Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: De Kawaman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. De Kawaman

    Motorzaak Optitune in de verkoop

    Misschien valt deze in een grijs gebied en mag hij hier te koop staan? Dé kans om van je hobby je werk te maken! Optitune is op zoek naar een nieuwe eigenaar. Een van de bekendste namen in de Nederlandse motorfietswereld is in bijna 13 jaar tijd doorgegroeid van een garagebox tot de...
  2. De Kawaman

    Nieuwe RSV Mille R demo motor, de verbouwing

    Heb een topic geopend op het Aprilia Forum, en daar zijn ze zo enthousiast, dat ik dacht dat jullie misschien ook wel mee wilden kijken naar het verbouwen. Uiteraard zijn opmerkingen/aanvullingen gewenst. Kan goeie tips nu nog meenemen! De basis is een 2003 RSV Mille R,
  3. De Kawaman

    2 x Textiel Motorpak zwart groen M en XXL

    TE koop, 2 nette textielen motorpakken. Kleur zwart met groen. Maten 1 x M en 1 x XXL Jassen zijn goed gevoerd, hebben een uitneembare binnenjas en zijn waterdicht. Prijs is 200€ voor een set van 2 jassen en 2 broeken, eventueel 125€ per stuk.
  4. De Kawaman

    Groen MQP pak mt 52 met laarzen

    Wegens overstap naar andere kleur motor te koop. Net leren pak van MQP maat 52. Ik pas hem zelf perfect, 183cm en 78kg. Pak is compleet met nieuwe kneesliders, en een set laarzen van sidi in maat 44. Prijs 225€
  5. De Kawaman

    ZX6R 2003 636 7250€ (demobike) 17000km

    Wegens aanschaf nieuwe demo: Kawasaki ZX6R 636 2003 17500 km voorzien van zeer veel extra’s. (Ruim 2500€!) • Bos GP demper 399€ • Nissin radiale rempomp 249€ • Valter-moto schakelset type 1.0 199€ • Gilles tooling kettingspanners 189€ • Duoseatcover groen 169€ •...
  6. De Kawaman

    Vlammen rules!!

    Zondag ff op de testbank geweest. Uit het filmpje heb ik onderstaande foto gehaald! echt wel gaaf
  7. De Kawaman

    Gratis of goedkoop motor gedeelte, frame met wiel!

    Wil een leuk reclame bord maken en zoek daarvoor een frame met wielen, mag nog wel wat meer aan zitten, dat sloop ik er wel af. iemand nog wat staan waar ie vanaf wil? kom ik het wel oppikken voor een kratje oid!
  8. De Kawaman

    Nieuwe zx6r en al na 28 min een bon!!!

    Sjonge jonge, heb ik dat?!! Wist dat het monster waren, maar dit...... rij toch al weer ff zonder bekeuringen. Heb ik vorige week mn nieuwe zx6r 2003 opgehaald.... kom ik net thuis... bingo. Fanmail van het CJIB.... Gewoon een bekeuring, op de dag dat ik m opgehaald heb. ik ff de papieren...
  9. De Kawaman

    Hoe betaal jij bij een online motorstore?

    Ik vraag me af, er komen steeds meer manieren om je aankopen in een internet (motor) store te betalen bij, hoe betaal jij? Rembours is vaak duur, en net zo onzeker als je de shop niet vertrouwd, kan net zo goed een steen in de doos zitten. Vooruitbetalen is ook altijd een gok, al denk ik dat...
  10. De Kawaman

    Ook grijze import officieel in NL op 25kw!

    Goed nieuws voor de 25kw rijders! Ik heb een Duitse ZX6R uit 1998, zelf ingevoerd 3 jaar geleden. Ik heb deze verkocht, als 25kw.... was even in de war en dacht dat hij al 25kw op de papieren was. Bleek hij dus niet te zijn. Ik in de stres, want dan ging de koop uiteraard niet door. Navraag...
  11. De Kawaman

    De Beurs in Utrecht, ff nakaarten!

    Gister een (halve) dag op de Beurs geweest in Utrecht. Er waren een aantal dingen die mij opvielen, ik vroeg mij af hoe jullie daar over denken/tegenaan kijken. Ik vond er echt een overdaad aan helmen en kleding staan, wat dan misschien wel weer goed was voor de prijzen. Ook vond ik er erg...
  12. De Kawaman

    (motor)aanhanger gezocht plus info

    Ik ben op zoek, als het al bestaat naar een normale aanhanger, waar ik gewoon spullen op kan gooien, met daarbij een goede mogelijkheid tot het vervoeren van 1, of 2 motoren. Ik dacht zelf aan een aanhanger met daarin een goot die je af kan dekken. Iemand die weet of dat bestaat, waar het...
  13. De Kawaman

    EICMA Milaan 2005

    Zo, gisteren naar Millaan geweest,.. wat een fantastische beurs!! Ben helemaal gesloopt, mn rug stuk van alle boeken die ik mee heb genomen... maar wat een gave spullen, en wat een enorme oppervlakte! 6km² groot en bijna 1800 standhouders... Nog meer mensen geweest?
  14. De Kawaman

    Info over standaard aantal tanden?

