Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: YvS
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. YvS

    Bar-end spiegels ovaal

    Hierbij verkoop ik mijn bar-end spiegels Ik vindt ze persoonlijk te klein en heb al andere op dit moment. What you see is what you get. Eventueel met opvul rubbers te zien op laatste foto.
  2. YvS

    Super service Laser Exhaust

    Ik wil dit even met jullie delen omdat dit ook wel eens een keer gezegd mag worden. Eind augustus bracht ik me motor (Suzuki Bandit 600) weg naar een motorzaak om hem van 25kw af te halen. Hij was daar ook op 25kw gezet. Toen ik de motor op ging halen zag ik ineens dat mijn demper "verbrand"...
  3. YvS

    Michelin Pilot Road 2 160/60/ZR17 + Bandit 600 velg

    Hierbij verkoop ik mijn achterband. Met of zonder velg (Suzuki Bandit 600). Het gaat om een Michelin Pilot Road 2 (160/60/ZR17) Dot code is 4409 (Week 44 van 2009 gemaakt) Middenvlak heeft nog 4mm profiel uitlopend naar 6mm op de randen. Foto's spreken voorzich Bied maar wat leuks
  4. YvS

    Michelin Pilot Road 3 [150/70/ZR17]

    Vanwege een versleten voorband en de overstap naar Dunlop bied ik mijn achterband te koop aan. De band heeft +/- 10.000 km achter de rug. Dot code = 4511 (Week 45 van 2011 geproduceerd) 5mm profiel nog op de band wat ruim voldoende is. De band gaat er deze of volgende week af als mijn nieuwe...
  5. YvS

    Arai Zwart SAI Vizier

    Hierbij bied ik mijn afthermarket Arai vizier aan. Het is dus geen origineel vizier. Ik verkoop hem omdat je veel kracht moet zetten om hem te locken en unlocken. Mocht dit voor jou geen probleem zijn heb je een goedkoop vizier voor maar 25 euro inclusief verzenden. Dit vizier past op de...
  6. YvS

    Suzuki Bandit | Deel 34 | Het topic dat niemand wou openen!

    [hr] Het big-ass topic Deel 34 Wel even bijlezen heah: 1 (Tom) - 2 (Thun) - 3 (Robert.V) - 4 (Hicham) - 5 (hhrulez) - 6 (DrWh00) - 7 (SollX) - 8 (SollX) - 9 (SollX) - 10 (SollX) - 11 (House) - 12 (House) - 13 (House) - 14 (Karazz) - 15 (Dutchie90X) - 16 (Karazz) - 17...
  7. YvS

    YvS Suzuki gsf600s

    Beste mf-ers Ik zal me ook maar even voorstellen. Mijn naam is Yorick en ben 19 jaar en druk bezig met mijn motorrijbewijs. En ben de trotse eigenaar van een suzuki gsf 600 uit 2000 Hiervoor heb ik altijd op een schakelbrommer gereden. En de vrijheid die dat me gaf hoop ik nu ook te...
Terug
Bovenaan Onderaan