Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Desmosil
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Arlen Ness torsion leren combi mt 54

    Hallo, Aangezien ik op een adventure motor rij Is mijn leren combi overcompleet. Het pak Is erg mooi en in goede staat. Mijn afmetingen zijn 1,85 en 75 kilo. Te passen in groningen *:)
  2. D

    motor rookt en ratelt husqvarna 610 te 1999

    Hallo, Ik heb een probleem met mijn motor, bij stationair draaien rookt hij een klein beetje en met een dotje gas puft hij echt een wolkje uit. De rook lijkt normale kleur te hebben (dwz benzine kleur, niet blauw van olie) en ruikt niet naar koelvloeistof of olie, er bubbelt ook niks in de...
  3. D

    competition 102??

    Competition 102 octaan racebenzine overal te koop Ik las dit artikel net en ben best wel geinteresseerd. Maar er blijven nog zoveel vragen voordat ik het er zomaar in pleur... :/ Misschien weet iemand hier er meer van; bijvoorbeeld kan mijn motor het ook aan? Of is het slecht voor mijn...
  4. D

    Ducati 750 ss naar café racert

    Oi, Ik zal mezelf even voorstellen, uit groningen. Ik heb industrieel product ontwerpen gestudeerd en ben al sinds m'n brommert tijd verslaafd aan alles wat niet uit een fabriek komt, maar een donker sleutelhok. Daarom na een honda gehad te hebben om om te bouwen maar dit niet gedaan omdat...
  5. D

    25kw kitje van m600 past in 750ss?

    Hallo, Ik wil een 750ss gaan aanschaffen, om deze te verbouwen, maar het lijkt me wel leuk om er een keer een rondje mee te mogen rijden. Vandaar de vraag; past het ringen begrenzings setje van een monster 600 in een 750ss uit 1995? Mvg Silvijn Steffens
  6. D

    circuit rijden in valencia

    Hallo, Ik ga komende zomervakantie naar valencia. nu weet ik net als de meesten hier dat daar een circuit zit, en ik daar best wel eens van wil proeven. Heeft iemand enig idee/ervaring of hierin mogelijkheden zijn? Ik heb zelf absoluut geen circuitervaring of circuitmotor, en een monster...
  7. D

    Vraagje luchtfilters & demper afstelling ducati m600

    Hallo, Ik wil graag open dempers op mijn motorisch standaard monster zetten. Hierbij lees ik vaak dat een k&N luchtfilter word gebruikt om meer lucht door te laten. nu heb ik een paar vraagjes; Moet ik de afstelling ook veranderen met de k&n filters + dempers? Of word de brandstof...
  8. D

    Monster 600 tandwielverhouding

    Hallo, Ik rijd op mijn monster 600 met tandwielverhouding 15-38 zo'n 80 met 4,5k toeren in zn 5. De 130 op de snelweg haal ik dus nooit niet in normale toeren range. Toen ik de tandwielverhouding 15-36 had haalde ik 120 met zo'n 6,5k toeren in zn 5. Vrij hoog in de toeren en nog best...
  9. D

    25kw begrenzings set opboren?

    Hallo, Ik zou graag wat meer vermogen willen halen uit mijn 25kw duc monster 600, er zitten momenteel 25kw ringen in de cilinder inlaten. Aangezien ik 35 kw mag dacht ik laat ik de doorgang wat ruimer maken. dan opnieuw testbank ritje enz enz.. Maar de ringen zijn van rvs, en er zit een...
  10. D

    Pilot power 2ct productie fout?

    Hallo, Ik heb vandaag mijn banden erom laten zetten, en nu valt het mij op dat als ik op de motor zit het profiel van de voorband naar mij toe wijst. Ik weet niet of dat hoort, maar het profiel van de achterband wijst wel naar voren. De pijltjes op de velg en band kloppen wel. Hoort deze...
  11. D

    achteras ducati monster 600 'zit vast'

    Hallo Ik wil een nieuw setje banden om mijn velgen leggen dus dacht ik haal de velgen eraf. zo gezegd, niet zo gedaan... alle bouten los, achtervelg hangt nog op de as in de brug met alle ruimte om te bewegen, maar nu staat er in het wphb dat de as eruit getrokken kan worden. Maar er is geen...
  12. D

    distributie riemen vervangen ducati monster

    Hallo, Ik ben bezig met het vervangen van de distributieriemen van mijn ducati monster 600 alleen ik loop vast... ik heb de covers eraf, nu zou ik de spanners los moeten draaien om de riem te ontspannen en eraf te schuiven toch? nu zijn die bouten van de spanners moervast, ik krijg een van...
  13. D

    verzekering ter plaatse regelen met 25kw uitdraai

    Hallo, Ik ben van plan een motor bij een particulier te kopen, een duc 600 of 900 monster, ik ga langs 2 verschillende kijken. maar nu zijn ze beide niet 35 of 25 kw, is het mogelijk dat ik direct na aankoop naar een dealer loop (lees rij) en daar een 25kw uitdraai laat maken om vervolgens...
  14. D

    Het grote honda cb400 f topic, mode than four

    Hallo, Het viel me op dat ik geen cb400 topic kon vinden, dus dacht ik dan maak ik hem. Zijn er nog meer eigenaren of enthousiastelingen? *O*
  15. D

    jullie mening motor kopen

    hallo, ik ben op zoek naar een honda cb350/360 nu kwam ik deze tegen: Oldtimer Motoren te koop. Oude & Klassieke motorfietsen ongeveer in mijn budget, maar nu staat er zo'n rare zin bij: ''Oja, ik heb geen pretpark, dus rondritten en proefritten begin ik niet aan, de motor rijdt perfect''...
  16. D

    classic gp eext, vandaag de 26e, wie gaat?

    mede mf-ers vanmiddag alweer is het classic gp in eext, ik was benieuwd of er nog wat mede forumers gaan :) De site
  17. D

    crivit sports lidl helm vizier vervangen

    Hallo, Ik heb al een tijdje een lidl integraal helm, en nu is mn vizier ongeveer wel aan vevanging toe. Ik heb een nieuw vizier alleen als ik de oude eruit haal heb ik geen idee hoe ik de bevestigings punten in het nieuwe vizier Moet krijgen. Ik krijg ze niet een uit de oude, heeft iemand...
  18. D

    Rijschool bj in delfzijl goed??

    Hallo, ik vroeg me af of mensen rijschool Bj's in delfzijl kennen of gelesd hebben, weet iemand of deze een beetje goed is, ik wil er misschien gaan lessen. dit is hun site: Rijschool BJ's Rijopleiding - Rijles moet ook plezierig zijn!
  19. D

    welke motor kopen?? hulp/advies nodig

    Hallo, ik heb binnen kort mijn rijbewijs, en be aan het kijken naar een motor, alleen weet ik niet welke ik moet kopen, ik heb hiervoor een paar brommers gehad. en vind een naked of sport model erg leuk, alleen een supermotard mag ook. zolang er maar een beetje 'pit' in zit :9 heeft er...
Terug
Bovenaan Onderaan