Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SecOp
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SecOp

    Schuberth SC1 voor C4/C4 Pro

    Goed werkend communicatiesysteem Schuberth SC1 te koop. Incl. verpakking en alle toebehoren. Past in meerdere helmen, o.a. C4 en C4 Pro. Verzending op risico en kosten van de koper.
  2. SecOp

    Van Vossen trailer te koop

    Van Vossen trailer te koop. Niet op de foto's, maar wel inbegrepen zijn de kentekenhouder en verschillende spanbanden. De trailer is in uitstekende staat. De trailer was origineel rood, maar is in zilverkleur overgespoten. Vraagprijs E 1150,-
  3. SecOp

    T.E.A.B. onderdelen Garmin Zumo 660

    Ik heb hier nog een defecte Garmin Zumo 660, inclusief allerlei onderdelen. De Zumo zelf gaat niet meer aan, maar de meeste onderdelen (zoals het scherm), behuizing enzovoort zijn nog prima te gebruiken. Verder heb ik nog een motorsteun, autosteun en de GTM 12 t.b.v. verkeersinformatie (in de...
  4. SecOp

    K&N filters K1200S

    Te koop, 2x K&N filter voor de K1200S. Deze komen uit mijn K1200S, uiteraard schoon gemaakt. Passen volgens mij in meerdere modellen. Ik verkoop ook per stuk. 2 stuks voor €50,-.
  5. SecOp

    Te koop: Tecmate Optimate III SP

    In uitstekend staat: volledig werkende Optimate III lader, inclusief doos, accessoires en extra wandbevestiging. Wel zelf een nieuwe stekker aan de oplader maken. €25,-
  6. SecOp

    Triumph Tiger 800 en 800XC deel 3

    Triumph Tiger 800 en Tiger 800XC Deel 3 Tiger 800 Ruig, praktisch en gewoon geweldig leuk. Langverwacht, klaar om u te bekoren. Thuis in de stad. Dol op de open weg. Super manoeuvreerbaar. In de klassieke Triumph-stijl. Laad uw bagage en er is geen houden aan. Gebouwd om verder te gaan...
  7. SecOp

    Triumph Tiger 800 en 800XC deel 2

    Triumph Tiger 800 en Tiger 800XC Deel 2 Tiger 800 Ruig, praktisch en gewoon geweldig leuk. Langverwacht, klaar om u te bekoren. Thuis in de stad. Dol op de open weg. Super manoeuvreerbaar. In de klassieke Triumph-stijl. Laad uw bagage en er is geen houden aan. Gebouwd om verder te gaan...
  8. SecOp

    BMW veroorzaakt 2 jaar durende erectie....

    Een 2 jaar durende erectie door motorrijden op een BMW. 'BMW-motor veroorzaakte twee jaar durende erectie' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Het is een Corbin zadel. Voordat je naar de dealer rent voor zo'n zadel.... Het is niet goed voor jouw gezondheid.
  9. SecOp

    Autocom Super Avi Pro KIT 300

    Goed functionerende Autocom Super Avi Pro Kit 300 2, headsets, 2 spiraal kabels, 2 niet-spiraal kabels en een Zumo kit voor €225,- €200,- Toepassing: versterking van geluid van bijvoorbeeld Zumo, muziek (bijvoorbeeld MP3 speler), telefoon en bike-to-bike communicatie. Zonder gebruik van...
  10. SecOp

    BMW K1200S/R/R sport en K1300 S/R

    Voor de echte mannen.....en vrouwen Face the power K1200S/K1300S Owners: 01. ZXR KS Blauw/Wit, ESA, HVV, GPS 02. Lennard K1300S zwart met rood 03. Rayman KS Zwart/Geel 04. Cessna KS Zwart, van Harten Special, HotCam Titanium, Xenon 05. Herr Flick KS Blauw/Wit, ESA, HVV...
  11. SecOp

    Tank Yamaha Fazer FZS600 met lakschade

    Te koop: tank voor een Yamaha Fazer FZS600 (1998-2002) in Midnight Black. Alleen de lak van de tank is beschadigd aan de linkerzijde (zie foto), er zitten geen deuken in. Verder is deze tank in zeer goede staat. Ideaal om te laten spuiten of om te gebruiken als tweede (race) tank. Tank wordt...
  12. SecOp

    BMW komt met 600cc supersport

    Althans, volgens More Crap than News (MCN): Het Engels Motorcycle News UK meldt dat BMW in een vergevorderd stadium is met de plannen voor een 600cc variant van de S1000RR. BMW-topmannen Hendrik von Kuenheim en Peter Mueller zouden volgens MCN er zelfs al openlijk over hebben gesproken. De...
  13. SecOp

    Akrapovic Titanium SP series slip-on

    Te koop: mijn Akrapovic Titanium SP series. Met E-keur en dB-killer, carbon beugelhouder en originele doos. Linkpijp is voor een BMW K1200S/R/RS, maar past op alle motoren met een 60cm linkpijp. Er zit een klein deukje in de demper (onderkant) en de linkpijp. Beiden vallen na montage...
  14. SecOp

    Knipperlichtglazen voor BMW K1200S (nieuw)

    Te koop voor BMW K1200S, knipperlichtglazen incl. lampen voor de knipperlichten voor (in de spiegels). Nieuwwaarde €69,90, nu voor €57,- . Helemaal nieuw, nog in de originele verpakking.
  15. SecOp

    Wie rijdt er in Nijmegen e.o. part 6!

