Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Elles
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Elles

    €500 challenge 2019: Italiaans halfbloed geeft vleugels

    10 juni 2017 Hoewel je zou verwachten: japanner, geen probleem goed voor de punten bleek niets minder waar. Voor 350 euro kocht ik een KLE500, en dacht met een beetje olie er wel te komen. Niet dus. Volg hier de lijdensweg van tegenslagen. €500 challenge: KLE500 - Hoezo zijn vrouwen niet...
  2. Elles

    Rit voor jongeren met GS

    1 oktober organiseer ik een rit voor jeugdige BMW GS rijders. Richtleeftijd is 18- 35 jaar maar jaartje meer is niet erg. Rit zal in het centrale van Nederland plaatsvinden. Meeste info is op het GS forum te vinden...
  3. Elles

    €500 challenge: KLE500 - Hoezo zijn vrouwen niet technisch?

    Zo de kogel is door de kerk! Deze dame heeft zich aangemeld voor de 500 euro challenge 2017. Na lang nagedacht te hebben mee te doen, de knoop doorgehakt. Maar dan? Wat voor motor wil ik hebben? Al snel had ik voor mijzelf duidelijk dat het een allroad moest worden of een wat groter...
  4. Elles

    Alpinestars Overall maat 54

    te koop Alpinestars overall maat 54. nog in goede staat. Te bekijken in Asperen (leerdam) Afmetingen van de persoon denk tussen de 180 en 190 met een gewicht van 80kg ongeveer ;) Staat op marktplaats voor €200.
  5. Elles

    circuitdagen met korting

    Denk deel hem even hier! Assen, Zandvoort en Midland met best een leuke korting: https://www.facebook.com/thecoolwall/posts/487865584742915
  6. Elles

    Hulp gezocht enquete sociaal motorplatform

    Hallo mede MF'ers! *O* Voor diegene die theCoolwall op de motorbeurs hebben gezien of het wellicht al kennen, we willen flink gaan vernieuwen en uitbreiden. Behalve het huidige concept, willen we de mogelijkheden gaan uitbreiden en theCoolwall "socialer" maken. Om dit goed te kunnen...
  7. Elles

    XL600 start niet

    Hey xl600 kenners! Een vriend heeft een XL600 uit 83, welke niet wil lopen. Hij heeft de motor niet lopend gekocht en er moest een nieuwe dynamo in, welke inmiddels gemonteerd is. Wat doet hij wel? - mooie heldere vonk - bij vlotters opendraaien duidelijk dat deze keurig gevult...
  8. Elles

    Motorjas leer maat 50 difi

    Te koop Motorjas van het merk Difi. Maat 50. Mijn maten zijn 1,85m met normaal postuur. Jas zit mij precies goed. ook qua lengte van de armen. doe maar een goed bod :+
  9. Elles

    stepjes naar achter plaatsen GSXR600 k3

    Goede middag, Na lang google werk kom ik er niet uit: Ik ben op zoek naar adapters om de stepjes net wat verder naar achter te plaatsen. Met mn 1,85m op een K3 vind ik deze namelijk net wat te recht onder mij zitten. Een rem/schakelset à 300 euro vind ik weer wat overdreven. Zijn deze...
  10. Elles

    Raceruit MRA voor Honda CBR600F4 dubble bubble dark

    Te koop Raceruit voor een Honda CBR 600F4 uit 1999-2000 dubbel bubbel. In goede staat geen krassen. Heeft half jaar op de motor gezeten. kleur is bijna zwart, je kunt er nog net doorheen kijken maar van een afstand is hij gewoon zwart. PM bij interesse!
  11. Elles

    stalen remleidingen o.a voor Honda CBR600F4 4i incl banjo's

    Te koop Set stalen remleidingen voor 2x los en 1x achter. Blauw-stalen leidingen met transparant omhulsel. Aansluitingen ook geannodiseerd blauw. Incl banjobouten geschikt voor voor en achter. Lengte is geloof ik 750,850 en 450mm. Als nieuw nog geen half jaar mee gereden! foto volgt!
  12. Elles

    BMW K75 onderdelen

    aangeboden: Volledige K75 in onderdelen. Lopend weggezet. Al weg: Achterveer Alles werkt, achterband nieuw. Mail als je iets nodig hebt!
  13. Elles

