Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Black Crow
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Black Crow

    Seat cowl/cover CBR 600 F4i

    Heren, ik ben op zoek naar een Seat cover voor een CBR 600 F4i. Ik ben zo'n achterkuip aan het opknappen om op m'n CBR 600 F4 te plaatsen. Alle covers die ik kan vinden zijn of niet geschikt, niet mooi of veel te duur. Het gaat om een seat cover voor onderstaand model. Ik vind...
  2. Black Crow

    LeoVince SBK carbon inkorten

    Beste mede-MF'ers. Na me een beetje ingelezen te hebben over dempers inkorten hier op het forum ben ik maar begonnen aan mijn eigen demper. Het is een LeoVince SBK (carbon) die onder mijn CBR600F4 zit. Na de popnagels uitgeboord te hebben en de RVS ring aan de zijde van de uitlaatbochten...
  3. Black Crow

    Michelin - Power Pilot Road 3

    Te koop: minimaal gebruikte Power Pilot Road voor en achterband met de maten: 120/70 & 190/50. Volgens de vorige eigenaar ongeveer 100km op gereden. Zaten onder zijn nieuwe motor en is overgestapt op andere banden. Achterband is te breed en te laag voor mijn motor. Wilde ze voor een project...
  4. Black Crow

    Rechterkuipdeel CBR 600 F4 (1999-2000)

    Heeft iemand nog een rechter kuipdeel zonder schade liggen? In de kleurstelling rood/blauw/wit (rood gespoten, blauw/wit van sticker)
  5. Black Crow

    DB-killer LeoVince SBK carbon

    Hallo allemaal, ik ga binnenkort een weekend naar Duitsland en ben daarvoor opzoek naar een DB-killer voor mijn LeoVince uitlaat. Ik ben er bijna zeker van dat het dezelfde uitlaat (en dus dezelfde db-killer) is als in dit topic gezocht word. Leovince SBK db-killer Alvast bedankt
  6. Black Crow

    Beste band voor een CBR500F4 (PC35)

    Hallo allemaal, Ik heb nu een maandje of 3-4 een Honda CBR600F4. Toen ik hem kocht zaten er Avon banden onder. Ze zijn nog zo goed als nieuw maar ik voel me toch niet helemaal lekker met zulke banden. Wat is volgens jullie de beste band om onder mn CBR600F te gooien? :] Alvast bedankt
  7. Black Crow

    De laatste aanwinst :P

    Hallo allemaal, ik ben Johan Kraai. 22 lentes jong en woonachtig op de prachtige Veluwe. Ik ben de trotse eigenaar van een CBR600F4 uit 2000, en dat terwijl ik maandag pas voor mn AVB mag :P. Heb al wel een klein beetje ervaring omdat ik een half jaar in India gewoont heb, en je daar blijkbaar...
Terug
Bovenaan Onderaan