    Weet er iemand of er een PDF file bestaat met daarop de tandwiel verhoudingen van de gangbare motorfietsen? Wat ik zeker even wil weten is hoeveel tanden een zx6r uit 98 heeft. Ik kan nu namelijk ff niet gaan tellen en wil ff een ander achtertandwiel bestellen, voor het betere wheelie werk in...
  15. De Kawaman

    Welke helmen opnemen in assortiment?

    Ik wil dealer worden van 1 merk helmen (voolopig) Wat to do? Arai valt af, want die nemen geen dealers meer aan. Als je kijkt naar prijzen, modellen en type's wat is dan het beste/breedste enz merk?! Gooi eens wat op!
  16. De Kawaman

    Stal je fighter in onze stand op 18-9 bij SOT

    Ik heb een standje genomen bij Street or Track volgende week zondag. Het lijkt me een leuk idee als ik 2 of 3 mooie fighters van MF leden kan stallen op deze plek, naast de andere producten die er staan. Vind je het leuk om je fighter tentoon te stellen? Mail me dan even of reageer hier...
  17. De Kawaman

    Gezocht en gevonden

    Het was toch de regele dat er [TK] of [GZ] voor een topic in deze lijst moest staan? Word gek van al die topics waarin dit niet staat! *O* *O*
  18. De Kawaman

    OptiTune.nl en Motor-forum.nl in de krant!!

    Ik zat te bedenken hoe ik een beetje reklame kon gaan maken voor mn bedrijfje, en het liefst niet te duur offcourse! Dus toen bedacht ik me dat een email naar de Goudsche Courant met de vraag of ze een interview wilde plaatsen niet een goed idee was. Krijg ik net een belletje of ze aanstaande...
  19. De Kawaman

    Wat is een goed inhoudelijk motorblad?

    Omdat ik bijna mn eigen zaak open, wil ik graag mezelf nog meer verdiepen en bijhouden voor wat betreft info over motoren. Wat is volgens jullie het beste blad om een abbo op te nemen, zodat ik goed op de hoogte blijf? Dus het gaat me om: nieuwe dingen Techniek Achtergronden Race wereld...
  20. De Kawaman

    Welke URL voor nieuwe webshop

    Omdat ik per 1-8 mijn eigen bedrijfje opstart, ben ik bezig met een bedrijfsnaam gekoppeld aan een www adres. De namen die ik heb verzonnen kunnen echter om diverse redenen niet doorgaan. Hebben jullie nog pakkende ideeen over een goede naam, waaruit blijkt dat het gaat om een bedrijf welke de...
  21. De Kawaman

    Circuitdag 19-7 Zandvoort

    Onder het mom, t zal toch niet 2 x zo hard regenen, heb ik me na het fiasco op 4-7 maar ingeschreven voor 19-7 Nu krijg ik echter de bevestiging dat ik ingedeeld ben in groep 4. Ik ging voor groep 2. Zou dit door drukte komen? Gaat dan een lekker zooitje worden als ze dat zo op lossen. Ik kan...
  22. De Kawaman

    Jouw mening over deze webshop

    Omdat ik druk bezig ben met mn bedrijfsplan, ben ik de bekendste motor(web)shop's aan het vergelijken op uiterlijk, prijs en bekendheid. Hebben jullie ervaring met 1 van de onderstaande shops, willen jullie die dan met mij delen, zodat ik dat weer op kan nemen in mijn plan? Ook missende shop's...
  23. De Kawaman

    Motorstunt op automax dag

    Ik was vandaag bij walibi, op de auto max dag. Wie waren die gasten die daar aan het sunten waren? Zag er leuk uit!
  24. De Kawaman

    Originele demper op AKRA full system??

    Ik wil voor zandvoort een passtukje maken zodat mn originele demper op mn akra systeem past. Iemand hier ervaring mee? Gaat dit lopen, kan er schade ontstaan oid? Heb weinig zin om mn complete systeem eronder vandaan te moeten schroeven.
Terug
Bovenaan Onderaan