Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 1100dude
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 1100dude

    Sidi vertebra zwart/blauw/zilver maat 39 zgan

    Slotje Verkocht
  2. 1100dude

    Buse leren motorpak afritsbaar maat 44 Bl/Gr/Zi zgan

    Te Koop: Prachtig mooie Buse leren motorpak maat 44 in de kleuren Blauw / Grijs / Zilver van alle beschermingen voorzien. Dit pak is zeer weinig gebruikt door mijn vrouw als duo passagier en is nog zeer mooi en zo goed als nieuw http://link.marktplaats.nl/502827414
  3. 1100dude

    Suzuki Rug tas normaal tot zeer groot te maken UNIEK b/w

    Te Koop: Unieke Suzuki Rugtas in de kleuren Blauw / Wit met zeer veel bergruimte en bescherming voor de rug. In deze rugtas kan je heel veel meenemen door de bandjes wijder te zetten, opbergruimte in twee zijvakjes plus de netjes tussen deze zijvakjes, deze rugtas zie je niet veel...
  4. 1100dude

    Motor Fotograaf met studio gezocht

    Haye Allemaal, Zoals de topic titel al omtypt, ik ben op zoek naar een fotograaf om mijn bike-je in een studio op de digitale plaat vast te laten leggen :Y En voor het topic vrouwen in leermotorpak mogen er zeker dames voor de fotoshoot reageren :} nofearbusa (at) msn.com *O* :W
  5. 1100dude

    België: Hayabusa 1300 special paint

    Voor mijn Belgiesche Maat Aangeboden » Hayabusa 1300 Prijs » € 5.000 Beschrijving: bwj 2000, kmstand 43000, perfect in orde foto's zeggen genoeg voor meer info bel Alle orginele stukken worden bijgeleverd http://www.kapaza.be/Motoren/Suzuki/13915972/Hayabusa_1300.html
  6. 1100dude

    Groot banier van Ducati Corse Xerox superbike

    Te Koop: Groot banier op voet van het Ducati Corse Xerox superbike team van volgens mij James Toseland Sluiterdesluit
  7. 1100dude

    Is dit het begin van het einde in Duitsland

    Vandaag is die snelheidsbeperking een feit. Dat wil zeggen: een feit in één bondsstaat -Bremen. De vraag die iedereen zich nu stelt: volgen er nog? http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisnieuws/article/detail/236294/2008/04/09/Straks-gedaan-met-scheuren-op-de-autobahn-.dhtml
  8. 1100dude

    DvD's van de Bende van Wim

    Haye, Wie heeft er voor mij te koop de DvD's van de serie "de Bende van Wim" Kheb het net al afgespeurd naar de dvds maar kan niks vinden :N dus wie heeft ze en wil ze kwijt of wie heeft er copytjes voor mij 8-) :W
  9. 1100dude

    Leren Motorbroek Vanucci maat 106=52 extra lang

    Te Koop, Leren Vanucci motorbroek in de maat 106, dit is maat 52 maar dan extra lang voor de mensen met de lange benen. Ter info, kben zelf 190L weeg 92kg en heb maat 52 oftewel maat 33 (spijkerbroek) Bescherming zoals in elke goede broek zit, knieën en heupen met klittestof op de...
  10. 1100dude

    Motor mee naar de VS wie heeft ervaring

    Haye, Wie heeft er ervaring met het verschepen van zijn bike naar de states om daar een ritje te maken van oost naar west :] en dan weer terug naar ons landje. Verschepen per boot of met het vliegtuig (kwou dat het een mini bike was, kon die mee in de handbagage) :Y
  11. 1100dude

    Bagagerekje GSXR1100W '93-96

    Te Koop -----------VERKOCHT *O* Voor een Suzuki GSXR1100W '93-96 Bagagerekje zwart Prijs € 20,-- *O*
  12. 1100dude

    Motorbeurs zondag herken deze dame??

    Mijn maatje heeft dit plaatje op de motorbeurs gemaakt op zondag middag }) Herken jij deze dame :Y Succes wij hebben ook foto's van het aangezicht _O-
  13. 1100dude

    Gevraagd tekoop of teleen paddock stand voorwiel

    Hoi, Ik wil mijn velgen laten spuiten en zoek daarom een paddock stand voor het voorwiel. Wie weet een tent in de buurt van Utreg die voor een redelijke prijs die dingen heeft _O- Of nog mooier wie heeft er voor een weekje een te leen :} echte hollander toch! :Y
  14. 1100dude

    Rubberstrip voor ophangbeugels rondom boldon

    Hoi allemaal, Kheb twee boldon's via Ebay in Duitsland gekocht (jaja voor weinig) Maar nu mis ik een rubberenstrip voor tussen de bevestigingsbeugel en de uitlaat. Mijn vraag is welk materiaal kan ik daarvoor gebruiken, en waar te koop in de buurt van Utreg :]
  15. 1100dude

    Domme vraag-Lazer K1 voor GSXR 1100W

    Hoi heb effe een vraagje. Ik heb een GSXR1100W bj 94 met glijschade gekocht :] Nu zit er een Lazer K1 onder die dus beschadigd is. Nou kan ik een Lazer K1 kopen die onder een gsxr1100 uit 1988 zit. Maakt dit voor mijn bike wat uit? Thanks :}
Terug
Bovenaan Onderaan