Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: v-twin boy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. v-twin boy

    bmw r 1150 r 2002

    ik kwam deze tegen op marktplaats, http://link.marktplaats.nl/454682209 is die km stand iets om je zorgen over te maken? ik heb zelf geen ervaring met bmw's, maar zie dat ze wel vaker van die hoge km standen hebben, ik heb deze motor zaterdag gezien, en optisch ziet hij er netjes uit...
  2. v-twin boy

    gezocht originele kuipen yamaha r6 1999 blauw

    gezocht voor een yamaha r6 bouwjaar 1999. aangezien mijn zwager van het weekend onderuit is gegaan met zijn R6 in belgie koplamp linker topkuip en kuipbeugel, misschien komt er nog meer bij, maar we moeten alles nog los halen. dus eventueel een complete voorkuip aanbieden zou ook...
  3. v-twin boy

    gezocht originele kuipen yamaha r6 1999 blauw

    gezocht voor een yamaha r6 bouwjaar 1999. aangezien mijn zwager van het weekend onderuit is gegaan met zijn R6 in belgie ;( koplamp linker topkuip en kuipbeugel, misschien komt er nog meer bij, maar we moeten alles nog los halen. dus eventueel een complete voorkuip aanbieden zou...
  4. v-twin boy

    te koop TWM tankdop met snelsluiter

    aangeboden een TWM tankdop met snelsluiter. zat op mijn suzuki TL1000s, dus past vast ook wel op de gsxr types. vastzetten met 4 boutjes. is een snelsluiter dus zonder sleutel vraagprijs 75 euro
  5. v-twin boy

    kawasaki classic accu vraagje

    hoe kom je bij zo'n motor bij de accu, mijn zwager heeft er eentje maar kan niet bij de accu komen, iemand een idee..
  6. v-twin boy

    tl 1000 najaars meeting

    eindelijk is het weer zover we gaan weer meeten, en wel op zondag 23 september a.s. de tl1000 meeting in samenwerking met www.tl1000.nl, aansluitend gaan we naar veenendaal rijden waar de grote "Motor Forum Mega Meeting 2007 2nd Edition" plaats vind. meeting point, amersfoort? vanuit daar...
  7. v-twin boy

    pazzo hendel instaleren