Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: El-Duderino
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    Verkocht Yamaha MT09, 2014. Hyperpro veren en ecu Flash, prijs: 6499 Eur.

    Te koop aangeboden: in showroomstaat verkerende Yamaha MT 09. Bouwjaar: oktober 2014 Kilometerstand: 24.350 km Prijs: € 6499,- Locatie: Dordrecht Betreft een Nederlandse motor. Zeer goed onderhouden en compleet schadevrij. Rijdt, start, remt, stuurt, schakelt perfect. Motor is bij erkende...
  2. E

    Versleten balhoofdlagers of iets anders?

    Hallo Allemaal, Gisteren ben ik bij een Suzuki GSXR 600 K6 wezen kijken (mijn droommotor). De motor was erg mooi. Wel constateerde ik tijdens de testrit het volgende: - stuur draait zwaar bij stilstaan of langzaam rijden (gewoon met het wiel op grond) - tijdens bochten merkte ik dat het...
  3. E

    Nieuw Leren pak behandelen voor gebruik?

    Hallo Allemaal, Vorige week heb ik op de beurs een nieuw leren motorpak van Difi gekocht. In mijn enthousiasme ben ik alleen vergeten te vragen hoe ik het pak moet ''verzorgen''. Ik heb al gezocht en begrijp dat het schoonmaken gewoon kan gebeuren met een vochtige doek + groene zeep, na het...
  4. E

    Hoe herken ik Organische/ gesinterde remblokken?

    Hallo allemaal, De remblokken van mijn Yamaha R1 2000 zijn toe aan vervanging. Ik ben dus opzoek naar nieuwe. Het verschil tussen organische en gesinterde wordt elders op dit forum uitgebreid beschreven. Dat is dus duidelijk. Ik kan alleen niet kiezen. Over mijn huidige remblokken ben ik...
  5. E

    Op zoek naar casual motorHoodie's: Ervaringen?

    Hallo Allemaal, Zoals de tekst al een beetje doet vermoeden ben ik op zoek naar een goede casual motorjas of van bescherming voorziene Hoodie. Ik heb nu een Evolution 3 in 1 jas, waar ik zeer tevreden over ben. Het nadeel is alleen dat als ik met warm weer de twee binnenvoeringen verwijder de...
  6. E

    Yamaha R1, is dit een begrenzer?

    Toen ik mijn motor (Yamaha R1 2000) twee jaar geleden kocht, was hij begrensd. Op de bon staat ''mechanisch begrensd via de gaskabels van de gaskleppen''. Nu heb ik mijn tank en luchtfilter gedemonteerd, omdat ik de begrenzer wil verwijderen. Ik voeg twee afbeeldingen bij. De eerste...
  7. E

    Doffe plekken lak r1

    Sindskort heb ik een doffe plek op de lak van mijn rode R1 2000. Hij zit op het zwartgespoten V-Stuk wat om de kuipruit heen zit, zie de volgende foto: yamaha r1 2000 - Google zoeken Ik erger mij toch best wel aan deze plek en ben op zoek naar een oplossing. Ik zelf zat te denken aan het...
  8. E

    Yamaha R1 2000 Olie

    Ik heb laatst mijn dynamodeksel eraf gehaald om te spuiten. Toen is alle olie eruitgelopen. Er is alleen een beetje naast het bakje gevallen, omdat ik niet op stond te letten. Dus nu moet ik een flesje nieuwe hebben om hem af te vullen. Maar welke moet ik hebben? Ik rij op een Yamaha R1 2000...
  9. E

    Vloeibare pakking op Dynamodeksel R1 2000

    Onalngs heb ik dus mijn dynamodeksel moeten verwijderen om hem te schuren en te spuiten. Alleen is de pakking kapot gegaan. Mijn vraag is of kant en klare vloeibare pakking ook volstaat of dat ik een papieren pakking voor een R1 2000 moet bestellen (kost gewoon 15 euro incl verzendkosten)...
  10. E

    Yamaha R1 2000: voetstepjes, dynamodeksel, spiegel, Sticker

    Voor mijn Yamaha R1 2000 ben ik dus op zoek naar het volgende: - Dynamodeksel - Voetstepje links (of setje, mag ook universieel zijn, als het maar past) - Linkerspiegel - Knipperlicht links (of setje, maar universieel zijn) - Sticker links (de achterste sticker op het witte deel aan de...
  11. E

    Hallo!

    Hallo Allemaal, Ik ben Maarten. Ik kom uit Dordrecht en ben 22 jaar oud. Echt nieuw op het forum ben ik niet. Toen ik begon met lessen ben ik namelijk al lid geworden. Op 14 december 2012 heb ik pas mijn rijbewijs gehaald en vandaag...... kocht ik mijn eerste motor:D! Het was nogal een...
  12. E

    Motorkleding en helm voor dagelijks gebruik?

    Hallo allemaal! Binnenkort ga ik beginnen met motorrijlessen. Nu ben ik alvast op zoek naar geschikte kleding. Het is de bedoeling om in de nabije toekomst dagelijks gebruik te maken van de motor. Vandaar dat ik opzoek ben naar praktische kleding. Uiteraard hecht ik ook waarde aan de prijs en...
Terug
Bovenaan Onderaan