Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MDevil
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MDevil

    R1 horloge

    Nog interesse in een mooi R1 horloge? Moet alleen een nieuwe batterij in, denk ik. Prijs, EUR 25,00
  2. MDevil

    Honda VT 750 Shadow C2

    Ik bemiddel voor mijn zwager die doof is, dus graag reacties via mij. Bouwjaar 1999, kilometerstand 22700. Op de foto staat de motor met scherm afgebeeld, zit er nu niet op. Krijg je er wel bij. Vraagprijs EUR 4250,00
  3. MDevil

    Kawasaki EN500 B

    Ik ben de derde eigenaar en kocht deze motor met slechts 1844 kilometer op de teller. Er staat inmiddels bijna 14000 kilometer op. Bouwjaar is 1996. Moet bekennen dat de motor een goede poetsbeurt nodig heeft. Technische staat, geen idee ik ben geen techneut :P . Starten en dat ding...
  4. MDevil

    Hugger R1 (2001)

    R1 hugger met kleine beschadiging, ik wil er EUR 25,00 voor hebben.
  5. MDevil

    Yamaha heuptas

    Foto zegt genoeg. Vaste prijs EUR 20,00 exclusief verzendkosten.
  6. MDevil

    Lazer helm

    Vermoedelijk maat L, ik weet het niet zeker (meer) :P Zelf een paar keer gebruikt, 1,5 jaar geleden gekocht. EUR 50,00
  7. MDevil

    kentekenplaathouder GSX-R 750/600 K6/K7

    EUR 30,00 exclusief verzendkosten, vaste prijs.
  8. MDevil

    Originele demper GSX-R 1000 K4

    originele demper van een GSX-R 1000 K4 vr .pr 25 euri vanwege lichte beschadigingen. Altijd makkelijk voor een circuitdagje :9
  9. MDevil

    Veervoorspannings versteller(s)

    Te koop: Prijs EUR 25,00 Moet passen als je een steeksleutel 14 kan gebruiken !
  10. MDevil

    Michelin Pilot Power

    Nieuwe Michelin Pilot Power 190/50ZR17 : 125 Euro Koper krijgt er nog een 190/50/ZR17 bij merk Conti (staat toch maar in de weg :9 )
  11. MDevil

    R1 hugger 2001 op R1 98

    Weet iemand of een hugger van een R1 2001 model op een 1998 model past?
  12. MDevil

    Kan niet achterblijven !

    Zie aardig wat topics over nieuwe motoren. Dus bij deze, afgelopen vrijdag opgehaald.
  13. MDevil

    e-mail notificatie bij topics

    Vandaag bij enkele topics de e-mail notificatie aangezet. Zie wel reacties maar krijg geen notificatie. Is er iets aan de hand ?
  14. MDevil

    vlieg ontwijk motor spel

    kwam deze tegen in een computerblad, maar het is motor gerelateerd. Weet ook niet of dit al een keer gepost is. Ik had geen zin om te zoeken. met vlieg de motor ontwijken
  15. MDevil

    lek gereden

    Net vanuit het werk vanaf Rotterdam richting Spijkenisse voor de zoveelste keer eens een file (jawel die F@$%*ng brug stond weer eens tijdens de spits open.) Ik zoals het hoort O-) langzaam de file voorbijrijdend, hoor ik een enorme knal. Ja bingo lekke achterband, op zich niets bijzonders...
  16. MDevil

    nieuwe uitlaat i.p.v nieuwe motor

    In plaats van een topic over mijn nieuwe motor maar eens een topic over mijn nieuwe uitlaat. Het is een Laser Duo Tech High Mount geworden. Zie de piccies. Legal insert zit er nog in en moet zeggen het geluid valt mee. In vergelijking met mijn Sebring Racing uitlaat is tie wel wat stiller...
  17. MDevil

    witte kentekenplaat

    Vanavond tijdens mijn ritje van werk naar huis rijdt een motor voorbij met een witte kentekenplaat met een normaal kentelen MG-XX-XX. Hier op het MF niets over gevonden, op de site van RDW heb ik wel wat gevonden maar daar spreekt men over twee mogelijkheden : Exportkentekenplaat 1 )Voertuigen...
  18. MDevil

    hoe verder na reparatie tikkende R1

    Vandaag mijn R1 opgehaald na vervanging van de klepgeleiders. Wat een verademing na een aantal weken op een Honda VT500 Shadow te hebben rondgereden. Moet zeggen dat het tikkende geluid tussen de 3 a 4 duizend toeren geheel verdwenen is en het lijkt erop dat tie zelfs beter rijdt :} (kan...
  19. MDevil

    Yamaha FJR1300 met aanhanger 224 km/u

    Net gelezen in een TV gids : Een motor aanhanger achter een FJR1300 met 224 km/u en een start van 0-100 in 4,1 seconden. :} Moet een mooi gezicht geweest zijn
  20. MDevil

    MF sticker op kenteken niet nodig ;-)

    Kwam er net achter dat ik eigenlijk geen MF kenteken stikker nodig heb, zie piccie : :) :}
  21. MDevil

    twee weken lang op andere motor rijden

    Eindelijk mijn R1 gaat naar de dealer ter reparatie (bekende tikkende R1 topic). Nu rij ik tijdelijk op de motor van mijn zwager, een Honda VT500 Shadow. Moet zeggen dat het lijkt alsof tie niet vooruit te branden is en voor geen meter remt, maar dat zal wel ff wennen zijn. Zijn er nog andere...
  22. MDevil

    Rizoma spiegels voor R1

    Iemand ervaringen met deze spiegels, ik kwam ze op het internet tegen
  23. MDevil

    Tikkende R1

    Iemand ervaring met het volgende : Tussen de 3 a 4 duizend toeren tikt er iets linksvoor onder de tank, ik dacht eerst dat er iets aan de hand was maar motor rijdt voor de rest prima, houdt niet in, verbruikt geen olie en vertoont geen andere kwalen! Meerdere malen de dealer laten luisteren en...
  24. MDevil

    ff voorstellen

    Allereerst een gelukkig nieuwjaar met veel gezondheid en schadevrije, boeteloze kilometers toegewenst. Mijn naam is Jeroen en heb mezelf net geregistreerd na eerst zo´n beetje een hele dag de berichten op dit forum te hebben doorgespit, veel gelezen en veel geleerd ondanks mijn 22 jaar motor...
Terug
Bovenaan Onderaan