Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: baka
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. baka

    Bandenwarmers

    Constands Motorfiets Bandenwarmers Paar ConStands Billown 60-80-95 °C voor voorwiel en achterwiel 17 inch zwart Geen oververhitting Inclusief transporttas geïntegreerde thermostaten Met silicone verwarmingslussen Voltage eis 220V Optimale warmte-isolatie LED indicatie van verwarmingsfasen...
  2. baka

    Te koop: voorvork bok, achterbrug bok

    EDIT: Balhoofd verkocht, alleen de voorvork en achterbrug bok nog Te koop als set voor €30 of los €20 per stuk.
  3. baka

    opvouwbare oprijplaat

    te koop, vouwbare oprijplank voor motor - vouwbaar - tot 500kg - 225 lang - 28 cm lang praktisch nieuw. was 130, ik vraag 75. voor details zie: https://www.datona.nl/oprijplaat-motor-extra-verstevigd.html#description-anchor
  4. baka

    donker ruitje kawasaki zx10r 04-05

    Donker ruitje kawasaki zx10r 04-05 prima staat, goede pasvorm. E50
  5. baka

    motor langdurig in inrijklem, slecht voor de band?

    ik overweeg om de zx0r die ik bijna nooit gebruik in een inrijklem te zetten, zo een ding waar je je voorwiel mee vast zet zegmaar. zou dat slecht zijn voor de voorband?
  6. baka

    zijkoffer links yamaha fjr1300 2002

    ik ben op zoek naar een inker zijkoffer voor een fjr1300 2002. liefst grijs, andere kleuren mogen ook.
  7. baka

    laagseizoen alpen/dolomieten regio?

    hoi, ik wil na de zomervakantie richting alpen/dolomieten. ik heb alleen een hekel aan mensen, zeker als ze in de weg rijden, dus ik wil na de grote drukte, maar nog wel zo goed mogelijk weer meepakken. ik kan alleen de schoolvakanties vinden voor duitsland, die eindigen eind augustus over...
  8. baka

    zx10r 2004

    Te koop €2000 kawasaki zx10r 04 racer stalen remleidingen brembo rempomp nissin klauwen (de standaard klauwen fade, deze niet) 2brother uitlaat met losse db killer standaard uitlaat erbij K&N filter race ketting banden nog in OK staat techtronic quickshifter Hyperpro...
  9. baka

    hoe APE handmatige nokkenaskettingspanner installeren?

    Hoi, mijn ZX10R 2005 begon aardig te tikken en dat is de NAK spanner. dus ik heb een APE handmatige spanner gekocht, maar ik wil graag een paar dingen dubbel checken over de installatie. zoals ik het nu begrijp: 1) draai de krukas naar 0 graden markering 2) verwijder OEM spanner 3)...
  10. baka

    motor in busje, paddockstand of zijstandaard?

    ik moet twee motoren vervoeren in een busje. ze hebben geen bok maar ik heb wel paddockstands. ik zet de boel vast met een zootje spanbanden. wat denken jullie, kan ik ze beter op de zijstandaard zetten of op de paddockstand? iemand ervaring hiermee? het zijn stands die onder zo een diabolo...
  11. baka

    ruitje zx10r 2004

    dubblebubble ruitje Zx10r 2015. ik vermeod van Puig maar weet niet zeker. in ieder geval grade A kwaliteit en pasvorm. 50 euro
  12. baka

    Wie gaat er mee Portimao 1-3 april 2016

    Nou de kogel is door de kerk. na de aanbevelingen in het portimao vs aragorn topic hebben we toch besloten om naar porti te gaan (Martin zijn enthousiaste advies hielp ook ;) ) dus 1-3 April zijn Giel0 en ik te vinden op Portimao. Nog andere gegadigden? No Limits Track Days - België...
  13. baka

    Raar probleem contactslot ktm 950 sm

    Hoi, mijn broertje heeft net een ktm 950 SM gekocht, en alles werkte prima. Hij kreeg er een sleutel bij die zijn werk prima deed. Maar nu geeft het slot geen sjoege meer, hij staat in stuurslot en de sleutel gaat er soepel in maar je krijgt hem met geen mogelijkheid gedraaid. Duwen, drukken...
  14. baka

    vervangen remschijven, tips and tricks?

