Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: motorfreak
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. motorfreak

    Suzuki GSX-R1100 project/onderdelen

    Model: Suzuki GSX-R 1100 Bouwjaar: 1992 Tellerstand voor demontage: 14648ml/23.450km Algehele staat voor demontage: Schadevrije en probleemloze motor, geen olieverbruik of compressieverlies, geen bijgeluiden in het blok, perfecte versnellingsbak, elektra probleemloos, bij 14.470ml voor...
  2. motorfreak

    Revit textieljas type "Jacket Airforce" maat 56 Nieuw!

    Nieuwe Textiel motorjas van het merk Revit, type Jacket Airforce met de maat 56. Deze jas is voorzien van rug, schouder en elleboog bescherming, heeft een wintervoering en een rits aan de binnenzijde om eventueel een broek aan te ritsen! Mag weg voor 80 euro, ophalen/passen of verzenden geen...
  3. motorfreak

    Revit textieljas type "jacket Warp" maat XL Nieuw!

    Nieuwe Textiel motorjas van het merk Revit, type Jacket Warp met de maat XL. Deze jas is voorzien van rug, schouder en elleboog bescherming, heeft een wintervoering en een rits aan de binnenzijde om eventueel een broek aan te ritsen! Mag weg voor 5 tientjes, ophalen/passen of verzenden geen...
  4. motorfreak

    Mikuni BST38ss Suzuki GSXR750 1991

    Ik heb te koop een Mikuni BST38ss carburateurset van een Suzuki GSXR750 bouwjaar 1991, deze carburateurs zijn ultrasoon gereinigd bij Ruud Fedriks te Goes. De carburateurs zijn daarna voorzien van zo goed als nieuwe originele gasnaalden en buisjes, de vlotternaalden en afdichtingen zijn...
  5. motorfreak

    Tokico remklauwen GSXR750 GSXR1100

    Wegens keuze andere remklauwen voor mijn streetfighter project bied ik deze gereviseerde Tokico 6 zuiger remklauwen aan! Dit zijn de remklauwen met de 12 zuigers van 27mm en de boutafstand is 90mm, ze zijn in keurige staat, vervangen zijn de volgende onderdelen; - 12x stofringen - 12x...
  6. motorfreak

    Achterschokbrekers Kawasaki ZG 1200 Voyager

    Met enige spoed ben ik op zoek naar een goed stel achterschokbrekers van een Kawasaki ZG1200 Voyager bouwjaar 1987, iemand die me hieraan kan helpen?
  7. motorfreak

    3 maal nieuw luchtfilter GSXR750

    GSXR750 85-87 , oemnummer 13780-27A00, 2 maal Meiwa, 1 maal Emgo.......35 euro inclusief verzenden voor alle 3 de nieuwe luchtfilters!
  8. motorfreak

    Ik heb nog TK enkele gaskabel setjes!

    Ik heb nog gevonden met het uitmesten van mijn berging een aantal complete gaskabel sets [open/dicht] , zeer goede kwaliteit en geschikt voor de volgende modellen: Honda CB400/450N *verkocht* Honda CB650 model A en C Honda CBR600F ’87-’90 Honda CBX750 Honda GL1000 Hoog stuur!!! Honda...
  9. motorfreak

    Honda CBX Comstar wielen

    Deze wielen zijn afkomstig van een Honda CBX750F van bouwjaar 1987 maar passen in meerdere modellen of gebruiken voor een project, velgen zijn netjes en recht! Achterwiel is 3.00X18 en voorwiel is 2,15X16. Voor 50,= euro mogen ze weg zoals ze op de foto staan!
  10. motorfreak

    Yamaha XT600E blokdelen

    Deze cilinderkop is ingelopen op de lagerschalen en daarom vervangen door een ander motorblok waarvan de versnelling kapot was en aangezien mijn Yamaha XT600E is verkocht zijn deze onderdelen over en misschien kan iemand nog wat gebruiken voor onderdelen, mag weg vanaf 25 euro alles in 1 koop!
  11. motorfreak

    Collectors item Isle of Man 50 jaar Yamaha

    Een compleet album met een mint velletje postzegels en eerste dag omslag/envelop ondertekend door Phil Read, oplage was 1000 stuks en dit is nummer 609........een must voor de verzamelaar! Voor 50 euro heb jij hem in je verzameling ;)
  12. motorfreak

    Carterontluchting filter

    Nieuw gekocht maar nooit meer als alleen gepast en ga hem niet gebruiken, voor 25 euro inclusief verzenden mag die weg!
  13. motorfreak

    Suzuki jassen!

