Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nielz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Nielz

    gezocht: enkele oude dzus snelsluiters

    Omdat ik nog een keer de baan op ga voordat ik het kuipwerk ombouw naar het nieuwe type ben ik opzoek naar nog enkele oude type dzus snelsluiters Heeft iemand er hier een paar van liggen?
  2. Nielz

    12ton pijpenbuiger

    Ik heb een ongebruikte 12ton pijpenbuiger te koop Met adapters om de volgende maten te buigen: ½”, ¾”, 1”, 1¼”, 1½”, 2” 80euro Afhalen in Amersfoort
  3. Nielz

    zijstandaard bracket gsxr k6 k7 600 750

    Wie heeft het stukje bracket liggen waar de zijstandaard aan gemonteerd zit van een gsxr k6 k7 600/750?
  4. Nielz

    Vrij rijden Mettet minder snel 20-06

    Zoals de titel doet vermoeden Mettet vrij rijden, minder snel motorsportschool €60,-
  5. Nielz

    zx-6r -> wat voor kontje is dit?

    iemand enig idee van welk type/merk dit is?
  6. Nielz

    afvoeren belgisch frame -> hoe?

    Ik heb een tijdje terug een donor motor gekocht in Belgie. Diverse delen gebruikt en overig spul als reserve, maar ik zit nu met het frame. Kan ik deze zo bij het oud ijzer gooien?
  7. Nielz

    Wat veranderd er tussen de 3-4000toeren?

    Ik heb een bmw f650 funduro die stottert tussen de 3000 en 4000 toeren. Wat veranderd er tussen de 3000-4000toeren waardoor dit gestotter kan ontstaan? Ik heb nog een F650 staan en heb al diverse delen uitgewisseld, o.a. de carburateur, cdi, ontstekingsmodule en hallgever. Ook kan het...
  8. Nielz

    F650 uitgevallen -> dood

    Ola, Mijn bmw f650 1994 gaf al enige tijd problemen met stationar draaien, ik moest de choke er lang ophouden anders viel hij direct uit bij gas terugnemen. Maar zelfs met choke erop ging hij soms uit. Als je tijdens stationar draaien iets met het gas speelde smoorde die en viel die alsnog...
  9. Nielz

    Van wat voor motor is dit?

    Tijdje terug verkeerd gekocht voor naar het scheen een Gsxr 750 1100 uit 1989. Maar ik twijfel of dit klopt.. Iemand enig idee?
  10. Nielz

    MD Oliedirectmeter gsr gsxr hayabusa sv k600 1000

    Ik heb te koop een oliedirect meter voor diverse suzuki's: een jaartje oud, geen beschadigingen of iets. €30incl verzendkosten motor type inhoud bouwjaar extra info SUZUKI GSR 600 599 cc 2006 SUZUKI GSX-R 600 599 cc 2006-2007 SUZUKI GSX-R 600 599 cc 2008 CAGIVA RAPTOR 650 645 cc...
  11. Nielz

    Synchroontester

    Zoals de titel doet vermoeden zoek ik een synchroontester voor een 4cilinder :)
  12. Nielz

    Kont kappen GSX-R 600/750 k6/k7 (beschadigd?)

    Hallohallo, Ik zoek de kappen van het kontje van een gsxr 600/750 k6/k7. Het gaat voornamelijk om de zijkanten maar indien je eventueel de bovenste in het midden ook hebt hoor ik het ook graag! Kleur mag verschillen en de kappen mogen beschadigd zijn, zolang er maar geen enorme scheuren...
  13. Nielz

    BMW navigator 3 geen voedingskabel voor suzuki?

    Klopt het dat een bmw navigator 3 geen passende voedingskabel erbij geleverd krijgt waarmee je hem aan een ander merk kan bevestigen?
  14. Nielz

    passagiers voetstepjes suzuki gsxr 600/750 k6/k7

    Zoals de titel al doet vermoeden ben ik opzoek naar passagiers voetstepjes voor een suzuki gsxr 600/750 k6/k7 heb jij een setje te koop voor een normale prijs? Laat het me weten
  15. Nielz

    kap langs ram-air suzuki gsxr 600 k6

    Ik zoek de kap die over de ram-air zit, en welke langs het kuipwerk richting de tank loopt. En dan de rechter zijde. Alleen reageren als je een nette kap te koop hebt aub
  16. Nielz

    Nielz stelt zich voor

    Hallo allemaal, Echt een nieuwe gebruiker ben ik niet, ik lees al een tijdje mee:) maar ik zal me nu toch maar een voorstellen. Er zit namelijk een motor aan te komen :] Ik ben Niels.. vorige week 21 geworden *O* en wonend in Hoogland. Vanaf mijn 4e ging ik regelmatig mee bij me vader...
  17. Nielz

    zx7r op 25kw?

    Hallo, Ik lees nu een tijdje dit forum hier en word over een tijdje 18 en wil direct na mn autorijbewijs me motorrijbewijs gaan halen. Nu wil ik zoals elke drommerige puber een mooie sportieve motor :X Een zxr400 vind ik een zeer leuke bike..maar ik koop liever gelijk een motor waaraan ik...
Terug
Bovenaan Onderaan