Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bertocello
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Piaggio Medley S 125i bwj. 2020

    Vandaag heb ik de bestelbon ondertekent voor een nieuwe Piaggio Medley S 125i. Ik had al eerder belangstelling maar toen midden vorig jaar het nieuws kwam dat deze motorscooter met een update zou komen besloot ik te wachten. Gelukkig maar. Ik verheug mij op de 2,5 extra pk, en het digitale...
  2. B

    100.000 kilometer met mijn brommerke. De Sym Symphony ST 50cc

    Zo, dat vind ik nu zelf ook wel een mooie prestatie om met een 50cc brommer, 100.000 kilometer te rijden. Wat mij gelukkig maakt is dat ik deze afstand heb afgelegd zonder revisie. Maar ik geef een korte samenvatting van deze mijlpaal. Rijden deed ik in elk weertype, de Symphony heeft dus heel...
  3. B

    Extreme slijtage Dr. Pulley

    Hallo,Naast mijn Kymco Downtown 350i rijd ik bijzonder graag op de Sym Symphony ST 50 cc. Deze scooter is nu 21 maanden oud en heeft 33.000 km op de teller. Zonder varioring, bromversie, rijstijl 35-40 km uur (maximum 70 km/uur) Op 12.000 km verving ik de originele rolletjes door hetzelfde...
  4. B

    Sym Cruisym 300i

  5. B

    Jethelm VS. systeemhelm

    Doorgaans rijd ik met een systeemhelm van RXA, ik ben daar redelijk tevreden over, goedkoop, fijne pasvorm en zeker geen zwaargewicht. Op de Honda Integra heb ik een hoge ruit van GiVi staan, beschermd redelijk en neemt ook wat windgeruis weg. Vandaag wegens het mooie weer nog eens mijn 20 jaar...
Terug
Bovenaan Onderaan