Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Whiteblade
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    Srad >> Puig DB Puigruit,heelplates en Undertray

    Gezien de Srad eruit gaat ,Heb nog wat spullen voor een Srad te koop wat apart weg mag.. Heelplates blauw GSX-R past ook op andere modellen : vraagprijs 50 €
  2. W

    Bandit Chrystal ( The Stig) Maat M

    wegens uitdunnen collectie. Te koop Bandit Chrystal 'The Stig' Maat M. 1 keer opgehad om te passen,daarna in de kast in helmtas gelegt. prijs 250.
  3. W

    Kuipset R6 bj.2011

    Te koop aangeboden Kuipset R6 bj 2011 Topkuip compleet met lampen. Geen kontdelen. Lichte schuifschade aan 1 paneel. Vraagprijs 350 euro.
  4. W

    Het grote 900RR Fireblade topic ....Deeltje 104

    *D En inmiddels alweer .....104 *D *O* *O* 900RR-topic Deeltje 104 *O* *O* Waar het in 1992 allemaal mee begon, de introductie :} Motormeuk - Filmpje: Fireblade introductiefilmpje 1992 Het interview met de vader des FireBlades :} Tadao Baba - Father of...
  5. W

    Shoei Scott Russel replica.Maat L

    Te koop wegens uitdunnen collectie. Shoei Scott Russel replica. Maat L. Prijs : 125 euro
  6. W

    Bandit Chrystal maat M

    Te koop aangeboden. Bandit Chrystal Maat M. Wegens uitdunnen collectie... Helm 1 keer aangehad,daarna in de kast gelegt. Prijs 250 Euro.
  7. W

    BOS Seatpipes YZF 750/FZR 600

    Te koop BOS seatpipes VraagPrijs : 300 Euro
  8. W

    Kuipset Yamaha R6 2011 Zwart

    Te koop aangeboden. Kuipset voor een Yamaha R6 2011. Compleet met nieuwe lampen. LET OP!!!! Zonder kontgedeelte. Met schuifschade. Prijs : 350 Euro Ik had de kuipset als project voor mijn toenmalige fzr600 maar de motor verkocht. Op de foto zit hij gemonteerd op de FZR600 3He
  9. W

    Het grote Honda CBR 900RR Fireblade topic...Deel 103..

    *D En inmiddels alweer .....103 *D *O* *O* 900RR-topic Deeltje 103 *O* *O* Waar het in 1992 allemaal mee begon, de introductie :} Motormeuk - Filmpje: Fireblade introductiefilmpje 1992 Het interview met de vader des FireBlades :} Tadao Baba - Father of...
  10. W

    Dynamo fireblade900RR sc28 bj.'94

    Ik ben op zoek naar een dynamo voor een fireblade sc28 900rr. Heeft iemand er toevallig nog eentje liggen?
  11. W

    Shoei Scott Russel replica maat L

    Te koop wegens uitdunnen collectie...en het dragen van de witte 'chief'uitvoering. Shoei Scott Russel replica Maat L. vraagprijs 125 euro.
  12. W

    Bandit Chystal Maat M

    Te koop aangeboden wegens uitdunnen collectie. Bandit Chrystal. prijs 300 euro. Helm is 1 keer gedragen,daarna in de kast gegaan in de originele helmtas.
  13. W

    Combipak Probiker..

    Aangeboden Probiker combipak. Prijs : 150 euro. Maat 50. Heb de pak maar 1 of 2 keer aangehad zins aanschaf. Pak af te halen in Zoetermeer.
  14. W

    R6 2011 Kuipset

    Te koop. Kuipset R6 2011 Zonder kontgedeelte, maar compleet met koplampen topkuip binnenkuipdelen. Heeft op 1 zijde lichte beschadiging. Vraagprijs 350 euro
  15. W

    Probiker Combipak maat 50

    Wegens het niet meer dragen van de pak te koop aangeboden. Net combipak van het merk Probiker,Heb het pak misschien 3 of 4 keer aangehad. Daarna kwam ik een arlen ness tegen die ik wou hebben. Maat 50. Zelf lengte 1.70 en 72 kilo Vraagprijs 150 euro.
  16. W

    Probiker combipak meet 50

    Wegens het niet meer dragen van de pak te koop aangeboden. Net combipak van het merk Probiker,Heb het pak misschien 3 of 4 keer aangehad. Daarna kwam ik een arlen ness tegen die ik wou hebben. Maat 50. Vraagprijs 200 euro.
  17. W

    Akrapovic Hexagonal carbon short

    Te koop wegens andere planning. aangeboden : Akrapovic Hexagonal carbon short met linkpijp. Prijs : 150 euro...
  18. W

    YZF 750R BOS Seatpipes te koop

    Aangezien ze alweer een halfjaar stof liggen te happen in de garage. hier maar te koop gezet. Voor de YZF750r :} BOS Seatpipes :} met linkpijp en enkelseater. prijs:150 euro.
  19. W

    Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 96

    *O* *O* 900RR-topic Deeltje 96 *O* *O* Waar het in 1992 allemaal mee begon, de introductie :} Motormeuk - Filmpje: Fireblade introductiefilmpje 1992 Het interview met de vader des FireBlades :} Tadao Baba - Father of the Fireblade 2012 Zondag 9 september...
  20. W

    Kuipset r6 2011 te koop

    Te koop aangeboden:kuipset r6 2011 compleet met lampen. Zonder kontdelen!!!!! dus alleen de voorkuip,wel met alle kleine bijbehorende deeltjes. Met 1 kant schuifschade. prijs 350 euro
  21. W

    R6 Topkuip 2011 model compleet met lampen en zijkuipdelen

    Te Koop aangeboden Topkuip R6 2011 model. Compleet met nieuwe lampen en zijkuipdelen & alle binnendeeltjes. 1 kant heeft schuifschade. Kleur :zwart/matzwart Vraagprijs 450 euro.
  22. W

    YZF/FZR 600 BOS Seatpipes

    Te koop aangeboden BOS Seatpipepes passend voor de YZF 750. Met enkel seatcover. Ook passend op de FZR 600. Vraagprijs : 350 euro Op de FZR 600
  23. W

    r6 2011 complete kuip met koplampen

    Te koop kuipset voor een r6 2011 model. Kompleet met koplampen. Zonder kontdelen. Wel met lichte schade. prijs 350 euro.
  24. W

    R6 bj '2011 model kuip

    Te koop aangeboden, Kuipset r6 2011,compleet met koplampen. Kleur :zwart/matzwart. Lichte beschadeging op1 zijde. Het kontgedeelte zit er niet bij. Vraagprijs :350 euro R6 kont bj. '99 Kontkap & undertail & achterlicht. Prijs : 150 euro. YZF 750 tank &...
  25. W

    GESTOLEN Suzuki GSX-R 750 Yoshimura 2007

    Vandaag gestolen in Zoetermeer,de GSX-R van een maatje van mij. Kenteken ; MR-ZG-48 Vandaag gebeurt tussen 9 en 10 uur 's morgens.locatie Kloosstraat te Zoetermeer. Hij stond op slot en onder een hoes. Opvallende kenmerken: -Schaafschade om de bovenzijde kont in de lengte richting, -En...
Terug
Bovenaan Onderaan