    Na uiterst gezellig topic welke zijn weerga niet kent, zijn we alweer aangekomen in topic 6. WIE RIJDT ER IN NIJMEGEN E.O?? Kom je uit de buurt, post hier....kom je niet uit de buurt en je wil wat posten, post het dan ook. Het is nu alweer mooi weer en er zal een hoop kilometers...
  16. SecOp

    Otterbox + bevestiging (RAMmount) + Kabeldoorvoer

    Ik bied aan: Een Otterbox 3600, met complete bevestiging / RAMmount voor op een stuur. OtterBox Cases, Accessories & Outdoor Gear | OtterBox De bevestiging/RAMmount. http://shop.innocatch.nl/Detail.php?ProdCode=KIT018 Naast de mount en de Otterbox heb ik nog een...
  17. SecOp

    VRO 1 (29 april in Lelystad) - Ter overname aangeboden

    Ter overname aangeboden: VRO 1 cursus op zondag 29 april op het circuit van Lelystad incl. dagverzekering. Informatie over VRO 1: klik Prijzen: klik Helaas kan ik zelf niet vanwege een zwaar gekneusde gebroken teen (en ik kan nu dus ook niet motorrijden ;( ). Mocht je interesse...
  18. SecOp

    Het grote BMW K1200R / K1200S topic part 3

    Face the power K1200S Owners: 01. ZXR KS Blauw/Wit, ESA, HVV, GPS 02. Lennard KS Grijs, ESA, HVV, MB, GPS 03. Rayman KS Zwart/Geel 04. Cessna KS Zwart, van Harten Special, HotCam Titanium, Xenon 05. Herr Flick KS Blauw/Wit, ESA, HVV, Koffers, GPS 06. Bor Smit KS Grijs, ESA...
  19. SecOp

    Honda Racing Gas Jeans t-shirt

    Te koop aangeboden, een splinternieuw t-shirt van Gas Jeans. Het t-shirt is zwart en de maat is XL (valt klein uit). Enfin, zie de foto's. T.e.a.b. of 20 euri ;).
  20. SecOp

    Spidi Airback rugprotector

    Wegens aanschaf van een andere rugprotector, mijn 1 jaar jonge Spidi Airback rugprotector (maat L) te koop. Zo goed als nieuw, niet op gevallen. Aangeschaft voor 140,- euro (adviesprijs 169,- euro), nu voor 100,- euro. Vermelding maat L
  21. SecOp

    Garmin Streetpilot minder geschikt voor motor?

    Iedereen die de topics over het gebruik van navigatiesysteem heeft gelezen, kent ondertussen wel de voor- en nadelen navigeren met een Garmin, PDA, TomTom rider enzovoort. Garmin werd (door de vele voorstanders ;) ) als meest geschikt bestempeld, omdat een Garmin Streetpilot (en vast nog wel...
  22. SecOp

    TKA: 3-delige tanktas

    Zo goed als nieuwe tanktas (6 magneten en balhoofdriem) bestaande uit 3 delen (Nieuwprijs € 159,-): 1. Grondplaat met kaartvenster (en magneten) 2. Tas (verstevigde kanten) met kaartvenster en buitenvakje (te gebruiken als rugzak) 3. Tas (zonder verstevigde kanten) met kaartvenster en...
  23. SecOp

    FAZER rijders.... vertel het hier deel 2

    Het oude topic vind je hier. De beginpost van het vorige topic (door Breezer013): Vertel hier wat je kwijt wil over de Yamaha Fazer: -foto's van je eigen of andere fazers -bevindingen -vragen -accessoires -meer over je eigen fazer -etc. Deze post is (C) Texan :P De Fazermeetings: 1. De...
  24. SecOp

    Motorai 2006 gaat niet door

    De voorgenomen MotoRAI World die van 16 t/m 19 februari 2006 op de agenda stond, zal definitief geen doorgang vinden. De reden daarachter is het feit dat het aantal reserveringen voor standruimte voor dit evenement te gering is gebleken. Daardoor is het commercieel niet verantwoord om de...
  25. SecOp

    Hoe lang duurt het voordat HdV een ban krijgt...

    HdV = die lulhannes spammer HenkdeVries :r ... Ban }) }) }) })
Terug
Bovenaan Onderaan