Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: stefan118
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. stefan118

    Gezocht: linker clipon yzf 600r (thundercat)

    Ik zoek het linker clipon. Mag zonder handvat, koppelingshandle en schakelaars. Dus puur de buis met bevestiging om de voorpoot. Het gaat om het nieuwere type, voor een motor uit 1998.
  2. stefan118

    Tik/rammel uit blok/carter/versnellingsbak

    Sinds een paar dagen hoor ik iets raars aan mijn motor (YZF 600R thundercat '98 ). Als ik redelijk optrek uit stilstand (geen wheely, maar sneller dan sloom optrekken) hoor ik in eerste instantie een paar metaalachtige tikken. Het was moeilijk om te horen waar het vandaan kwam, en mijn eerste...
  3. stefan118

    Voorvorkkeerring lek, hoe zouden jullie dit oplossen?

    Grmmmmfff! Vandaag weer gereden, en ook even voor het laatst! Laatst al gezien dat mn voorvorkkeering zweette, maar nu druipt de olie er toch echt wel uit! Mijn motor is de YZF 600R Thundercat. Ik kan hier geen paddock onder het balhoofd zetten, zit geen gat in voor plaatsing. Paddock...
  4. stefan118

    Slachtfeest Suzuki GSX 600F 1995

    Te koop: Kuipdelen: 25 euro per stuk, slecht gespoten, alles heel, geen scheuren of gaten. Tank ZONDER slot: 50 euro GERESERVEERD Zadel compleet 50 euro Voor of achterzadel los 30 euro Kuipruit: 20 euro GERESERVEERD Zekeringskast: 20 euro Dashboard: 75 euro Koplamp: 30 euro Voorste...
  5. stefan118

    Gps tracker opties aansluiten

    Ik heb een gps tracker gevonden op dx.com die mij wel leuk lijkt qua prijs en beoordelingen. Nu kan deze tracker ook aangesloten worden op het contact, zodat je met een sms bericht (of via een app voor android) het contact kunt onderbreken. Ik twijfel een beetje of ik deze functie wel of...
  6. stefan118

    Topic spontaan verdwenen. Waarom?

    Daarnet stond mijn topic over motorrijtuigenbelasting voor oldtimers hier nog. Nu issie verdwenen. Waarom?
  7. stefan118

    Aanschaf nieuwe motor, specifieke aandachtspunten?

    Ik sta op het punt om een andere motor aan te schaffen, en wel een YZF 600 (thundercat). Zijn er bij deze fiets ook dingen bekend waar ik met zeg maar meer aandacht naar moet kijken als naar de rest van de standaard aankoop checklist? Nu is er ook een thundercat forum waar ik deze vraag...
  8. stefan118

    Olietemperatuur vraagje

    Ik weet dat de gemiddelde motor of de olie dan iig op bedrijfstemperatuur is rond de 80 graden. Nu heb ik zelf een oude GSX 600f, en daar zit natuurlijk geen meter op voor de temperatuur. Maar aangezien ik gek ben op metertjes en het oog ook wel wat wil, heb ik een digitale thermometer...
  9. stefan118

    Vraag over invordering rijbewijs

    Nee, ik ga geen klaagtopic maken, ben er zelf bij geweest, en niemand anders, dus de schuldige ben ik. (PUNT) Maar het verhaal is als volgt: Vandaag lekker aan het toeren geweest. En ja hoor, kom je op een weg waar een hele stoet auto's achter een trekker aan hobbeld. De weg en het verkeer...
  10. stefan118

    Gezocht: Stuurgewichten GSX 600F oud model

    Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar deze stuurgewichten.
  11. stefan118

    uitlaat gsx 600f vs 750f

    Ik sta op het punt om een compleet nieuwe (2e hands) uitlaat aan te schaffen voor mijn gsx 600f bouwjaar 93. Nu is dus de vraag of de uitlaat van de 750f het zelfde is aangezien er behoorlijk wat prijs verschil in zit. 600f 4 in 2 compleet kan ik voor 200 euro aan komen. 750f 4 in 2 compleet...
  12. stefan118

    Klapperend stuur

    Toen ik net nog even een ritje maakte had ik heel even beide handen los van het stuur en schrok me half lam! Natuurlijk remde de motor wat af op de motor, maar vrijwel gelijk begon het stuur razend snel van links naar rechts heen en weer te klapperen! Dit begin lichtjes, en werd in rap tempo...
  13. stefan118

    ITN bestand via Tyre???

    Ik heb gister de app van Pozo gedownload en wezen testen. Kleine route gemaakt via google maps, rondje dorp. Nu is mijn navigatie niet gek, en denkt van: waarom rondje dorp doen als je 5 meter verderop moet wezen??? Het .GPX bestand werkt dus niet, en misschien dat het wel lukte via een...
  14. stefan118

    Navigatie met route programering

    Nu heb ik vandaag een mooie (vind ik zelf) steun gemaakt voor mijn telefoon met navigatie, en een heuse 5 volt USB aansluiting op het dashboard, en alles werkt ook nog! De steun zit niet voor de tellers, goed zichtbaar, de USB aansluiting heb ik een waterdicht afdekdopje voor als de kabel er...
  15. stefan118

    Kettingvet brommer

    Ik weet het, het is geen vrijdag, maar ik kon niet wachten. Nu is het zo dat mn ketting weer gesmeert moet worden, en ik kan morgen even naar de winkel gaan kettingvet halen, maar ik heb hier nog wel een potje kettingvet voor brommers. Nu vroeg ik me af of dit ook geschikt is voor motoren...
  16. stefan118

    Ruzie met webshop van motorkleding

    Heeft iemand ervaring met de website: www.motorkledingoutletnederland.nl ? Ik kwam deze site tegen op marktplaats, en ik twijfelde eigenlijk gelijk. Die prijzen kunnen niet... Gegoogled, op het adres staat ook een metselbedrijf geregistreerd... Kan, iedereen beunt wel bij toch...
  17. stefan118

    Onderdeel van versnellingskabel kapot

    Beetje lastig uit te leggen hoe het heet, maar het volgende is er aan de hand: Ik was bezig de ketting van mn GSX600F te vervangen, en toen ik de kap van het voorste tandwiel verwijderde bleek dat daar een onderdeel in kapot was. Het uiteinde van de versnellingskabel zit vast in een U...
  18. stefan118

    Werkplaatshandboek Suzuki GSX600F uit 93

    Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een werkplaatshandboek Suzuki GSX600F uit 93. Wie o wie kan mij hier aan helpen? Het mag natuurlijk ook een digitale versie zijn.
Terug
Bovenaan Onderaan