzelfde probleem vastgesteld...
  12. M

    bandenwarmer repareren?

    Tot grote verbazing ontdekt dat mijn CapIT bandenwarmers aan de binnenkant slijtage vertonen.. nu *net* na de 3j garantie periode :-) De voering van de binnenkant op de voorband verwarmer begint op sommige plaatsen te scheuren maar de bandenwarmer werkt nog. Zou je dat gewoon met...
  13. M

    Honda CBR1000rr SC59 C-ABS onderdelen - 550 euro

    http://www.2dehands.be/motoren/accessoires-onderdelen/motorblokken-blokonderdelen/honda-1000rr-sc59-c-abs-onderdelen-147514161.html?start=0 Alles ABS gerelateerd dat eraf gehaald is van een '09 fireblade. Ge-demonteerd wegens omschakeling naar gewone leidingen voor circuitgebruik.
  14. M

    Pirelli Superbike Slick 190/60 dot3009 120 euro

    Zoals de titel zegt: super kleverig rubber! Pirelli Superbike Slick 190/60 dot3009 120 euro (excl verzendkosten) Nieuw, netjes bewaard! Weg wegens 'teveel voor komend seizoen' Pm bij interesse
  15. M

    Assen en geluid

    Hey iedereen, Ik zou dit jaar eens willen gaan rijden op assen (met prospeed wsl) maar mijn uitlaat maakt nogal wat herrie (yoshimura r77 cbr1000rr). Op Spa geraak ik *net* door de geluidsmeting met 102db (met db killer) Denk je dat dat haalbaar is op assen ? Zou nogal sneu zijn om 3...
  16. M

    TK Pirelli SuperbikePro 190/55 DOT XX11 Nieuw 110 euro

    http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/diablo_superbike_pro.html Nieuw, niet gebruikt. Bij voorkeur af te halen in Duffel (B), verzendkosten heb ik geen idee van.
  17. M

    Gezocht: Honda CBR1000 SC59 accuhouder binnenspatbord

    Mijn c-abs versie is te groot voor een circuitkuip te monteren ( op std subframe ) |( Is dus de plastieken holder tussen het subframe onder het zitje. Iemand dit nog liggen pertoeval ? Thx
  18. M

    ten kate race kuipen

    Hey iedereen, Hebben jullie ervaring met de ten kate (polyester) racekuipen? Ik heb er hier zo'n tweede hands setje liggen maar vind ze nogal dun en flexibel.. Misschien zijn dit 'cheap to crash' kuipen maar ik zoek toch iets duurzaams voor mijn goede set kuipen..
  19. M

    Hey!

    Hallo, Ik lees al even mee op dit forum, meestal in de circuit gerelateerde secties. Heb vorig jaar mijn eerste moto (cbr 600f 2005) ingeruild voor een CBR1000RRA 09 en rij voornamelijk op circuit. Vorig weekend naar de WSBK in Assen geweest en Assen ziet er mij wel een leuke baan uit om...
Terug
Bovenaan Onderaan