Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mischa1970
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    TK LeoVince SBK demper CBR600RR 2007/2012

    Te koop Leo Vince SBK uitlaatdemper zo goed als nieuw, Geen beschadigingen dus. Inclusief titanium linkpipe,klem en ophangbeugel. DB killer ontbreekt helaas,maar is er wel bij te bestellen. Vrpr €275 Foto's heb ik maar krijg ik er niet bij helaas
  2. M

    TK kuipsetje PC40 compleet,gespoten in de kleur die je wil

    Ik heb nog 2 sets kuipwerk voor een Honda CBR600RR van 2007 t/m 2012 liggen. 1x CRC,inclusief zadeltje (is los met snelsluiters) 1x sebimoto,met laatste model onderkuip va 2010,inclusief plakzadeltje 1x set compleet vanaf 2013,merk onbekend (550) Kunnen geleverd worden in elke kleur die je...
  3. M

    Set wielen PC40

    Te koop een set wielen zwart voor een CBR600RR vanaf 2007 tot nu. Inclusief originele schijven,vaste bussen en Haakse ventielen €550
  4. M

    GEZOCHT achterremschijf PC40

    Wie heeft er nog een (standaard)remschijfje liggen van Een PC37 of PC40 liggen?
  5. M

    TK Honda CBR600RR 2010

    Te koop mijn nette en goed onderhouden PC40 Met 10452km op de klok Voorzien vd volgende raceonderdelen: Öhlins TTX36 achter Öhlins cartridges voor Dynojet quickshifter PowercommanderV+ extra fuelmodule Braking wielen en braking schijven V+A TKR snelwisselsysteem V+A Pajic/Akra...
  6. M

    ZX10R 2008 subframe TEAB

    Is recht,Moet alleen gelast worden op 1 plek
  7. M

    Zx10R 2008 achterwiel te koop teab

    Zwart wiel zonder bussen
  8. M

    TK set BRAKING schijven voor een PC40 (cbr600rr)

    Te koop wegens overcompleet In uitstekende staat Prijs €250
  9. M

    Waar koop ik EBC remblokken?

    Op zoek naar een adres voor EBC sinterremblokken. Geïnformeerd bij NK Automaterialen,maar daar moet Ik er ook gelijk schijven bijkopen... :? :?
  10. M

    GEZOCHT remschijven 310 mm zonder offset

    Zoek een paar schijven zonder offset van 310 mm om op een PVM voorwiel Pas te maken.hartmaat en aantal bevestigingsbouten maakt niet zoveel uit. Alvast bedankt
  11. M

    TK kawa ZX10R endurance 08

    Dit is een heel bijzondere ZX10R die is gebouwd voor enduranceraces door Jadoul motorsport in België. Met deze motor is de 8 uur van Spa gewonnen. Veel dingen zijn aangepast en handgemaakt om hem geschikt te maken voor de endurance,zoals; Handgemaakte alu tank 24 liter Handgemaakte...
  12. M

    GEZOCHT zijstandaard R1 04/06

    Nodig voor as maandag
  13. M

    Wielen R1 : wat past in wat?

    Ik vraag me af welke wielen van welke bouwjaren onderling uit te wisselen zijn Ik heb zelf een R1 van 2006
  14. M

    Nog iemand een teammaat nodig voor de 501 van Assen???

    Ik ben te laat met inschrijven,hij zit al weer vol. Dus nu hoop ik dat er iemand is die zijn team nog niet compleet heeft,maar wel Al ingeschreven heeft.
  15. M

    TK motoholders subframe Honda PC40

    1 seizoen gebruikt. Inclusief bijbehorend accubakje. Kost Nieuw € 375, mag weg voor € 200
  16. M

    TK set wielen CBR600RR PC40 €475

    Te Koop een set wielen voor een PC40 in prima staat,was mijn 3e set. In de kleur RAL3001 (signaalrood) Met vaste bussen en schijven voor en achter En nog redelijke dunlopslicks eromheen
  17. M

    CBR600RR 2008 ONK supersport kampioensfiets Roy ten Napel 09

    Te koop mijn TKR CBR600 van 2008 Eind 2008 bij Ten Kate uit het krat gehaald en opgebouwd met Alles wat ze in het magazijn konden vinden. Motorblok geblueprint en getuned,vering van WP gemonteerd,subframe en kuipsteun van motoholders,schijven van braking,kortom alles wat ze er op dat moment...
  18. M

    Voetbal kijken in Oschersleben

    Ik hoor dat "onze jongens "moeten voetballen als wij in Oschersleben zijn. Misschien een leuk idee om iets te ritselen zodat we dat kunnen kijken met ze alluh. Zelf zit ik te denken aan een beamer en een schotel ofzo,maar ik heb er geen verstand van,dus geen idee of dat überhaupt kan. Wie...
  19. M

    Geluk

    :+
  20. M

    Te koop damesbroek MQP textiel

    Te koop een zeer weinig gebruikte damesbroek van MQP Met uitneembare binnenvoering. De maat is KDM , wat volgens mij staat voor kort dames medium. Doe een leuk bod.
  21. M

    Te koop leren damesbroek maat 40

    1 keer gedragen dus zo goed als nieuw. Van het merk Grid Doe een leuk bod
  22. M

    Houdbaarheid regenbanden

    Ik vraag me af hoe lang een setje regenbanden goed blijft. Vorig jaar veel gebruikt( want veel regenrace's),daarna overal mee naartoe geweest,maar pas afgelopen maandag weer eens gebruikt. Ik had voor mijn gevoel erg weinig grip,maar ik was niet de enige met die klacht. De dag geëindigd met...
Terug
Bovenaan Onderaan