Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: w@llie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. w@llie

    Motoraanhanger/trailer, voor 2 motoren met oprijplaat

    De aanhanger gebruik ik al een tijdje niet meer dus hij heeft meer stil gestaan dan dat de aanhanger op de weg gereden heeft. Op de aanhanger kunnen 2 motoren geplaats worden, de aanhanger heeft de standaard verlichting + kentekenplaat verlichting en een mist licht wat nog niet aangesloten...
  2. w@llie

    Mooie aanhanger voor 2 motoren + oprijplaat

    De aanhanger gebruik ik al een tijdje niet meer dus hij heeft meer stil gestaan dan dat de aanhanger op de weg gereden heeft. Op de aanhanger kunnen 2 motoren geplaats worden, de aanhanger heeft de standaard verlichting + kentekenplaat verlichting en een mist licht wat nog niet aangesloten...
  3. w@llie

    Puig knipperlichten

    Nog nooit uit de verpakking gehaalde Puig knipperlichten, ik heb de knipperlichten een keer op de motorbeurs gekocht maar had later toch weer een betere oplossing om de oude gaten van de standaard knipperlichten te dichten. De knipperlichten kunnen op/on de kuip gemonteerd worden zoals je...
  4. w@llie

    Honda cbr 600 rr (2005-2006) origineel kuipruitje

    Een origineel kuipruitje voor een Honda cbr 600 rr (2005-2006). Heeft niet al te lang op m'n RR gezeten omdat er een ander kuipruitje werd gemonteerd. 20 euro of een goed bod en het kuipruitje is voor jou
  5. w@llie

    Te koop: Een motormover

    Ik heb nog een mooie motormover te koop. Superhandig als je korte bochten moet maken om je tuin in te komen met de motor of om de machine te manouvreren in de berging of garage. De motormover is voor 40 euri af tehalen. Of doe een ander leuk bod.
  6. w@llie

    'Herdenking' Bart Jan ( ZoekZoekie )

    Beste mfers, Zondag 3 februari is het een jaar geleden dat Bart Jan verongelukt is. ;( RIP ZoekZoekie Aangezien er toen redelijk veel animo aan was om naar de crematie te komen ( jammer dat het weer dit niet toeliet voor ons motorrijders ) waren er toen een aantal personen op de motor...
  7. w@llie

    RIP ZoekZoekie

    Vandaag is mijn motormaat en beste vriend Bart Jan ( ZoekZoekie )overleden door een motorongeluk. ;( Een aanrijding werd hem fataal. -O- ;( Hier het stuk hoe het is gebeurd : http://binnenland.nieuws.nl/448478/Motorrijder_overleden_na_aanrijding_in_Brielle Ben gelijk naar het...
  8. w@llie

    Kan ik ook flash files posten ?

    Hallo moderators of mensen die mij kunnen helpen. Ik had een vraagje ik heb een flash banner gemaakt, deze: http://media.putfile.com/CBR600RR-94 Nu staat ie int 600rr topic als gif file en dat ziet er een stuk minder strak uit. Nu was mijn vraag kan ik ook de flash files opt forum neer...
  9. w@llie

    Tk: Akrapovic SP demper +link pipe+ DB-killer

    Aangezien ik wat andere plannen heb O-) verkoop ik het neusje van de zalm kwa dempers. Het gaat om een akrapovic SP demper+ link pipe en dbkiller voor een cbr600RR De demper past op cbr 600 rr uit 2005 & 2006 Even iets over de demper, de demper is een jaar geleden onder mijn RR gegaan. En...
  10. w@llie

    TK: verschillende honda cbr 600 RR 2005 spullen

    Heb verschillende spullen hier liggen van een honda cbr 600 rr uit 2005 ( dit past ook op het 2006 ) een koplamp unit €100,- verkocht origineel remschakelsetje + duostepjes €50,- verkocht Je kunt natuurlijk ook een goed bod doen, ik ga alleen op een serieus bod in :) Heb je er...
  11. w@llie

    Honda Cbr 600 RR 2005 kuipenset ( zwart )

    Ik heb hier een zwarte kuipset van een Honda cbr 600 rr uit 2005 liggen (past ook op het 2006 model). Het is een splinternieuw kuipset, ik heb het toen van iemand overgenomen die zijn cbr600rr gelijk ging ombouwen tot racer. Had eerst wat plannen met het kuipset maar die plannen gaan toch niet...
  12. w@llie