    Hoi, ik moet de voorremschijven van mijn deauville vervangen. nu sleutel ik wel eens zelf bij een zelf-sleutel zaak, en daar heb ik het ooit een keer gedaan, vrij makkelijk met een luchttol. maar dat was wel een tijd terug. nu wil ik het zelf thuis doen, maar ik heb een paar vragen: -...
  15. baka

    gaten in je ruitje maken tegen irritante turbulentie?

    ik heb last van turbulentie en dus herrie om mijn helm met mijn hoge ruitje op de d'ohville. nou kun je een nog hoger scherm kopen, maar ik wil niet eentje waar ik doorheen moet kijken. of zo'n flip up dingetje maar die zijn best prijzig. het valt me op dat moderne motoren vaak een spleet...
  16. baka

    revival project: kawa kz700 '84 wil niet blijven lopen

    hey mensen, ik ben neit heel technisch maar heb inmiddels wel wat ervaring op gedaan. nu heeft een vriend van me de motor van zijn vader gekregen, een kz700 die zijn vader ooit nieuw kocht. helaas ging vlak daarna zijn knie stuk, hij kon niet meer rijden en de kwaak verdween onder een zeil...
  17. baka

    Tokico Remklauwen van een kawasaki ZX10r 05

    Tokico Remklauwen van een kawasaki ZX10r 05. Incl. gratis remblokken omdat die op 15% zitten. Kan nog wel even bij normaal gebruik op de openbare weg, maar moeten wel vrij snel vervangen worden. Klauwen zijn in perfecte staat, er zit geen krasje op. 79 euro. ophalen in hoorn of opsturen.
  18. baka

    alternatief scottoiler, hoe heet dat ook alweer?

    Ik ben op zoek naar iets waarvan ik de naam niet meer weet :p Iemand vertelde me ooit dat ie een systeem had dat veel simpeler en goedkoper was dan scottoiler. Het is een olieblikje oid dat niet continu doordruppeld maar die je als je bv je straat inrijd ff een pen indrukt waarna ie een...
  19. baka

    zzr 1100 D model

    Te koop: Wegens slechte gezondheid moet hij uiteindelijk toch weg: ZZR1100 uit 93 (73.000km + en nog af en toe in gebruik) Altijd binnen gestaan Bijna nieuwe banden michelin pilot power 2ct voor en pilot road 2ct achter Bijna nieuwe ketting Grote beurt bij 64.000 km gedaan door...
  20. baka

    test carbon helmen, waar ookalweer?

    ik ben mss in de markt voor een nieuwe helm, en heb een suomi (weet niet meer cker) carbon gezien voor 200 euro. nou heb k maaanden terug in een blad (geloof ik) een test gelezen over carb helmen, en zze kwamen er niet allemaal goed uit. wie weet welk blad? scannetje zou helemaal top zijn :p
  21. baka

    hoe vastgebrande poetsdoek van uitlaat halen?

    mijn motor is bij de garage geweest, en de monteur heeft blijkbaar een poetsdoek ter bescherming vd linkpijp tussen de pijp en de spanband (waarmee de motor op de brug gezekerd wordt) gestopt. daarna heeft ie hem wss laten lopen met die doek er nog op, want toen ik thuiskwam zag ik van die...
  22. baka

    polsontsteking door te sportieve houding?

    ik loop al een paar maanden te kloten met een probleem. begin dit seizoen ben ik naar de nurburgring geweest. vr/za/zo/ma, beetje getourd, 11 ronden ring gedaan. vooral de lange heenweg veel regen en kou. niets aan de hand, tot ik de koppeling inkneep om weg te rijden maandag ochtend, toen...
  23. baka

    bulletcam accessiores: minder gevoellige mic, batt. pack etc

    Te koop Bulletcam accossiores incl. kapotte bulletcam (draadbreuk+kortsluiting). Ik heb deze cam jaren gebruikt zie paar video’s: maar net nadat ik een nieuw battery pack heb gekocht, en een minder gevoelige mic tegen windgebulder, kreeg ie een draadbreuk en maakte hij kortsluiting...
  24. baka

    waar is castrol GPS heen? syntheet en semi syntheet mengen?

    ik heb een aantal vraagjes over olie. ik gebruikte atijd castrol gps 10w40 semi syntheet. niets mis mee, deed eht zelfs in de TL. maar nu heeft castrol een nieuwe lijn geintroduceert en de gps is vervangen door een andere soort die er volgens mij nu al weer uit is, of erg slecht te krijgen...
  25. baka

    te koop kawa ZX7R

    Te koop ZX7R uit 96 met 54.000km (is nog in gebruik,maar aangezien die pekel maar niet opdonderd amper nog op gereden.) Met: - Volledig akrapovic systeem, rvs voorbochten en titanium einddemper (met uitneembare DB killer) - Dynojet kit - Ontstekings vervroeger - K&N luchtfilter -118...
Terug
Bovenaan Onderaan