Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rubboo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rubboo

    Triumph StreetTriple zijtassen SW Motech

    Te koop een complete set SW Motech Blaze zijtassen voor een Triumph Street Triple 675 2015 (met de lage 3in1 uitlaat). €120,-- kleine beschadiging aan de zijkant
  2. Rubboo

    Vakantiebestemming en Coronavirus

    Medereizigers, Ik heb een reisje op stapel staan, vanaf 1 mei zijn een maat en ik van plan om via Duitsland, de Balkan door te crossen om vervolgens in Albanië de veerboot naar Italië (Brindisi) te nemen. Daarna via de Apennijnen en Route des Grand Alpes weer terug naar huis. De afgelopen maand...
  3. Rubboo

    Dekkingsgraad kaarten

    Ik overweeg de aanschaf van de TomTom 400 (410). Echter als ik het kaart materiaal vergelijk zie ik dat Garmin bij een aantal landen (bv Albanie) een betere dekkingsgraad heeft. Aangezien ik volgend jaar die kant op wil vind ik een goede dekking wel belangrijk. Is er iemand die me kan vertellen...
  4. Rubboo

    Navigator 15

    Heeft er iemand ervaring met het importeren van routes in Navigator 15 op de Peaklife ? Ik ga in april naar Marokko en heb Navigator op de Peaklife gezet (met OSM kaart van Marokko). Nu heb ik een route in .gpx op de SD van mijn Peaklife gezet maar Navigator ziet deze niet. Wat doe ik fout ? B|...
Terug
Bovenaan Onderaan