Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: v-twin boy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. v-twin boy

    bmw r 1150 r 2002

    ik kwam deze tegen op marktplaats, http://link.marktplaats.nl/454682209 is die km stand iets om je zorgen over te maken? ik heb zelf geen ervaring met bmw's, maar zie dat ze wel vaker van die hoge km standen hebben, ik heb deze motor zaterdag gezien, en optisch ziet hij er netjes uit...
  2. v-twin boy

    gezocht originele kuipen yamaha r6 1999 blauw

    gezocht voor een yamaha r6 bouwjaar 1999. aangezien mijn zwager van het weekend onderuit is gegaan met zijn R6 in belgie koplamp linker topkuip en kuipbeugel, misschien komt er nog meer bij, maar we moeten alles nog los halen. dus eventueel een complete voorkuip aanbieden zou ook...
  3. v-twin boy

    gezocht originele kuipen yamaha r6 1999 blauw

    gezocht voor een yamaha r6 bouwjaar 1999. aangezien mijn zwager van het weekend onderuit is gegaan met zijn R6 in belgie ;( koplamp linker topkuip en kuipbeugel, misschien komt er nog meer bij, maar we moeten alles nog los halen. dus eventueel een complete voorkuip aanbieden zou...
  4. v-twin boy

    te koop TWM tankdop met snelsluiter

    aangeboden een TWM tankdop met snelsluiter. zat op mijn suzuki TL1000s, dus past vast ook wel op de gsxr types. vastzetten met 4 boutjes. is een snelsluiter dus zonder sleutel vraagprijs 75 euro
  5. v-twin boy

    kawasaki classic accu vraagje

    hoe kom je bij zo'n motor bij de accu, mijn zwager heeft er eentje maar kan niet bij de accu komen, iemand een idee..
  6. v-twin boy

    tl 1000 najaars meeting

    eindelijk is het weer zover we gaan weer meeten, en wel op zondag 23 september a.s. de tl1000 meeting in samenwerking met www.tl1000.nl, aansluitend gaan we naar veenendaal rijden waar de grote "Motor Forum Mega Meeting 2007 2nd Edition" plaats vind. meeting point, amersfoort? vanuit daar...
  7. v-twin boy

    pazzo hendel instaleren

    ik heb net mijn pazzo hendels binnen en nou wil ik die op mijn brembo 19X18 zetten, maar hoe krijg ik ooit dat stelschroefje los... iemand ervaring mee?? groeten..
  8. v-twin boy

    gezocht tankdop suzuki

    gezocht voor mijn circuittank een tankdop, passend op de tank van een TL1000S
  9. v-twin boy

    racetankdop

    voor mijn circuit tank zoek ik nog een racetankdop, zodat ik niet mijn originele hoef over te zetten.
  10. v-twin boy

    voorvork hayabusa

    gezocht een gouden voorvork van een hayabusa, eventueel inruil van mijn tl1000s voorvork met wp vering bespreekbaar...
  11. v-twin boy

    voorvork suzuki gsxr 600/750 k4/k5

    ik ben aan het rondkijken of ik zo'n voorvork in mijn Tl wil maken, dus een voorvork van een gsxr 600/750 k4/k5 dus die met de radiale remtangen, moet compleet zijn met kroonplaten en vooras...
  12. v-twin boy

    tokico vierzuiger remklauwen

    aangeboden vierzuiger remklauwen, zijn standaard voor de Tl1000s, ik heb ze vervangen voor 6 zuigerremklauwen... prijs 80 euro, heb er eventueel ook nog een rempomp bij, standaard TL-S 14 mm als ik mij niet vergis, die mag weg voor 25 euro, is zonder remhendel en reservoir...
  13. v-twin boy

    "TL-1000 rijders deel-7"

    Het vervolg van TL1000 rijders deel 6. Stel hier al je vragen/opmerkingen/foto's van je TL1000 R/S. uitleg Jaymn gevoel, door Jaymn zelf vorige TL1000 topics TL-1000 rijders TL-1000 rijders 2 TL-1000 rijders 3 TL-1000 rijders 4 TL-1000 rijders 5 TL-1000 rijders 6 handige links...
  14. v-twin boy