    Ik heb nog een 2-tal suzuki jassen en die zijn eigenlijk zelden [max 2 keer] gedragen zijn dus mogen wat mij betreft wel worden verkocht! MJK Suzuki paddock jas, maat L, mouwen zijn afneembaar dmv rits! Prijs 30,= euro Suzuki jas met diverse opdrukken en voorzien van...
  14. motorfreak

    GSXR750 '91 kuipdelen/tank

    Ik heb nog een kuipenset van een Suzuki GSX-R750 van 1991. Doe een bod op alles of een deel, heb ook nog het achterlicht/subsubframe!
  15. motorfreak

    Nieuwe achter remschijf RM-Z 250 & 450, RMX 450Z

    Wegens nooit meer komen opdagen koper opnieuw te koop deze nieuwe remschijf voor de achterzijde geschikt voor een Suzuki RM-Z 250 & 450, RMX 450Z! Prijs 25,= euro!
  16. motorfreak

    Caferacer achterlicht/kentekenplaatbeugel

    Ik heb deze ooit op mijn Honda CB500T willen plaatsen maar indertijd toch gekozen voor 1 enkele lamp dus nu overbodig, mag voor dezelfde prijs weg als ik heb voor heb gekocht, is dus helemaal nieuw! Prijs 25,= euro
  17. motorfreak

    Blinde aluminium 520 tandwielen!

    Blinde aluminium 520 tandwielen! 1 X 37 tanden 2 X 38 tanden 1 X 39 tanden 20 euro per stuk, alles in 1 keer 75 euro inclusief verzenden!
  18. motorfreak

    Streetfighter koplamp

    Ik ben er over uit welke koplamp ik op mijn project ga plaatsen en daarom mag deze de deur uit, is compleet met koplamphouder en steunen 50 en 53mm, heb hem onlangs gekocht voor 80 pond inclusief verzenden mag weg voor 85 euro inclusief verzenden!
  19. motorfreak

    LSL fork clamps/ lampsteun

    Aangezien ze niet op mijn voorvork passen mogen ze weg deze LSL lampensteunen, de afmeting van deze is 50 en 54mm, het liefste ruil ik ze voor een setje van 4 maal 52mm en anders mogen ze voor 50,= euro weg!
  20. motorfreak

    K&N luchtfilter Suzuki GSX-R750

    Ik heb te koop een Nieuw K&N filter met alle delen voor montage in het originele luchtfilterhuis mogelijk te maken, dit filter en aansluitmateriaal komt uit een complete kit geschikt voor de bouwjaren 1990-1992 waarvan ik zelf de jetkit van gebruik! Prijs 40,= euro
  21. motorfreak

    Brembo Rem en koppelingspomp

    Brembo koppelingspomp 12mm [PSC12] en de Brembo rempomp16mm [PSC16] in keurige staat! Deze komen van een Ducati en zijn vervangen voor radiale ivm ombouw motor! Prijs: 100,= euro
  22. motorfreak

    Suzuki GSX-R1100 K&N 36mm ombouw kit!

    Ik heb te koop een complete K&N kit geschikt voor de Suzuki GSX-R1100 van 1989-1992, de K&N kit is hagelnieuw en bestaat uit; -K&N luchtfilter -Stage 1 en 3 kit voor ombouw carburateurs -Alle onderdelen/afdichtingen voor montage luchtfilter -Beschrijvingen/boekjes -Filterolie de 36mm...
  23. motorfreak

    Dunlop SportSmart 180-55-17 nieuw!

    Ik heb nog te koop een hagel nieuwe Dunlop SportSmart met de maat 180-55-17, DOT-code is 4410 en deze band is op de juiste manier opgeslagen geweest dus mankeert niks aan........prijs minimaal 100,= euro!
  24. motorfreak

    Achterremschijf VFR750/800

    Iemand nog een Braking wave remschijf geschikt voor de Honda VFR750 RC36 bouwjaar 1994 te koop, uiteraard en nette en rechte? Zoek er 1 voor een project waar ik mee bezig ben :)
  25. motorfreak

    Onderdelen Suzuki GSX450E '83

    Ik heb nog wat onderdelen afkomstig van een Suzuki GSX450E bouwjaar 1983, mag voor 30,= euro weg , alles in 1 koop! *Topkuipje verkocht*
Terug
Bovenaan Onderaan