Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. HellOnWheels

    XT660 spulletjes

    alles verkocht *O*
  2. HellOnWheels

    Buell XB9S

    Buell XB9S Lightning. *Zwart *Bouwjaar 04-2004 *12.000 km *Buell racekit (uitlaat+ecm) *Dynojet getuned (Bike Hospital) *K&N luchtfilter *Headlight Grille *PDG moto dash plate *Renthal stuur *Verstelbare Pazzo hendels *Pilot xenon 6000k (dimlicht) *Buell airbox trim *Led...
  3. HellOnWheels

    Xenon setje H7 € 92,50

    Te koop: de andere helft van mijn xenon setje ( 1 lamp dus) Merk: Pilot (lumimoto.com) Fitting: H7 Kleur: 6000k ( wit met een beetje blauw, geen sjonnie GTI kleur) Maten ballast: 8,9 x 7,8 x 3,3 (excl. aansluiting stekkers) 2 jaar garantie, lampje stuk, nieuw lampje krijgen...
  4. HellOnWheels

    Bagster tankhoes R6 2003/04/05 €50,-

    De topictitel zegt het al, wegens aanschaf andere motor is mijn tankhoes te koop. Bagster tankhoes type 1456U Eénmaal gebruikt dus z.g.a.n. Zwart, kan dus op elke kleur R6. Voor YZF-R6 bj. 2003/04/05 Nieuwprijs vorig jaar bij motorgoedkoop.nl € 119,- mag weg voor € 50,- afhalen...
  5. HellOnWheels

    Damesjack Revit nieuw!

    Te koop Damesjas Revit kleur zwart/blauw maat 38 Absoluut nieuw, nog nooit gedragen! Met uitneembare binnenjas en protectie, op vele manieren verstelbaar. Nieuwprijs € 275,- Nu vraagprijs € 150,- Bekijken of afhalen in Den Haag tel 0648356276
  6. HellOnWheels

    Helmen Schuberth Concept

    Te koop 2 Schuberth Concept helmen 1 x 57/58, 1x 58/59 mét ingebouwde microfoon/luidspreker en intercom van Baehr. Kleur mat zilver, in absolute nieuwstaat, met uitneembare binnenvoering. Vraagprijs set incl. intercom € 425,- Evt helm of intercom los te koop. Tel. 0648356276
  7. HellOnWheels

    Bagster tankhoes met tas Kawasaki ZRX

    Te koop Bagster tankhoes en dubbele tas voor Kawasaki ZRX 1200 modellen. kleur hoes: grijs/zwart/rood kleur tas bordeaux rood ( niet hetzelfde rood als de hoes, maar misstaat niet) Hoes is één keer gebruikt, tas wat vaker maar is in zeer nette staat. vraagprijs: € 125,-
  8. HellOnWheels

    Kawasaki motorjack Supermooi!

    Wegens aanschaf Ducati :9~ te koop. Zeer weinig gedragen Kawasaki motorjack. Gemaakt van dik doch soepel leder, dubbel gestikte naden. Voorzien van één binnenzak (afsluitbaar) en een telefoonvakje. Tevens voorzien van twee buitenzakken mét rits, alsmede ritsen in de mouwen...
  9. HellOnWheels

    R6 2003 €5900,-

    Wegens chronisch tijdgebrek te koop: Mijn mooie R6, schade vrij, verkeert in zeer goede staat. bouwjaar 08-2003 km stand: 8390 1000 km beurt + kleine beurt bij 5000 km gehad Met de volgende extra's: * Leovince SBK EVO II Titanium highmount uitlaat met E- keur en Db-killer *...
  10. HellOnWheels

    R6 CDI unit vraagje

    I.v.m. het ontbreken :( van de rode codeersleutel van mijn R6 uit 2003 wil ik proberen om hier een USA model CDI in te zetten omdat de Amerikaanse R6 modellen niet met startonderbreking geleverd worden. De vraag is nu kan ik mijn huidige CDI unit verwijderen en terug plaatsen zonder dat er...
  11. HellOnWheels

    Laser Hotcam Carbon R6 '03 / '04 / '05

    Te koop : Laser Hotcam Carbon sportuitlaat voor een Yamaha R6 modeljaar 2003/'04/'05 De uitlaat verkeert in goede staat, is 1,5 jaar oud en er is slechts 3000km mee gereden. Deze schitterende uitlaat produceert een mooi donkerbruin geluid onder in de toeren, en bovenin een vette brul! :9~...
  12. HellOnWheels

    Laser Duotech Titanium R6 '03/'04

    Te koop: Laser Duotech Titanium voor Yamaha R6 model 2003 /2004 3500 km mee gereden, 1 jaar jong , geheel onbeschadigd, bijna nieuw dus! Mooie donkerbruine sound, zonder "legal insert" (verdwenen bij verhuizing O-) ) kost € 35,70 bij de dealer nieuwprijs ruim € 470,- , vraagprijs € 225,-...
  13. HellOnWheels

