Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: k0en
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. k0en

    Vervangende hoofdremcilinder Yamaha XJ 600s Diversion '99

    Ik heb een Yamaha XJ 600s Diversion uit '99. Dit model heeft een dubbele schijfrem aan de voorzijde. Door schade moet ik deze rempomp vervangen. Kan dit door een rempomp van een '91 tot '97 model? Deze hebben een enkele schijf. Met andere woorden: maakt het iets uit welke rempomp erop zit om 1...
  2. k0en

    Water in de cilinders

    Hi allemaal, Staat een motor in de tuin, waar ik paar weken geleden aan gewerkt hebt. Blijkbaar daarna de boel niet goed afgesloten, want er staat water in de cilinders. De motorolie zit er ook nog in. Wat is het beste wat ik nu kan doen? Ik zelf dacht: - olie en filter eruit laten lopen -...
  3. k0en

    Velg controleren

    Goedenavond, Ik heb vorig jaar een ongeluk gehad met mijn Diversion. Ik heb toen een andere, maar wel dezelfde uitvoering, Diversion gekocht. Nu is de band op mijn schade Diversion nog goed; die wil ik overzetten op mijn huidige Div, maar omdat ik de oude motor in onderdelen wil verkopen; wil...
  4. k0en

    Carburateurs schoonmaken

    Goedemiddag, Mijn motor: een Yamaha Diversion 600 uit 1999. Een paar weken geleden kwam ik stil te staan langs de snelweg. De ANWB kon me niet helpen, en vermoedde (net als als ik) dat mijn carburateurs verstopt waren: stationair liep hij goed, zodra ik aan de gashandel draaide sloeg hij bijna...
  5. k0en

    Afmetingen GIVI sloten tbv vervanging

    Goedemorgen, Ik heb twee GIVI koffers: 1 kapot met slot, 1 nette zonder sleutel. Inmiddels is het me gelukt om beide slot cilinders te verwijderen Alleen nu blijkt dat de linkse niet in het busje past, waar de rechtse in zat. De diameter van de linkse is dan ook 13,4 mm en de rechtse is 12,5...
  6. k0en

    GIVI Wingrack topkoffer steunen

    Allo, Door een valpartij, zijn beide steunen afgebroken van de topkofferdrager, als onderdeel van mijn GIVI wingrack. Heeft er misschien iemand nog deze twee steunen liggen? Is ook nieuw te koop, maar als iemand iets heeft liggen, helpen we elkaar weer 😊
  7. k0en

    Voorvork / vorkpoten Yamaha XJ600 Diversion '99

    Hallo allemaal, Afgelopen week een flinke klapper gemaakt met m'n Diversion. Nu zoek ik daarvoor een set vorkpoten of een complete voorvork voor mijn Yamaha XJ600 Diversion uit 1999. Dit model heeft een dubbele schijf, die is dus wat lastiger vindbaar. Diameter van de binnenpoot is 41mm Heeft...
  8. k0en

    Landmarkrally 2022, puzzelen maar!

    Zie ook de inleiding van het topic: Landmarkrally 2022, lekker ouwehoeren Deze rally is opgezet met het idee dat je een doel of doelen hebt om een rit te maken, het liefst met een paar mederijders. Je parkeert de motor(en) en fotografeert de motor en het object. De foto moet zo weinig mogelijk...
  9. k0en

    Landmarkrally 2022, lekker ouwehoeren

    Ook in 2022 wordt er weer een Landmarkrally georganiseerd. Voor wie nog het niet kent, Landmarkrally 2022 is een spel waarbij we op zoek gaan naar foto's, 36 stuks verspreid over heel Nederland plus 4 bonusfoto's. Op de foto's staan objecten die gevonden kunnen worden door te zoeken in Google...
  10. k0en

    Dainese D-Day (dames) motorlaarzen

    Verkocht
  11. k0en

    Het grote shims ruil topic

    Goedevond, Ik was aan het zoek naar topics van mensen die misschien shims (klepstelplaatjes) “over” hebben. En toen dacht ik, waarom is er eigenlijk geen shims ruiltopic. Misschien is er geen behoefte aan, dan sterft dit topic een stille dood, maar misschien het proberen waard. Dus geef hier op...
  12. k0en

    Handvatverwarming aansluiten

    [EDIT 26-2-2023] dit is een oud topic, mijn laatste vraag staat in deze post. Dus de eerste 3 pagina's zijn oude reacties 😘 Hallo, Ik heb deze handvat verwarming van Louis.de. Heb hem gemonteerd (Yamaha XJ600S Diversion ‘99) maar moet nu nog de elektra aansluiten. Net even naast de motor...
  13. k0en

    Is deze remklauw nog te redden?