    2 x werkplaatshandboek yamaha WR 400F

    heb hier nog 2 werkplaatshandboeken liggen voor een WR400F 1 keer de originele in het engels - frans - duits met plaatjes en uitleg, en 1 keer alleen in het engels netjes gebonden...
  15. v-twin boy

    onderhoud en reperatie boek suzuki GS650 1981-1983

    zoals de titel al zegt service - repair - maintenance boek is van clymer in het engels voor suzuki GS650 fours - 1981 tot 1983 boek kost nieuw zo'n 50 euro denk ik, dus doe maar een bod inclusief verzenden...
  16. v-twin boy

    rvs uitlaat lassen

    heb een bos bochtenset gekocht voor een tl1000s tweedehands, is alleen wat beschadigd en is een plaatje tegen aangelast, erg lelijk gedaan, waaar kunnen ze dit beter lassen zodat het er een beetje uitziet, weet zo niet of er een gat of een schaafplek zit onder het plaatje....
  17. v-twin boy

    gezocht radiale rempomp

    hey ben op zoek naar een radiale rempomp voor op mijn TL1000, heb er zes zuiger remklauwen op zitten, mag eventueel gewoon origineel suzuki zijn, als iemand die vervangen heeft voor een betere, budget denk ik zo rond de 150 euro...
  18. v-twin boy

    wave disc's

    gezocht wave schijven voor een Suzuki TL1000S schijf moet 320 zijn. braking type is STX20D volgende modellen zijn volgens mij hetzelfde. SUZUKI GSX R (AD/H583) 600 1997 - 2000 SUZUKI GSX R (WVBG/e4/0100) 600 2001 - 2003 SUZUKI GSX R T (SRAD)750 1996 - 1999 SUZUKI GSX R Y (WVBD/e4/0068) 750...
  19. v-twin boy

    wave schijven

    gezocht wave schijven voor een Suzuki TL1000S schijf moet 320 zijn. braking type is STX20D volgende modellen zijn volgens mij hetzelfde. SUZUKI GSX R (AD/H583) 600 1997 - 2000 SUZUKI GSX R (WVBG/e4/0100) 600 2001 - 2003 SUZUKI GSX R T (SRAD)750 1996 - 1999 SUZUKI GSX R Y (WVBD/e4/0068) 750...
  20. v-twin boy

    gratis motor voor zwarte cross

    heel af en toe moet iemand wel eens van een motor af, wij zijn op zoek naar een lopende motor, mag in onderdelen, als hij maar wel aan de praat is te krijgen... of gewoon een motor waar je vanaf moet,
  21. v-twin boy

    "TL-1000 rijders deel-6"

    Het vervolg van TL1000 rijders deel 5. Stel hier al je vragen/opmerkingen/foto's van je TL1000 R/S. op de foto jaymn. uitleg Jaymn gevoel, door Jaymn zelf vorige TL1000 topics TL-1000 rijders TL-1000 rijders 2 TL-1000 rijders 3 TL-1000 rijders 4 TL-1000 rijders 5 handige links...
  22. v-twin boy

    te koop aluminium tandwiel

    te koop aluminium tandwiel 43 tands. Is zo goed als nieuw. heb zelf een 38 tands laten maken bij nico bakker koste mij 119 euro. Komt van een marvic's magnesium wiel af. maten staan op de foto erbij, vraagprijs 80 euro. voor de duidelijkheid hartafstand van gat tot gat is 100mm binnekant...
  23. v-twin boy

    te koop aluminium tandwiel

    te koop aluminium tandwiel 43 tands. Is zo goed als nieuw. heb zelf een 38 tands laten maken bij nico bakker koste mij 119 euro. Komt van een marvic's magnesium wiel af. maten staan op de foto erbij, vraagprijs 80 euro. voor de duidelijkheid hartafstand van gat tot gat is 100mm binnekant...
  24. v-twin boy

    accu vfr 400

    hoe kom ik bij de accu van een vfr 400 uit '93, heb er geen boekje bij en wou ff de accu opladen, maar kan het zo niet vinden. wie weet er meer van. moet ik dan de hele achterkant eraf halen, of alleen het zitje, krijg die er ook niet af, hoe zit dat???
  25. v-twin boy

    zwarte cross 2004 in halle!!

    hey zijn er hier ook nog mensen die ook op de zwarte cross zijn geweest in halle, en die misschien foto's hebben gemaakt van dit spektakel, :) ikzelf was een van de uitverkorenen om mee te doen in de brommer klasse, heb mijn puch maxi uit de schuur getrokken aangezien ik mijn crossmotor vorig...
Terug
Bovenaan Onderaan