    Clip-ons 41.5mm

    Ik ben op zoek naar clip-ons met een diameter van 41.5mm om de vork. Als je er één hebt liggen, reageer of PM met je prijs!
  14. Elles

    Legends naar MFMM- 't Ginkelse Zand A12

    De motorclub 'Legends' onderscheid zich door de rijvaardigheid en bescheidenheid van haar leden. Asociaal en gevaarlijk gedrag tegenover andere weggebruikers wordt niet getolereerd, maar sportief rijden en het tonen van stuurmanskunsten word gestimuleerd mits mogelijk (zowel op de OBW als het...
  15. Elles

    buddy CBR 600 F4 99-00

    Te koop Buddy voor een CBR 600 F4(i) van 99 en later in perfecte staat zonder scheuren.
  16. Elles

    ZXR 400 motorblok met defecte cilinderkop

    Te koop motorblok van een kawasaki ZXR 400 uit 96 +- 60k gelopen motorblok heeft ingesleten nokkenassen en defecte nokkenasgeleiders. Omdat geleiders en kop op elkaar ingeboord zijn is de enige remedie er een nieuwe cil. kop op te zetten. Versn bak is in perfecte staat en heeft altijd...
  17. Elles

    zwarte kuipruit CBR 600 F4 99-00

    Te koop zwart kuipruitje voor de CBR 600 F4 uit 1999-2000 Kuipruit is identiek aan origineel maar dan zwart. Met originele schroeven te bevestigen. stevig materiaal, dus geen chineese troep. €30,-
  18. Elles

    Motorblok Kawa ZXR 400 zonder kop + nieuwe voet/koppakking

    Te koop Motorblok van een Kawasaki ZXR 400 uit '93 heeft +- 50k gelopen maar heeft geen cil.kop meer omdat de nokkenassen ingesleten zijn door defecte nokkenasdeksels. Hierdoor hebben de nokkenassen te weinig smering gekregen. Er op tijd bij geweest en blok gewisseld. Verder is blok perfect...
  19. Elles

    Spanningsregelaar?!

    Ik heb sinds zaterdag n honda CB1 erbij. Hij liep wel, maar startte moeilijk. Accu aan lader gehangen. Met volle accu wil hij wel, Echter als deze niet helemaal vol is, duurt het heel lang voordat ie aanslaat. Bovendien wil hij t beste starten als je hem eerst verzuipt met de choke en daarna...
  20. Elles

    Achterveer CBR900rr 92-94

    te koop gevraagd: achterveer voor een CBR900RR uit bouwjaren 92-94 Ik hoor graag als je er één hebt en voor welke prijs!
  21. Elles

    Gestolen: grijze Honda CBF500 Mx-xt-32

    Vanmorgen voor mijn deur in Den Bosch weggehaald: Grijze honda CBF500 Motor heeft n aantal bijzonderheden: Takkoni demper Onderspoiler Spatbord Goud Supermotard stuur met goude stuureinden Windschermpje Kenteken MX-XT-32
  22. Elles

    Shoei XR 1000 mat zwart incl Pinlock (M)

    Te Koop, Shoei XR 1000 Helm is als nieuw, geen krassen, geen steenslag Altijd met helmmuts gedragen Incl Pinlock, Helmhoes, Originele boekjes en stickers €150
  23. Elles

    Kappa topkofferrek CBF 500 en FZR 600 onderdelen!

    te koop Topkofferrek voor een Honda CBF 500 merk: kappa foto: http://link.marktplaats.nl/636322546 Daarnaast veel FZR 600 onderdelen zoals kuipdelen Kabelboom Elec. onderdelen benzinetank etc PM met wat je zoek of kijk bij mn adv. op marktplaats!
  24. Elles

    GRATIS af te halen FZR 600 frame met kenteken (KROM)

    Gratis af te halen in drunen FZR 600 frame met kenteken. Frame is krom echter nog wel in goede staat.
  25. Elles

    Bijna volledige fzr 600 '89 gesloopt!

    Te koop Bijna volledige yamaha fzr 600 in onderdelen - kuipdelen - onderdelen motorblok(versn. Bak kapot, zonder stator) - alle electrische componenten - framedelen (geen frame) - Zadel passagier - startmotor - racekontje - kertingspanners - luchtinlaat/filter/box (nieuwe...
Terug
Bovenaan Onderaan