    Achterremklauw zat bij aankoop al behoorlijk vast. Nu de tijd voor groot onderhoud, en alles los gehaald. Nu is mijn vraag, wat zouden jullie doen met deze klauw? Is dit nog te redden? Corosie verwijderen met een Dremel en polijsten? Of is het rijp voor het oud ijzer? Ene zijde: Andere zijde:
  14. k0en

    Knipperlicht GIVI Wingrack - links

    Ik ben opzoek naar het linker knipperlicht van een GIVI Wingrack, niet alleen het oranje glas, maar de hele unit. Nieuw zijn ze 30 euro, vandaar op zoek naar iets goedkopers.
  15. k0en

    Wartelmoer maken?

    Hallo, Ben bezig met de restauratie van een Vespa. Nu ben ik bij demonteren (10jr geleden) de wartelmoer aan de kmteller zijde kwijt geraakt. Nu kan ik een nieuwe kabel kopen incl die moer, maar kan ook proberen het op een andere manier vast te zetten. Alleen die manier heb ik nog niet :-)...
  16. k0en

    Lagerpers in Utrecht (of omg.) gezocht

    Hey allemaal, Ben op dit moment druk met het in elkaar zetten van m’n Vespa. Nu ben ik bezig met de voorvork, en daar zitten de nodige lagers op. Dit heb ik allemaal nieuw, maar om deze erin te zetten mis ik wat gereedschap. Heeft er iemand in Utrecht (of nabije omgeving) een lagerpers in de...
  17. k0en

    Verkocht!

    Verkocht!
  18. k0en

    Topic "overdragen"

    Vraagje, kun je een topic "overdragen" aan iemand anders? In Tourmotoren staat het Diversion topic, maar de topicstarter is niet meer actief. Nu heb ik hem gecontacteerd en hij geeft aan het prima te vinden als ik het topic ga bij houden (o.a. alle links en foto's nalopen enz). Of moeten we...
  19. k0en

    Gratis motorjas en broek

    Ik heb hier nog een Magna motorjas (maat XL) in de kast hangen, mag weg voor niks. Heb ook nog een OTW motorbroek. Maat 54. Rits is kapot (maar kan nog dicht met het klittenband). Anders evt. een nieuwe runner op laten zetten. En hij is wat dun aan de rechterenkel, dat zat een beetje te dicht...
  20. k0en

    Suzuki VX800 -1992 - € 550

    Merk: Suzuki Type: VX800 2 cilinders, 800 cc Bouwjaar 1992 Kmstand 66.670 km Vraagprijs € 550 - Remklauwen (voor en achter) zijn uit elkaar gehaald, keringen vervangen en remvloeistof vervangen. (april 2020) - Remschijf voor en achter voldoen nog, maar zijn op den duur aan vervanging toe. -...
  21. k0en

    Schroefdraad remklauw repareren?

    Hoi allemaal, Ben bezig met de remmen van m’n Suzuki. Nu heb ik de nieuwe seals en wipers binnen van CMSNL en kon het monteren weer beginnen. Nu wilde ik de banjobout weer in m’n klauw draaien om te checken of die goed liep. Maar daar voel ik enige weerstand. Krijg hem met de hand er niet in...
  22. k0en

    Carburateurs reinigen omg. Utrecht

    Edit, jezus dat ging effe niet goed... Ik ben op zoek naar iemand in/om Utrecht die mijn carburateurs ultrasoon zou kunnen reinigen. Betreft 2 losse carburateurs (voor en achter) van een Suzuki VX800. Alvast bedankt voor de reacties.
  23. k0en

    VX800 - Remzuigers vast als een huis

    Hallo allemaal, Ben momenteel bezig met de voor-en achter remmen weer gangbaar te krijgen van m'n Suzuki VX800, 1996. De VX800 is uitgevoerd met 2 verschillende soorten remklauwen: Model T en Model L / M / N / P / R:. Ik heb die laatste. Uiteraard de zoekfunctie gebruikt, maar kan daar niet...
  24. k0en

    [Verkocht] Windscherm

    Te koop, windscherm. Incl. bevestigingsmateriaal voor aan het stuur. Afmeting +/- 40cm hoog. Vraagprijs, € 20,-
  25. k0en

    Suzuki VX800

    Te koop: Suzuki VX800 uit 1997. Ik heb hem in 2012 gekocht en veel leuke kilometers meegemaakt, maar nu op zoek naar wat anders. In 2013 heb ik het motorblok vervangen dat iets minder kilometers heeft dan wat op de teller staat (moet even kijken hoeveel dit ook alweer was). Uiteraard met de...
Terug
Bovenaan Onderaan