    Bagster tankhoes Diversion 900

    Te koop wegens verkoop motorfiets: Een schitterende, zo goed als nieuwe, donkerrode Bagster tankhoes voor de Yamaha XJ 900S Diversion. Vraagprijs € 35,- Afhalen in Den Haag, of opsturen(verzendkosten koper) :W
  14. HellOnWheels

    RGV 250 voorwiel / velg

    Ik zoek voor mijn z650 fighter projectje een Suzuki RGV 250 voorwiel / velg natuurlijk moet ie wel recht zijn en deukloos, verdere staat is onbelangrijk. Wie maakt me blij?
  15. HellOnWheels

    XJ 900S Diversion BSM Sportuitlaten

    Te koop wegens verkoop motor. Voor Yamaha XJ 900 S Diversion. BSM Vampire RVS titanium look sportuitlaten L+R mét Db-killers. Uitlaten verkeren in nieuwstaat, er is zeer weinig mee gereden. Deze dubbele sportuitlaat produceert een mooi (donkerbruin) beschaafd geluid, maar je kan natuurlijk...
  16. HellOnWheels

    Bagster Fazer 600 t.e.a.b

    Wie kan ik blij maken met een hele mooie Bagster tankhoes (blauw) voor FZS 600 Fazer model 2002/'03. Zonder de tas dus! T.e.a.b. (met speciale MF korting! :9 ) Afhalen in Den Haag of verzendkosten(met gratis mooie doos) voor koper! :W
  17. HellOnWheels

    Voorvork inkorten

    Voor het verbouwen van mijn Z650 tot fightr, wil een usd vork monteren. Ik kan voor weinig aan een usd crossvork komen deze is natuurlijk wel te lang/hoog. Nu is het vast wel mogelijk deze intekorten :? . Is dit aan te raden of is er iemand die hier ervaring mee heeft?
  18. HellOnWheels

    Z 650 brik

    Hallo allemaal, omdat mijn R6 helemaal af is en ik komende winter(s) niet met lege handen wil zitten, heb ik een Z650 B1 gekocht. Hier wil ik wat moois van maken met als blikvangers een mooie achterbrug en een (usd)vork. Wie kan mij vertellen welke onderdelen(brug & vork dus) van recentere...
  19. HellOnWheels

    Ook een contactsleutelprobleem!

    Beste motorvrienden, onlangs heb ik een fijne R6 uit 2003 gekocht(van een particulier), geheel compleet dus ook met drie contactsleutels (2 zwarte & 1 rode codeersleutel). Althans dat dacht ik, want na de overschrijving op het postkantoor en de betaling bleek dat die fijne gozer maar één...
  20. HellOnWheels

    Gvd! m'n Fazer gejat!

  21. HellOnWheels

    Moto Acxtion Flits Flits!

    Gisteren ben ik samen met m'n zwager in het koekblik (omdat het volgens Erwin Kroll k*t weer zou worden) naar Moto Acxtion geweest.Allemaal heel leuk en zo, maar volgens mij ben ik in Belgie, vlak na de ringweg Antwerpen op de 313/314 richting Zolder geflitst :( door een mobiele camera op een...
  22. HellOnWheels

    Inrijden na vervangen koppakking?

    Als het mee zit krijg ik na twee weken morgen m'n Fazer terug.Na een hoop startproblemen bleek dat ik een lekke koppakking had en zo +/- 3000km heb doorgereden :z . (2 keer terug geweest bij Motorport DH, nee hoor dat hoort zo meneer |( ) Dus ik heb van meneer Yamaha een nieuwe koppakking en...
  23. HellOnWheels

    Spiegler stuur, waar te koop?

  24. HellOnWheels

    vervelend startprobleem Fazer 600

    Mijn Fazer 600 2003 start koud heel moeizaam(choke helemaal open, geen gas en ongeveer 20 a30 sec starten), maar als ie warm is start ie al net zo moeilijk.Motoport Den Haag, waar de motor is gekocht, kan er niks aan doen zeggen ze :r .Heeft iemand een mogelijke oplossing?
  25. HellOnWheels

    Met een sportuitlaat naar Frankrijk

    Juni a.s. gaan m'n zwager en ik op de motor naar zuid-Frankrijk *D Hij op z'n Bandit 600 met (nogal luidruchtige) Yoshimura uitlaat, en ik op m'n Fazer met Bos uitlaat met (evt.)de Db-killer erin. Nou is mijn vraag heeft iemand van jullie ervaring met de Franse politie m.b.t. uitlaat kabaal.Ik...
Terug
Bovenaan Onderaan