Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bjorn84
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bjorn84

    wielenset fzr 1000

    Te koop wielen set van een fzr 1000 Achterwiel incl tandwielhouder en remschijf wielas Voorwiel incl remschijven en snelheidsopnemer let op zonder as. Prijs: € 300
  2. bjorn84

    usd fzr 1000 voorvork

    Verkocht
  3. bjorn84

    honda cb650z 1982 ombouw naar cafe racer

    Hoi allen. Ik kwam bij de motorzaak om een prijsopgaaf te krijgen om het balhoofdlager te laten vervangen van mijn honda cb1000r uit 2010. Liep naar buiten met een een honda cb650z op naam. ( en een prijsopgaaf natuurlijk voor het balhoofdlager) Liep al tijden met het plan om eens een...
  4. bjorn84

    cbr 600 f4 1999 met kenteken

    Sold
  5. bjorn84

    nette motor aanhanger

    Hierbij verkoop ik mijn aanhanger. De aanhanger bakmaten zijn: Lengte bak 210cm Breedte totaal incl bakken 142cm Breedte tussen de bakken 74,5cm Totale lengte met dissel315cm Remmen en verlichting werkt. Bakken blijven mooi droog, ook als je door de regen rijd Banden zijn goed...
  6. bjorn84

    GEZOCHT: Paddock stand voor cb 1000 r achterzijde

    Zoals topic titel al verklapt ben ik op zoek naar een paddockstand voor de cb 1000 r die achter moet. Misschien heeft iemand er nog wel 1 liggen onder een laag stof. Als je iets hebt pb me maar even. Bjorn
  7. bjorn84

    Koppelings hendel r6 99-02

    Orriginele koppelings hendel schadevrij. (remhendel is al verkocht) Prijs: bieden vanaf €10. Verzenden mogelijk na betaling.
  8. bjorn84

    technoflex veer +/- 80kg r6 99-02

    Goede Technoflex achter veer. (Even klikken op de foto voor goede formaat) Prijs: Bieden, verzenden mogelijk
  9. bjorn84

    orriginele radiatr r6 99-02 zgan

    Zo goed als nieuwe radiateur. Bieden vanaf 50 euro
  10. bjorn84

    sbs dual carbon remblokken r6 99-02

    Nieuw/ongebruikt in verpakking Nieuwprijs is ruim 100 euro. Vraagprijs € 75 Verzenden is mogelijk na betalen.
  11. bjorn84

    heren motorlaarzen alpinstar s-mx5 maat 45

    Zoals topic titel al verklapt heeft heb ik hier een paar motorlaarzen te koop. Zijn gekocht eind 2012, toen niet meer gedragen. Pas in 2013 5 circuitdagen mee gereden. Omdat ik toch meer protectie wil heb ik andere aangeschaft. Niet omdat deze slecht of kapot zijn. Heb een linkje naar...
  12. bjorn84

    Mrp shiftl commander

    Hoi Ik ben bezig om op een circuit motor een shiftlight te zetten. Het gaat hier over een Honda Cbr 600 f met carburateurs uit 1999. Nu zitten er maar 3 draaden aan. Plus min en 1 voor aan je cdi. Die moest volgens het plakkertje aan de geel blauwe draad komen. ( ja is een 2de hands...
  13. bjorn84

    onderdelen Yamaha r6 2001

    Hoi Set van originele onderkuipen van kunstof in het Rood met in het wit YAMAHA er op. Dus de 2 losse delen die samen de onderkuip maken € Bieden (denk aan de prijs van een krat bier) Ik heb nog originele rem en koppelingshendels liggen, samen €25 of per stuk €15. Dynamo €75 Zgan...
  14. bjorn84

    Restant circuit racer yamaha R6 2001

    Circuit racer word zaterdag opgehaald, en er blijven wat onderdelen over. Zoals: - Compleet kuipset dus: topkuip, ruit-(nieuw zwart), onderkuip, voor spatbord, kontje met foam € 150 ( enkel voor spatbord moet nog gespoten worden, topkuip en kontje in wit, onderkuip in zwart) - Gilles...
  15. bjorn84

    Srad velgen-race kuipen-klein inderdelen

    Witte velgen uit een suzuki srad 600 (nou ja wit. smerig op de foto) Voorwiel zonder schrijven wel de boutjes aanwezig om schrijven te monteren. Achterwiel met schrijfrem en tandwielhouder. Geen banden erop gemonteerd. Op foto wel banden gemonteerd. Deze zullen er nog af gehaald worden...
  16. bjorn84

    Te koop Yamaha r6 2001

    Niet meer te koop, blijf er zelf op rijden...
  17. bjorn84

    Bjorn

    Hoi Heb mij net aangemeld, en dan is het wel netjes om even voor te stellen. Ik ben Bjorn, 27 jaar. ik woon in de omgeving van Doetinchem. Heb nog geen motor, en zelfs mijn motorrijbewijs niet. Eigenlijk ben ik ook meer op zoek naar een circuit motor. Dat zijn de toekomst plannen. Een...
Terug
Bovenaan Onderaan