Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kirill007
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. kirill007

    Te koop continental road attack 3 120/70/17

    Band te koop. Heeft nog 4mm profiel. (ongeveer 1800km mee gereden) Alleen de voorband is beschikbaar. Top band volgens de testen en mijn ervaring. Made in Germany. Band ligt ongeveer 2j in de kelder, die ging gemonteerd worden op de volgende motor maar de maat van velg was blijkbaar 18 inch...
  2. kirill007

    Rem probleem Pan European

    Ik heb een remprobleem met de Honda Pan European st1300 uit 2002 met ABS en DCBS. Bij zacht, normaal en stevig remmen met de voorrem werkt alles goed. Bij zacht, normaal, stevig en hard remmen doet de achterrem alles perfect en werkt de ABS ook. De voorrem doet raar bij hard remmen soms lukt...
  3. kirill007

    Suzuki SV650S Choke

    Mijn SV650S uit 2001 (met carbs), moet ik op een vreemde manier starten. Ik moet hem eerst starten zonder choke, dan start hij direct maar valt ook snel uit. Als ik hem direct met choke (volledig open) probeer te starten, dan start hij niet of moeilijk(met de choke gedeeltelijk open). (duurt...
  4. kirill007

    Scala Rider Q3

    Heeft er iemand ervaring met de Scala rider Q3? Ik heb mijn Q1 verloren onderweg, en zoek nu een vervanger. Ik kies voor een scala omdat m'n vriendin ook een Q1 heeft, dus ik moet iets hebben dat er mee kan pairen. Is het volume luid genoeg met oordopjes in op autosnelweg snelheid? Dan...
  5. kirill007

    Kawasaki er-5 zekering ontsteking brandt door

    Ik was gisteren met m'n motor gaan rijden en opeens tijdens het rijden valt hij uit. Ik heb dan direct de zekeringen gecontroleerd en gezien dat de zekering van de ontsteking gesprongen is. Hoe zou dit kunnen gebeuren? Ik heb er een nieuwe zekering ingezet en vanaf ik het contact aanleg klapt...
  6. kirill007

    Schotland

    Weet er iemand een goedkope ferry naar schotland?( 2 personen en 1 motor) Is er ergens een promotie waar je voor minder dan 500-600 euro naar schotland kan gaan en enkele dagen overnachting inbegrepen? Een soort van motortrip die al georganiseerd is. Als er mensen zijn met ervaringen , mogen...
  7. kirill007

    Waterdichte laarzen

    Ik ben op een zoektoch naar goede waterdichte laarzen. Mijn belangrijkste criteria zijn: -100% waterdicht (het liefst ervaring met 100% waterdichtheid, want omdat de fabrikant het zegt betekent nog niets..) -Goede bescherming bieden (moeilijk te vinden, maar ze zijn er.) -Onder de 300e, het...
  8. kirill007

    Duo voetsteun Kawasaki er-5

    Ik zoek de achterste voetsteunen voor een kawasaki er-5 aangezien ik mijn vriendin achterop wil meenemen. Indien je er hebt, zou ik graag willen weten hoeveel je ervoor wil.
  9. kirill007

    Gefluit uitlaat kawasaki er-5

    Ik heb net een kawasaki er-5 gekocht en gemerkt dat de uitlaat een fluitend geluid maakt. Ik had gelezen dat dit vaak voorkomt. Is er een manier om dit geluid te laten verdwijnen?(behalve met een andere demper.)
  10. kirill007

    Leder jas/2-delig pak

    Wie gebruikt er een lederen jas of 2 delig lederen pak om het hele jaar door mee te rijden? En welke jas of 2delig pak is het dan?
Terug
Bovenaan Onderaan