Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rivaal
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Husqvarna 630

    Rijden hier ook mensen rond op een Husqvarna TE, SMS of SMR630? Ik reed laatst op een SMS630 van een maat en vond het een heerlijke motor! Goede combinatie van supermoto-fun en dagelijks gebruik.
  2. R

    MV Agusta Rivale Days - Gratisch rijden!

    MV Agusta introduceert binnenkort een nieuwe model: de Rivale. Een beetje een Husqvarna Nuda, Ducati Hypermotard, Yamaha MT-09 en KTM 990 concurrent. Ik las op de Facebook van MV Benelux dat de dealers op 26 en 27 oktober een demo hebben staan. Oftewel: GRATISCH RIJDEN (pauper accent). Wie...
  3. R

    Een lichte sport-toer motor van MV Agusta

    "Op de show in Milaan zullen we ook nog drie andere modellen presenteren. Twee zijn variaties op bestaande modellen, eentje is compleet anders in een nieuw segment. Dus we gaan ons zeker begeven op andere vlakken. Ons volgende model wordt een lichte sport-toer motor. Het idee is om, eh... we...
  4. R

    Husqvarna TR650

    Zijn er nog Huysqvarna TR650 Terra of Strada rijders op dit forum? Ik denk er over om er één aan te schaffen!
  5. R

    MV Agusta F3 800

    Dus volgens de Facebook van MV Agusta en het almachtige internet komt MV Agusta naast een F3 675 ook met een F3 800. :) Wat denken jullie? Een goede tussenstap tussen de F3 675 en de F4 1000 of een onnodig model? Bron: https://www.facebook.com/MVAgusta.Benelux
  6. R

    Motorfabrikanten op Social Media

    Hi, Zelf ben ik redelijk actief op het gebied van social media. Ik doe onder andere de social media voor een aantal winkels als bijbaantje. Ik vond het wel interessant om alle social media van de motorfabrikanten op een rij te zetten en te kijken op welke manier ze het gebruiken. Dit lijstje...
  7. R

    Motorkleding op Motorbeurs

    Hi! Momenteel ben ik op zoek naar een goed motorpak. Ik ben er nog niet over uit of ik een textiel of leren pak neem. Voorheen heb ik twee seizoenen zonder een goed motorpak gereden (student, dus weinig geld). Nu lees ik op dit forum dat veel mensen met vragen over motorkleding wordt...
  8. R

    25kw beginnerfiets

    Heey allemaal! Hierbij het zoveelste wat is een geschikte motor onderwerp! Alvast mijn excuses, haha. Sinds een klein jaar heb ik me rijbewijs en ik heb hierna ongeveer 4 maanden rond gereden op een Suzuki Gs450L uit 1990 die ik samen met mijn vader deel. Helaas is deze de laatste tijd...
  9. R

    Voorstel rondje

    Hallo allemaal, Na een zeer lange tijd op het forum als gast rond gelezen te hebben heb ik besloten me maar eens te gaan registreren als een volledig lid. Mijn naam is Rick en ik ben 20 jaar. Ik heb sinds een klein jaartje me rijbewijs en rij rond op een Suzuki GS450L die ik samen met me...
Terug
Bovenaan Onderaan