Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Knutsel-Smurf

    Origineel stuur Z1000 "05

    Ik rij nu met een laag breed stuur en aangezien ik geen sportschooltype ben ben ik opzoek naar het originele stuur. Liefst in de kleur goud (titanium Z1000 uit 2005), maar andere kleur mag ook. Let me know als je iets hebt liggen.
  2. Knutsel-Smurf

    Laser X-treme DB-killers

    Aangezien ik de buurt een beetje te vriend wil houden ben ik opzoek naar de killers / legal inserts voor: Laser X-treme, 4 stuks Z1000 2005 Nieuw krijg ik ze nergens gevonden, en aangezien het 4 uitlaten zijn is laten maken bij bv Pajic een dure hobby (50,- ps)
  3. Knutsel-Smurf

    Extreem beroerd lopen (carbs)

    Mijn ZX7R staat na een grondige opknapbeurt (coaten frame etc, spuitbeurt, hoop vernieuwd) weer in elkaar. Echter loopt nu extreem beroerd. Symptomen koud: *Onregelmatig stationair *Als de choke uitgezet word blijft hij net aan stationair lopen en bij aanraken gas valt hij uit *Bij...
  4. Knutsel-Smurf

    PlaceR stelt zich voor

    Na het gisteren behalen van mijn felbegeerde extra stempeltje / stukje printsel op een roze stuk plastic vond ik het toch eens tijd mezelf voor te stellen. Al vaak meegelezen hier en nu toch maar eens aangemeld. Wie ben ik: Ik ben dus Rob, 25 jaar en samenwonend in Alphen. Sinds gisteren...
Terug
Bovenaan Onderaan