Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Docshot
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Docshot

    Wat is dit voor connector?

    Hoi, Ik probeer een bt setje om te bouwen met nieuwe speakers. Hiervoor heb ik een connector nodig maar ik kan deze nergens vinden. Wie o wie heeft voor mij de link of naam van deze connector. Hij komt van een bt next conference af. Alvast bedankt. Doc
  2. Docshot

    BMW rijders gezocht (Almere)

    Hoi....het lijkt me leuk om een klein clubje te hebben met BMW rijders....model maakt mij niet uit. Ik toer veel en graag met vrienden. Ik ben de bezitter van een k1200gt 2004. Wie lijkt het leuk om samen wat te gaan toeren? Mvg. Doc P.s. zie de andere post...motorrijders gezocht...
  3. Docshot

    Autocom set kit 300 (vele extra's)

    Hoi, Ik heb op marktplaats mijn volledige Autocom set aangeboden. Hierbij de link mocht je interesse hebben. Met vriendelijke groet. Doc http://link.marktplaats.nl/m826557486
  4. Docshot

    Bluetooth setje op de autocom...

    Hoi, Ik heb al een tijdje een autocom kit300 setje op mijn motor maar ik mis de aansluiting met bluetooth gebruikers. Mijn systeem gebruikt een porto en kan dus geen bluetooth ontvangen. Tevens kan ik mijn tomtom rider 5 niet horen. Aangezien ik tevreden ben met de autocom wilde ik toch...
  5. Docshot

    gezocht: BMW K1200 GT/RS omgeving Almere

    Hoi.... Ik zoek al een tijdje wat mede BMW rijders bij mij in de omgeving. Het lijkt me leuk om een klein groepje te hebben met dezelfde motor. Lijkt het je leuk stuur me dan even een mailtje. Groetjes Serge Docshot11@gmail.com
  6. Docshot

    Motorrijders gezocht in Almere (clubje)

    Hoi, Sinds tijden ben ik al een motorrijder. Het is zelfs een beetje een beroep geworden. Door de grote drukte van de laatste jaren kwam ik minder aan rijden toe en heb ik eigenlijk nooit een clubje gehad waar ik veel mee deed. Vandaar mijn oproepje. Ik zoek wat mensen bij mij uit in de...
  7. Docshot

    gezocht: andere microfoon autocom

    Hoi, Sinds kort heb ik een kit 300 van autocom maar ik vind de microfoon slecht. Het geluid dat ontvangen wordt is zacht. Wat ik eigenlijk wil is een andere microfoon die ik dmv een stekkertje zo op de autocomset kan aansluiten. Ik ben niet vies van solderen dus dat komt wel goed. Tevens zou...
  8. Docshot

    Gezocht: waterdichte helmtas

    Hoi, Mijn vrouw en ik gaan geregeld naar de buurtjes toe voor langere ritten van 3 a 4 dagen. Tijdens deze ritjes vinden we het leuk om hier en daar wat kasteeltjes of kloosters te bekijken. Op dat moment willen we de helmen achterlaten bij de fiets zonder ons daar zorgen over te maken...
Terug
Bovenaan Onderaan