    Het Honda CBR 600RR topic deel 13

    Het verleden: Topics: - Het Honda CBR 600RR topic - Het Honda CBR 600RR topic deel 2 - Het Honda CBR 600RR topic deel 3 - Het Honda CBR 600RR topic deel 4 - Het Honda CBR 600RR topic deel 5 - Het Honda CBR 600RR topic deel 6 - Het Honda CBR 600RR topic deel 7 - Het Honda CBR 600RR topic deel 8 -...
  13. w@llie

    TK aangeboden een cbr 600 RR kontje

    Heren en dames ,ik heb een cbr 600 RR 2005 kontje met lichtegleischade en een achterlicht unit in de aanbieding.( samen ) Eventueel zou ik er ook nog een duozadeltje bij kunnen doen,maar dat is te bespreken :Y Misschien ist leuk voor een streetfighterproject ofzoiets dergelijks :) Wat kost...
  14. w@llie

    Te koop honda cbr 600rr kontje ( 2005 model )

    Aloa mede mfers, Ben een paar weken geleden onder uit gegaan met me 5 maanden oude cbr '( En heb daar wat glij schade aan overgehouden. Nu heb ik in de aanbieding een cbr 600rr kontje van het 2005 model, leuk voor de hobbyist lijkt me zo of voor een street fighter project. De prijs is 100...
  15. w@llie

    Is het echt waar 'knijp, auw' ja . Een cbr 600rr

    Gisteren heb ik mij cbr 600 rr 2005 opgehaald *D Ik kom van een kawasaki er-5 (25kw ) af. Hier even een pics van me oude bike ( de kawa is ingeruild ) en de nieuwe bike Kreeg bij arie molenaar een laser extreme set erbij ( erzat ook een kentekenplaathouder bij :} ) En een duoseat cover :)...
  16. w@llie

    Meeting Zuid Holland 25kw (25kw.net) 22 mei

    Alhoa, ik denk open hier op de mf ook even een topic voor de Zuid-Holland meeting zondag 22mei, had het wel op 25kw.net (sorry voor een beetje spam ) gezet maar er hadden aardig wat mensen afgezegt dus vandaar dat ik hier ook even een topic open.Het is wel een beetje laat maar d8t nie geschoten...
  17. w@llie

    Waar staan ze

    We hebben het allemaal wel gehoord van de flits automaten denk ik heb het over zoeen onding Hier een lijsje waar ze staan bij de aangeven km paaltjes( weet niet of er al een topic over bestond geloof wel een soort van maar kon hen niet zo snel vinden inde zoek functie ) >> >> A1...
  18. w@llie

    Craft helm rxx

    Beste mfers heb effe een vraagje, vooral aan de gene die een craft helm hebben of als je antwoord erop hebt :9 . Vanmiddag van de meeting af gekomen en zoals jullie weten stond er een stevog windje.Nou vond ik als ik me hoofd draaide er toch wel een beetje beweging in kwam, niet veel maar een...
  19. w@llie

    Foto's pirelli rijders ( sbk 2004)

    Heb hier wat foto's van de mensen die op het circuit mochten rijden, misschien zitten ze ook wel op de forum, maardat weet ik niet. Zelfs een chopper die z'n rondjes aant maken was. .
  20. w@llie

    Wie heeft er nog meer last van

    Heb een kawa er-5 2003 (25kw) alsik een bocht met een lekkere snelheid in ga en ik wil hem er zeg maar uitreken dus meer gas geven kom ik wel eens wat te kort vooral als er daarna weer een knik van ene andere bocht aankomt, zoiets als een S bocht ofzo hoe is jullie ervaring daarmee of wat ken ik...
  21. w@llie

    Hoe komt het dit

    Hoe komt het dat bij mij spiegel vizier somige delen niet meer spiegelend zijn. Misschien weten een van jullie hoe dat komt want het staat niet zo mooi als delen niet spiegelen. Hoop dat iemand er een antwoord voor heb
  22. w@llie

    Jouw ervaringen met airebrushe van je helm

    Het lijkt me wel leuk om me helm te laten airebrushe maar daar zit ook een prijskaartje aan ,ik heb wat geinformeerd bij versschillende stents en het is best duur maar je hebt dan ook wel wat.Nou is mijn vraag aan de mede motorrijders en alle personen die zich aan gesproken voelen en er wat van...
  23. w@llie

    In de hoeveel toeren rijd jouw 25kw motor?

    Ik heb nu iets meer dan een half jaar me rijbewijs en heb een terug gevoerde kawasaki er-5 nu was ik pas is echt lekker door aant gassen en merkte ik dat hij zo'n 11000 toeren aankon terwijl de motor waarop ik gelest had minder anakon maar dat lijkt me vrij logies nou zou ik wel een willen weten...
Terug
Bovenaan Onderaan