Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Gullepumpe
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    opzetruitje voor bmw

    gevraagd opzetruitje voor een r1100rt,liefst een hamster
  2. G

    Beric allroadlaarzen

    Ik heb een paar beric laarzen(blauw)staan,1x gedragen en toen in de kast gezet. Ik rij geen offroad,dus ik wil ze graag ruilen tegen een paar tourlaarzen met rits. Nu komt het moeilijke,het is maat 47/48 ;)
  3. G

    ruit van africatwin

    Opruiming,africa twin ruitje,50 euro,universeel ruitje incl bevestiging 25 euro
  4. G

    paddockstand

    na diverse aanvaringen met mijn scheenbenen,een paddockstand,vierkante pijp,degelijk model.Heeft als ik het me goed herinner een fzr opgestaan. zgan,25 euro afhalen in culemborg
  5. G

    Transalp uit 93

    Te koop wegens omstandigheden,mijn vaders transalp. Bouwjaar:1993,goede banden,ketting en tandwielen. Incl topkoffer en rvs valbeugels. km stand:44000 vraagprijs:1800 euro,als je hem zelf poetst 1600
  6. G

    zadel voor africa twin

    Heeft iemand nog een touratech of corbin zadel voor een AT uit 97 te koop.
  7. G

    automaat

    Hallo,ik zoek voor mijn vriendin(1,59,46 kilo)een motor met automatische versnellingsbak. Ze kan door haar reuma geen koppeling of voorrem bedienen. We hebben al geinformeerd naar de nieuwe aprilia mana maar dat kan nog wel een jaar duren voor die geleverd word en die moet dan nog verlaagd en...
  8. G

    2x rd350+cx500c+transalp

    Te koop wegens plaatsgebrek:1x yamaha rz350(helemaal origineel) gereviseerd en daarna nog geen 500 km gereden+rd 350 met een berg onderdelen,genoeg om er een leuke motor van te maken. Beiden lopen goed ,alletwee tegelijk meenemen voor 800,-. Cx 500c,rammelt omdat de koelvin tegen de radiator...
  9. G

    cdi voor transalp

    Heeft er toevallig iemand nog een cdi liggen voor een transalp uit 94 of is er iemand in de buurt van culemborg die(tegen vergoeding natuurlijk)handig genoeg is om die opnieuw te solderen?
  10. G

    zxr400

    Leuke zxr400 uit 1989 in de zwart/rode uitvoering met slangen op de tank. Motor is technisch igst met nieuwe accu,gereviseerde remmen,stalen remleidingen en heeft net een beurt gehad. De kuip een lelijke plek en de tank moet bij de aansluiting van de buddyseat bijgewerkt worden. Zit ook een...
  11. G

    Transalp

    Wie wil er zijn transalp kwijt en wil daar een hele mooie pegaso uit 1995 op inruilen. :} Pegaso heeft 47000 gereden en ziet er prima uit maar mist gewoon 1 cilinder *D Niet te jong aub.
  12. G

    Dr650 rse

    Omdat ik toch een transalp of kle wil aangeboden: Suzuki DR 650,electrisch startend,bouwjaar 1991. Sm velgen met nieuwe battlax banden. Loopt als een zonnetje. Vraagprijs 1500,- (en ja,ik heb die fz750 ook nog) dus ruil/inruil transalp of kle altijd mogelijk. :} Voor fotos ff mailen
  13. G

    FZ 750

    Wegens aanschaf allroad. FZ 750 uit 1989,op kenteken in 91. 75000 km en loopt als een zonnetje. Goede banden,ketting en tandwielen. Buddy net opnieuw bekleed. Verder de gebruikelijke krasjes ed die bij zijn leeftijd horen. Is een fijne motor maar niet echt voor mij(je word ouder papa)...
  14. G

    cx650-c

    Ik ben op zoek naar alles wat maar met een cx650-c te maken heeft. Alle onderdelen en documentatie zijn welkom.
Terug
Bovenaan Onderaan