Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: iceracer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. I

    Vincent Black Shadow bouwdoos 1/12 Revell

    Een hele zeldzame bouwdoos van een schitterende klassieke motorfiets. De Vincent Black Shadow. De doos is nog helemaal compleet, alles zit nog netjes in de zakjes en de stickers zijn niet verkleurd ondanks de leeftijd! Prijs: €40
  2. I

    Yamaha YZF R1 bouwdoos Tamiya 1/12

    Doos is nog helemaal nieuw. Alles zit nog geseald in de zakjes. Prijs 20 euro
  3. I

    BMW R100RS bouwdoos 1/12

    Zeldzame bouwdoos van Aoshima. Nog helemaal nieuw en in de plastic zakjes. Schaal is 1/12. Bedoeling was er een caferacer van te bouwen maar ik heb nog 300+ bouwdozen die ook eens gebouwd willen worden.... Leuk voor de koude wintermaanden misschien? Prijs: 65 euro
  4. I

    Yamaha XV1600 Roadstar 1/12 Tamiya bouwdoos

    Wegens verhuizing mag deze nieuwe bouwdoos weg. Alles is gesealed en is dus compleet en onbegonnen. Prijs: €27,50 Op te halen in Heemskerk of voor €6.95 opgestuurd met PostNL of €3,95 met Kiala. Kris.
  5. I

    Garmin Zumo 660 montagesteun auto

    Onlangs heb ik een garmin zumo 660 gekocht maar helaas zonder de autosteun. De zuignap heb ik wel maar de montagesteun mis ik nog. Mocht iemand hem over hebben en niet meer gebruiken, heb ik interesse. Over de prijs komen we wel uit. gr. Kris
  6. I

    Yamaha FZR 750R 1/12 bouwdoos Tamiya

    Wegens dubbel mag deze weg. De doos is al wat ouder maar is nog helemaal nieuw. Alles zit dus nog in dichte zakjes en in de gietraampjes. Op te halen in Heemskerk of voor €6,95 door PostNL afgeleverd. Prijs: €20 (ex verzendkosten)
  7. I

    Honda CBR 1100XX bouwdoos 1/12 Tamiya

    Zeldzame bouwdoos van een Honda CBR 1100XX Super Blackbird. Alles nieuw in dichte zakjes en de decals niet verkleurd. Prijs: €30,- Op te halen in Heemskerk of voor €6,95 door PostNL opgestuurd. Kris.
  8. I

    Bouwdoos 1/8 Kawasaki 500 Mach III

    Omdat het niet echt mijn ding is verkoop ik deze prachtige bouwdoos. De bouwdoos is nog helemaal nieuw en alles zit nog keurig in de dichte zakjes. Onderdelen zien er zeer netjes uit en mooi gedetailleerd. Dit model is al lange tijd uit productie en kom je niet vaak meer tegen. Leuk...
  9. I

    Bouwdoos 1/12 Honda Dream 50

    Wegens uitdunning van de verzameling bied ik deze Aoshima bouwdoos aan. De bouwdoos is nog helemaal nieuw en alles zit in gesealde zakjes. Een uniek model, zeker voor de verzamelaar! Op te halen in Heemskerk of voor €6,95 door de postbode bij jou afgeleverd. Prijs: €22,50
  10. I

    Yamaha YZR 500 '02 Tamiya 1/12 bouwdoos

    Model: Tamiya Yamaha YZR500 '02 Antena3 Team D'antin Merk: Tamiya Schaal: 1/12 Omschrijving: Alles zit nog gesealed in zakjes. Twee uitvoeringen te maken. Prijs: €20,- Verzenden binnen NL €6,75. Kris.
  11. I

    Akrapovic titanium einddemper BMW F700/800 GS

    Wegens verkoop motor heb ik een zgan Akrapovic ovale einddemper te koop. Heeft nog geen maand op de motor gezeten. De demper is van titanium en heeft een Carbon eindkap en Carbon ophangbeugel. En uiteraard zit de db-killer er ook bij. 1 zeer kleine krasje in de Carbon eindkap wat vrijwel...
  12. I

    Suzuki GSXF400 onderdelen

    Na de sloop van de Suzuki heb ik nog een aantal onderdelen over. De motor had nog maar 12.000 km gelopen toen hij werd gesloopt, dus U kunt zelf wel bedenken dat deze onderdelen nog erg netjes zijn, en nog vele km's mee kunnen gaan. Allereerst een ketting tandwiel: €15,- Een...
  13. I

    Moto Guzzi V10 Centauro 1/12 Tamiya Bouwdoos

    Omdat ik deze bouwdoos dubbel heb, en er geen 2 ga bouwen, wil ik deze graag verkopen zodat ik weer iets anders kan kopen. Het model is nog helemaal nieuw in de doos, en dient uiteraard nog in elkaar gezet te worden. Model kom je niet vaak meer tegen dus pak je kans. Is wellicht een leuk...
  14. I

    Suzuki GSX400F onderdelen

    Na de sloop van de Suzuki heb ik nog enkele onderdelen over. De motor had maar 12,500 km gelopen dus de meeste onderdelen zijn nog in nieuwstaat. De motor zelf had jaaaaaren buiten gestaan dus daar was niks meer van over. De onderdelen kunnen verzonden worden of worden opgehaald in Heemskerk...
  15. I

    suzuki gsx400f slachtfeest!

    De gsx400f gaat in zijn geheel uit elkaar want deze is gewoon op na 15 jaar stil te hebben gestaan. Hij is zilver en de kappen zien er nog prima uit. Originele teller erop met maar 12.500 km erop. Uitlaten en tank zijn al weg, de rest is er nog. Zal er morgen nog wat foto's bij zetten...
  16. I

    Metzler Tourance EXP voor en achterband

    Metzler Tourance EXP, voor- en achterband, Voorband:110/80R 19 M/C 59V, ruim 3 mm in midden, 4,5 mm zijkant (nieuw 5 mm) Achterband: 150/70 R17 M/C 69V Ruim 3,5 mm in midden, 5,5 mm zijkant (nieuw 6,5) Gaan weg i.v.m. aanschaf nieuwe banden. Zoals je ziet zijn het...
  17. I

    Tk: daytona star GTX motorlaarzen

    Wegens het niet meer kunnen ruilen bied ik deze laarzen te koop aan. Zijn 1x aan geweest om te passen, maar helaas passen ze niet. Maat 40. Prijs: € 100 (vaste prijs) Te passen in Heemskerk. Verzenden ook mogelijk.
  18. I

    Bullson waterproof laarzen

    Wegens aanschaf andere laarzen bied ik deze Bullson sheltex zwarte laarzen te koop aan. Zijn weinig gebruikt heb ze van het voorjaar gekocht en na de zomer niet meer aan gehad. Het is maat 44 en sluiten gaat d.m.v. klittenband en spanriem. Te passen en op te halen in...
  19. I

    Motor theoriebook VERJO

    Wegens het behalen van mijn theorie examen, verkoop ik mijn Verjo theorie boek. Het boek bevat alle onderdelen van het motorexamen incl praktijk. Er zit ook nog een cd-rom bij met 10 examens. Versturen is ong. € 2,- Kris.
Terug
Bovenaan Onderaan