Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jeroen_K
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jeroen_K

    Esquad Stein motorjeans mt32 ( valt klein )

    Te koop: Esquad Stein mt32 (valt klein) Super fijne en stevige motorjeans met Armalith vezel door de jeansstof verwoven. Ik heb de broek te strak gekocht en hierdoor weinig gedragen. Maten als de broek plat ligt: Heup 40cm Broekspijp bovenaan bij kruis 30cm Broekspijp bij knie 21cm...
  2. Jeroen_K

    Nx650 Dominator onderdelen

    Dominator onderdelen te koop wegens verbouwing. Blok onderdelen, schokdempers, velgen etc. heb ik dus nog nodig ;) Heb je iets nodig, stuur een berichtje. o.a.: voorkuip tank verlichting tellerbak+frame spatborden vorkkap vorkrubbers zijkappen handkappen zadel
  3. Jeroen_K

    CBR 600 F2/F3 originele demper

    Originele cbr600 f2/f3 demper te koop. Handig voor de ritjes naar het buitenland of als je gewoon zonder herrie rond wilt rijden. De demper is in goede staat, zoals te zien op de foto's. Hij komt van een F2, maar past ook op een F3. €50,- Ophalen in Dordrecht of verzendkosten koper.
  4. Jeroen_K

    CBR 600 F2/F3 originele demper

    Wegens het ontbreken van een cbr in de schuur heb ik een ori demper te koop. Handig voor de ritjes naar het buitenland of als je gewoon zonder herrie rond wilt rijden. De demper is in goede staat, zoals te zien op de foto's. Hij komt van een F2, maar past ook op een F3. €50,- Ophalen in...
  5. Jeroen_K

    Rvs uitlaatbochten borstelen

    Hallo, Ik heb nieuwe rvs uitlaatbochten voor mijn project, die gepolijst zijn. Ik zou ze graag geborsteld willen hebben. Ik kon geen voorbeelden vinden van mensen die dit zelf gedaan hebben en ook de zoekfunctie leverde niets op (misschien zegt dat genoeg, misschien ook niet). Is er iemand...
  6. Jeroen_K

    Dainese combipak maat 50

    Dainese combi maat 50, twee jaar geleden nieuw gekocht voor 600 euro. Ik ben 1,78 en woog 75-80kg op moment van aanschaf. Zit mij nu wat krap vanwege krachttraining. Daarnaast heb ik ook geen racer meer dus tijd voor wat anders. Passen mag altijd (in Dordrecht). Richtprijs €300 euro
  7. Jeroen_K

    CX500 Scrambler

    Toch maar eens een topic aanmaken voor mijn projectje, dus bij deze. In augustus 2014 kocht ik een cx500. Aangezien ik in september aan een nieuwe studie begon ging het nogal langzaam, maar ondertussen komt het einde in zicht. Het idee was eerst om er iets brat achtigs van te maken, maar...
  8. Jeroen_K

    Drag bar stuur zwart 22mm nieuw

    Ik heb een dragbar stuur te koop. Hij is niet gebruikt, alleen even gemonteerd om de motor de kunnen rollen, er hebben nog geen controls op gezeten. Ik heb besloten er toch een cross stuurtje op te zetten. 22mm diameter, 75cm breed, mat zwart. Nieuw 30 euro van Raukema, nu 20 euro...
  9. Jeroen_K

    CBR 600 F2 Originele demper

    Wegens het ontbreken van een cbr in de schuur heb ik een ori demper te koop. Handig voor de ritjes naar het buitenland of als je gewoon zonder herrie rond wilt rijden. De demper is in goede staat, zoals te zien op de foto's €50,- Ophalen in Dordrecht of verzendkosten koper
  10. Jeroen_K

    Dainese combipak maat 50

    Dainese combi maat 50, anderhalf jaar geleden nieuw gekocht voor 600 euro. Ik ben 1,78 en woog 75-80kg op moment van aanschaf. Zit mij nu wat krap vanwege krachttraining. Daarnaast heb ik ook geen racer meer dus tijd voor wat anders. Passen mag altijd (in Dordrecht). Richtprijs €300 euro
  11. Jeroen_K

    CBR 600 F2 Originele demper

    Wegens het ontbreken van een cbr in de schuur heb ik een ori demper te koop. Handig voor de ritjes naar het buitenland of als je gewoon zonder herrie rond wilt rijden. De demper is in goede staat, zoals te zien op de foto's €50,- Ophalen in Dordrecht of verzendkosten koper
  12. Jeroen_K

    Dainese combipak maat 50

    Dainese combi maat 50, vorig jaar nieuw gekocht voor 600 euro. Ik ben 1,78 en woog 75-80kg op moment van aanschaf. Zit mij nu wat krap vanwege krachttraining. Daarnaast heb ik ook geen racer meer dus tijd voor wat anders. Passen mag altijd (in Dordrecht), doe een goed bod en hij is van jou...
  13. Jeroen_K

    Sidi Fusion laarzen maat 47 (schoenmaat 46)

    Sidi Fusions te koop in maatje 47. Ik heb zelf schoenmaat 46 en ze zitten perfect. Ze zijn anderhalf jaar oud en gaan weg omdat ik mn cbr verkocht heb en nu een caferacer/flattracker aan het maken ben. Richtprijs €125 euro.
  14. Jeroen_K

    CBR 600 f2 buddyruimte (met seat quickrelease)

    Hallo allemaal, Mijn cbr heeft geen vakje waar ik mijn slot of een flesje water in kwijt kan tijdens het rijden. Nu loste ik dit altijd op dmv een rugzak, maar dat heb ik eigenlijk liever niet. Ik ging eens zoeken of iemand anders hier iets op had gevonden en ik zag de volgende 'trunk' set...
Terug
Bovenaan Onderaan