Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Eztys
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    Yamaha R6 1999-2002 in onderdelen!

    Ik heb nog een aantal onderdelen liggen van een Yamaha R6 uit 1999. Wellicht zit er wat bruikbaars tussen. Je kunt altijd even een berichtje sturen als je een onderdeel nodig hebt wat er niet tussen staat. De achterbrug zit bijvoorbeeld nog vast aan het frame omdat ik niet het goede...
  2. E

    Navigatie: Garmin Nüvi 550 met nieuwste kaart van Europa!

    Een super nette Garmin Nüvi 550 zonder gebruikersporen. Er zitten geen krassen op de behuizing of het scherm. Echt in nieuwstaat. De Garmin is voorzien van de nieuwste kaart van Europa (Juni 2013). Er zitten verschillende mounts bij om het navigatiesysteem aan de motor te hangen. -...
  3. E

    Yamaha R6 1999-2002 onderdelen

    Ik heb nog steeds een paar onderdelen te koop voor een 1999-2002 Yamaha R6: Frame + kenteken: €500,- (Kenteken: MF-SF-71) Alle sloten (tank, contact, buddy): €50,- Alle sloten (tank, contact, buddy): €50,- Tellerunit: €50,- Remblokken: €75,- En nog wat klein spul. Je kunt altijd...
  4. E

    De onofficiële Motor-Forum android applicatie

    *O* De onofficiële Motor-Forum android applicatie *O* Ik ben de afgelopen tijd bezig geweest met het maken van een android applicatie voor het forum. De applicatie is gemaakt om gemakkelijk door het forum te navigeren op je android toestel. Inmiddels is de beta versie klaar om getest te...
  5. E

    Hallo allemaal

    Ik kijk al een tijdje rond op het forum, dus nu toch maar eens voorstellen Ik ben Sytze, 19 jaar oud en heb ondertussen al een paar lesjes gehad op de motor :] Hopelijk kan ik m'n rijbewijs nog halen voor de zomer, zodat ik mooi kan rijden met het mooie weer 8-) Ik hou marktplaats al een...
Terug
Bovenaan Onderaan