Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Fruhling
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Yamaha heuptas

    Te koop wegens overbodig: officiële Yamaha heuptas. Ideaal als je gaat rijden en een sleutelbos, telefoon, portemonnee en garagedeur opener mee moet nemen. 30 Euro. Kan verzonden worden. Bij interesse liefst even appje sturen: nul zes 16 39 87 54 Groet, John
  2. F

    KTM SXC tank en zadel

    Ooit los gekocht om op een LC4 620 uit 2000 te bouwen. Past ook nog, maar met standaard opzet verkocht. Geen idee van welk type precies afkomstig. Tankdop is voorzien van sleutels en kraantje. Hier en daar een krasje, maar het is dan ook een plastic tank. Zadel heeft 1 miniscuul scheurtje...
  3. F

    Hefbok / cross schaarlift

    Overcompleet, en nu wegens verhuizing heb ik geen zin om hem mee te sleuren. Nieuw kosten ze een vermogen, maar dees is voor jou voor 5 tientjes! Kan een 135kg dragen, en gaat ongeveer 90cm hoog (zo uit het hoofd). Ding weegt 30kg. Vergrendelpin zit er ook bij. Alleen afhalen (met RIVM...
  4. F

    Loop of sloop Yamaha Diversion XJ600 S

    Te koop aangeboden namens een vriendin zonder M-F: Loop of sloop Yamaha Diversion XJ600 S De motor is gebruikt om op te lessen, voor het daadwerkelijke rijschoollessen. Bouwjaar: 1991 KM-stand: 50.000 Minpunten: -deukje in de tank en allround krassen en schaafplekjes -banden versleten -1...
  5. F

    Loop of sloop Yamaha Diversion XJ600 S

    Te koop aangeboden namens een vriendin zonder M-F: Loop of sloop Yamaha Diversion XJ600 S De motor is gebruikt om op te lessen, voor het daadwerkelijke rijschoollessen. Bouwjaar: 1991 KM-stand: 50.000 Minpunten: -deukje in de tank en allround krassen en schaafplekjes -banden versleten -1...
  6. F

    Suzuki DRZ400 toerental

    Mijn Suzuki DRZ400 draait stationair na het starten netjes. Wanneer de motor warm is, draait de motor stationair een stukje hoger in toeren (alsof de choke nog openstaat, terwijl deze wel dichtstaat). Wanneer ik de motor in 1e versnelling zet en de koppeling laat aangrijpen, zakt het toerental...
  7. F

    R1, KTM, e.a.

    De schuur moet weer worden opgeruimd! Een opsomming: Yamaha R1 '98 kont, barst in het eindstuk Yamaha R1 '98 undertail, mist een stukje bij de kentekenverlichting Yamaha R1 '98 donker kuipruitje Yamaha R1 '98 BOS uitlaatdemper met linkpijp. Geen E-keur, geen DB-killer Yamaha heuptasje. Was...
  8. F

    *VERKOCHT* Suzuki GS 650 Katana

    *VERKOCHT* Suzuki GS 650 Katana
  9. F

    *VERKOCHT*

    *VERKOCHT*
  10. F

    MotoBatt MBTX9U Accu gel

    2 Weken geleden besteld, maar door omstandigheden ga ik hem niet meer gebruiken. De accu zit nog in de doos. Besteld bij MLM parts á € 51,95 plus verzendkosten. M-F prijs: 40,- MotoBatt MBTX9U Accu QuadFlex AGM Past ook in een: Aprilia - Mojito/Habana 125 (1999-2001) Aprilia - Mojito/Habana...
  11. F

    Honda *Verkocht*

    *Verkocht*
  12. F

    Honda Transalp project

    *Verkocht*
  13. F

    Honda Hornet 600 (koopje!)

    VERKOCHT!
  14. F

    Aprilia MX125

    Ik zoek al een tijdje een Aprilia MX 125. De RX variant wordt nog wel eens te koop aangeboden, maar ik zoek een fabrieks-af MX. In het buitenland zijn ze wel online te vinden, in NL vind ik ze niet.. maar misschien wel via M-F!
  15. F

    Archiefkasten

    Ik heb mijn schuur opgeruimd en straks moet de auto ook binnen kunnen, dus moeten er wat kasten uit! 2 zwarte kasten, waarvan 1 zonder deuren. 2 witte kasten, waarvan er 1 ook op slot kan. Afmeting: 195 x 91 x 40. Planken zitten er niet bij, maar kun je eenvoudig zelf maken en erin...
  16. F

    CBR valt opeens uit en start niet meer

    Goedemorgen! Mijn vrouw rijdt een CBR600F uit 1990: De motor deed het altijd perfect, starten en lopen, tot gisteren... Gisteren viel de motor stil na een halve dag touren. De motor wilde niet meer starten. Met de choke open pruttelde de motor een paar tellen en viel dan weer uit...
  17. F

    Aanhanger voor 1 motor E50,-

    Een half jaartje geleden heb ik deze aanhanger via MF gekocht. Inmiddels heeft Misses Fruhling ook haar rijbewijs en heb ik een aanhanger voor 2 motoren gekocht. Afmetingen: totale lengte 2.40m gootlengte 1.70m totale breedte 1.20m Verlichting werkt. Incl oprij hulpstukje. Mag weg...
  18. F

    Triumph Speed Triple originele uitlaat E25.-

    Ik weet niet meer voor welke bouwjaren deze set geschikt is. Alles is in nette staat en mag voor weinig weg. De eerste die er E25,- voor geeft mag hem komen ophalen. Verzenden kan ook, maar dan komt er 12 euro bij.
  19. F

    Back protector

    Hoi, Ik ben opzoek naar een back protector voor iemand van ongeveer 1.65m. Als het in de regio Eindhoven is dan kom ik hem graag ophalen, anders graag verzenden. Ik hoor het graag! Groeten
  20. F

    Triumph onderdelen en algemene onderdelen

    Wegens stoppen met mijn hobby, verkoop ik deze onderdelen. Richtprijs staat er bijna overal bij, verzenden is geen probleem. Cross stuur met bevestiging. Merk onbekend. Geen fatbar, met stuurrol. E25,- Koplamp oren voor 35-40mm vork. E15,- Hagelnieuwe achterveer voor een Triumph...
  21. F

    Triumph T595

    Ik heb de motor 2 jaar geleden gekocht, hij staat nu al een jaartje stil en ik heb er de tijd niet meer voor. Zoals te zien op de foto's, is dit geen originele T595 meer. Er zitten een hoop onderdelen op van jongere modellen. Zoals: -heldere koplampen -2008 achtervelg en brug -2007 subframe...
  22. F

    Triumph T955i

    VERKOCHT
  23. F

    Zolderopruiming, van alles wat!

    Alles is verkocht. :W
  24. F

    Demper linkpijpje

    Ooit gekocht voor een projectje, maar dat ging niet door en nu ligt ie maar stof te happen. Aansluitdiameter: 53mm Aansluitdiameter na de splitsing: 37mm Prijsje: E30,- Verzenden is geen probleem.
  25. F

    GSX1400 Tokico Remklauwen

    Te koop aangeboden: 6 zuiger remklauwen. Afkomstig van een GSX1400. Bouwjaar weet ik niet. Klauwen zijn voor de zomer gereinigd en de zuigers zijn gepolijst. De blokken gaan nog 1 seizoen mee. Leidingen zijn niet te koop. Prijs: E100,- Verzenden is geen probleem. :W
Terug
Bovenaan Onderaan