Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Alex_GT
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Alex_GT

    Kawasaki ZX6R 2008 Circuitmotor

    Mijn Kawasaki ZX-6R van 2008 gaat de deur uit. Het is een perfecte circuit fiets waarmee ik heel veel leuke kilometers op de baan heb gemaakt. Hij heeft me nooit laten staan en loopt uitstekend. Zowel in de regen als in de zinderende hitte van Misano rijd heeft die altijd perfect gereden. De...
  2. Alex_GT

    Verkocht: Racecracks 2 oktober Assen Vrijrijden

    Te koop aangeboden: ticket voor Assen komende zondag 2 oktober. Organisatie: Racecracks Klasse: Vrijrijden Je moet dus onder de kunnen 2:20 rijden. €249 Groetjes, Alex
  3. Alex_GT

    Gezocht: Vrijrijden Zandvoort RSZ 27/09

    Hallo allemaal, heeft er iemand toevallig nog een ticket voor Zandvoort de 27e september bij RSZ? Liefst Medium of Fast :) Groetjes
  4. Alex_GT

    Motorfiets Shims 7,48mm (Nieuw)

    Goedenavond mf-ers! Ik heb een aardige verzameling shims ondertussen en ik dacht ik dacht ik raak er een paar kwijt. :) Het gaat om de 7,48mm shims, ze zijn allemaal nieuw en ongebruikt! Prijs per stuk: € 3.00 Actuele voorraad: 2.40 | 2x 2.45 | 2x 2.50 | 2x 2.55 | 4x 2.60 | 3x 2.65 | 4x 2.70...
  5. Alex_GT

    ZXR400 uitlaat bochten

    Hey, ik ben opzoek naar uitlaatbochten voor een zxr400. Liefste Titanium of RVS. :) Iemand die wat te koop heeft?
  6. Alex_GT

    ZXR400 Dynamo Deksel

    Hey, ik ben opzoek naar een dynamo deksel / generator cover voor mijn ZXR400. Alvast bedankt! Gr. Alex :)
  7. Alex_GT

    Zoals geleerd zal ik me ff netjes voorstellen..

    Hallo ik ben Alexander, Ben 17 en mag dus over een tijdje m'n motor rijbewijs halen, moet eerst nog wel wat sparen... Al vind ik het wel lullig dat ik dan maar tot 125cc en 11kw mag B| Ik ben sinds ik klein ben en sinds ik de eerste keer MotoGP zag groots fan van Motorracen en natuurlijk...
Terug
Bovenaan Onderaan