Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Pol-92
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Verkocht!

    -
  2. P

    Tijdschriften (MOTO73) - gratis

    Gratis af te halen, stapel motortijdschriften. Voornamelijk MOTO73 +-50 tijdschriften. gratis af te halen in Lochem
  3. P

    Acculader - voltage loopt op en weer af.

    Goedemiddag, Ik heb zojuist mijn accu aan de acculader gehangen en deze geeft 12.8V aan. Vervolgens loopt dit op tot 14.4, wanneer deze net zo hard weer terug gaat naar 12.8V. Wat is hier aan de hand? Bedankt!
  4. P

    Laser Produro XT600

    Afkomstig van mijn XT600 3AJ, met welbekende deuk.
  5. P

    Abus granit 68 victory x-plus schijfremslot

    Abus Granit 68 Victory X-plus schijfremslot. Dit handige kleine slot der sloten wordt geleverd met 2 pinnen. Een voor het gebruik als enkel schijfremslot en een extra lange pin voor gebruik in combinatie met een ketting, tasje, 2 sleutels waarvan 1 met verlichting en Abus code card. (Nieuwprijs...
  6. P

    Nieuw kenteken opgevraagd - nieuwe datum overschrijven rdw?

    Heren, Ik ga binnenkort kijken naar een motor. Opzich is dat goed nieuws natuurlijk. Nu is het geval dat de motor vorige week nog is overgeschreven. De eigenaar geeft aan dat hij het papieren kenteken kwijt was en daarom een nieuw kenteken heeft aangevraagd en dat daarom de...
  7. P

    Afdraaien schrijfrem(?)

    Beste mede-forummers, Vanwege een velg-swap in mijn motor loop ik tegen een probleem aan. De diameter van de originele remschijf is 265mm, van de velg die erin gekomen is, is de diameter 275mm. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om er 10mm af te frezen. Mocht dit mogelijk zijn...
  8. P

    Kuipdelen/kappen/tank etc XT600Z

    Kuipdelen/tank/lampen etc te koop. pm voor meer info.
  9. P

    Bijzonderheid kentekenbewijs Basis T G KYAMM -1470

    Heren/Dames Bijzonderheid kentekenbewijs Basis T G KYAMM -1470 staat vermeld in het kentekenbewijs van mijn enduro. Iemand hier enig idee wat dit inhoud?
  10. P

    Kabelboom help?

    Beste mensen. Momenteel ben ik aan het prutsen met de kabelboom van mijn klusproject. het ging best voorspoedig tot nu. Een van deze twee kabels lijkt mij de op de min te moeten van de accu. eentje komt onder het blok vandaan de ander ergens halverwege. Iemand enig idee? Dan...
  11. P

    Lasser gezocht (omgeving zutphen)

    Dag Mensen, Ik ben een poging aan het wagen om een gsx400 te bombarderen tot caferacer. Nu heb ik het volgende probleem, ik moet het zadel monteren en daarvoor moet gelast worden en een loop worden gemaakt. Echter kan ik niet lassen, heb ik geen lasapparaat en kan ik geen loop maken...
  12. P

    Zadel gsx600f

    Zadel GSX600f. Voorste deel heeft een reparatieplekje.
  13. P

    Schokbrekers

    2 schokbrekers afkomstig van een gsx400. hebben enige aandacht nodig. 35 cm totale lengte.
  14. P

    Zadel Suzuki GSX600F

    Te koop zoals op de foto (paars/zwart) beugel is er ook bij. in goede staat.
  15. P

    Topkuip en voor- en achterspatbord HONDA CBR1000RR

    Te Koop : Rode topkuip met kleine barst. Voor en achterspatbord. afkomstig van een CBR1000RR Ligt in de weg, dus mag weg voor weinig.
  16. P

    Kappen spuiten

    Hallo, Het viel mij op dat er aardig wat mensen op dit forum zitten die aardig overweg kunnen met een verfspuit. Nu is mijn vraag of er ook iemand die zich onder deze groep bevindt in de buurt van Zutphen woont en bereid is wat spuitwerk te doen tegen een leuke prijs. Het spuitwerk betreft...
  17. P

    Spiegel CBR1000RR

    Opzoek naar spiegels voor een honda CBR1000rr , heeft u nog een setje over, laat het dan even weten :)
  18. P

    Diverse kuipdelen Honda CBR1000RR

    Te koop diverse kuipdelen Honda CBR1000RR (2005) voor 40 30 euro mag je alles wat over is hebben: Te koop omdat ik deze spullen nu dubbel heb. Topkuip - Rood -kleine barst. Achterwielspoiler - zwart - in goede staat. Voorspatbord - zwart - in goede staat...
  19. P

    Kuipset r6 of CBR-RR

    Kuipset gevraagd van een Yamaha r6 (1999-2002) of CBR-1000rr of 600rr (2003-04-05) Ben in principe alleen op zoek naar de topkuip en onderkuip van de bovenstaande kuipset. Kappen hoeven niet onbeschadigd te zijn, wél heel. Kleur is verder ook onbelangrijk. imitatie of originieel...
  20. P

    25KW set - Honda VFR

    Goedendag allen, Sinds gister ben ik trotse bezitter van een Honda VFR400 NC24. ;) Nu moet deze motor op 25kw en hoor ik hier veel verschillende verhalen over. Zelf vroeg ik me af of het mogelijk is met deze set : Honda VFR 400 NC24 Restrictor Kit 33 BHP + certificate | eBay De...
  21. P

    Honda VFR 400 NC24 op 25kw

    Beste mensen, Ik ben van plan een honda VFR400 NC24 aan te schaffen. Enig probleem is dat ik nog mijn rijbewijs moet halen en dus vast zit aan de 25kw regeling. Nu heb ik lang gezocht op internet en dit forum naar de mogelijkheden wat betreft begrenzen van de motor. Nu wil ik het wel...
Terug
Bovenaan Onderaan