Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Alf
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Alf

    what the fu...!!!!

    Geen commentaar. Alleen dat dit pijn doet.
  2. Alf

    knuckels ...je moet het zien..whahaHAHA

    Bij Westcoast ge-infoot naar de prijs van twee knuckles..... Let op...25000 pleuries.Je moet het zien zegt ie nog. Whahahahahaha _O- _O- _O- _O- _O- Alf gaat graag klassie rijden maar niet voor 25000 e. Als die verdomde bout eerst maar eens.... Let wel 25000 e per stuk dus he.
  3. Alf

    bout

    Ik ga weer eens investeren.Snap-on schijnt met systeem te werken waarbij de dop op de vlakke kanten van een bout aangrijpt en niet op de scherpe kanten.Ik ga bidden.
  4. Alf

    %#@&*.... maar dan twee keer.FUBAR

    Bij demontage van mijn cilinderkoppen is het misgegaan.Alhoewel ik een 9/16 gebogen 6 vlakkige sleutel van gerenomeerd merk aangeschaft heb voor het lostrekken van mijn cilinderkobouten is het gevreesde toch gebeurd.Sleutel langs bout afgegleden en vlakken van de boutkop zijn nu...
  5. Alf

    Oproep voor TOT

    Wa's er gebeurd jonge?? :?
  6. Alf

    chicano?

    Weet iemand of er zoiets bestaat als chicano style lowrider harleys en waar dat te vinden?Googele levert niets of weinig op. *O*
  7. Alf

    Voor de liefhebbers van Fanta

    Dit weekend in Vortum Mullem Guzzi treffen
  8. Alf

    m6 vloek of zegen?

    Na veel primair gedoe toch maar eens een m6 gemonteerd.Moet zeggen dat ik minder primair gerammel hoor onder het rijden.Motor pakt soepeler op,vooral als je iets lager in toeren zit.Daar staat tegenover dat de stationair loop rumoerigerr i9s geworden.Als ik de motor uitzet klinkt het alsof er...
  9. Alf

    ketting uitlijning

    Bij het opmeten van de uitlijning van mijn primaire ketting bleek dat de spacer achter de shaft extension te dik is.Kan dit extra ketting geluid veroorzaken?We praten over o.o3 inch.
  10. Alf

    Vraag voor harley jongens

    Ik heb sinds een tijdje veel problemen met het afstellen van mijn prim. ketting.Maakt veel lawaai en bij het afstellen blijkt dat als de ketting volgens specs. afgesteld is en ik de motor een kick geef de ketting opeens veel te strak staat.Verschil is 1,5 cm.Heb het zaakje gisteren weer eens...
  11. Alf

    kick it

    Sinds mijn startmotor kaduuk is moet ik kicke.motor start koud met de eerste trap.Warm op zich ook ,alleen als ie bij de eerste poging niet loopt is het een crime om het ding aan de gang te krijge.Enige oplossing is dan benzinekraan dicht en 15 keer trappe.Met wat geluk ploft ie dan...
  12. Alf

    tractor erbij

    t Is eune deutz geworre. Bijlage: SIMG7482 kl e.JPG
  13. Alf

    Hoe loopt dit af?

  14. Alf

    cb 750

    Kan iemand wat zeggen over technische mankementen van een honda cb 750 k1.Is er nog aan goede fietsen van dit soort te komen of kan honda zijn reputatie bij fietsen van deze leeftijd niet meer waarmaken? Zoiets dus. Mooi he.
  15. Alf

    Geen chopper

    Ben zelf groot liefhebber van cb 750.Iemand ervaring met technische toestanden die je bij deze fiets kunt verwachten?
  16. Alf

    r1 wielie

    14.20 hedenmiddag Napoleonsbaan vlak voor Baarlo zag ik een blauwe R1 een prachtige wheelie maken ,waarschijnlijk om een flitspaal te ontwijken.Toevallig een MF lid?
  17. Alf

    shovelparia

    Word er langzaam kotsmisselijk van dat men niet op de hoogte is van shovelonderdelen.Bijna alle shops verkopen liever twinkies en evo's.Vandaag weer eens het verkeerde onderdeel opgehaald.Hoevaak ik voor een circlip,keerring,etc ben geweest en met het niet pasasende thuiskom begint belachelijk...
  18. Alf

    co2 lasapparaat

    Heb een co2 lasapparaat nodig.Weet iemand welk merk /welk type voor een redelijke prijd goed is?
  19. Alf

    budget gereedschap

    Ik neem alles terug wat ik over duur gereedschap heb gezegd .Net effe mijn voorremsysteem schoongemaakt.Zuiger uit klauw blazen,schoon maken,monteren.10 minuten werk.Remcilinder demonteren,cilinderwandje effe honen,monteren.10 minuten werk.Dan nog effe circlipl\je monteren met goedkoop...
  20. Alf

    vertinnen

    Vandaag mijn blik terug van destraler.Zijn een paar plekken met roest.Ga ik uitschuren en wil ik opvullen met tin.Iemand hgier ervaring mee?.Nog tips?
  21. Alf

    Scheurijzer

    Zou wel eens willen weten of er hier nog meer customrijers zijn met een liefde voor japans plastic.Krijg zelf altijd een warm gevoel bij een r1.Moet zeggen dat dit van de ss fietsen ook wel de enige is waar ik warm voor loop.Vooral van de harley jongens zou ik dat wel eens willen weten.
  22. Alf

    Gezeik

    Die gas zonder rem weet van geen ophouwe he...
  23. Alf

    test 231

    '(
  24. Alf

    Tering icoon

    Doe al 4 maanden verwoede pogingen om mijn icoon terug te krijgen.Zal wel nooit meer lukken. :(
  25. Alf

    test

    hg
Terug
Bovenaan Onderaan