Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: saien
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. saien

    Suzuki sp370 uitlaat+demper

    Hallo Ik heb een "nieuw/oud" project. Er waren nogal wat onderdelen verloren gegaan maar het meeste heb ik wel gevonden op mp en sloperijen. Alleen de uitlaat/demper wordt lastig. De voorbocht ( spruitstuk) heb ik gevonden. Demper gaat ook wel lukken. Maar het tussen gedeelte is bij de meesten...
  2. saien

    Suzuki sp370 1978

    Hallo Ik heb een "nieuw/oud" project gekocht. Heeft iemand nog onderdelen van deze motor (Suzuki sp370) liggen?? Hoor het graag.
  3. saien

    Sachs madass 125

    Hallo Ik overweeg een Sachs madass 125 te kopen. Heb dit altijd zo'n leuk apart ding gevonden. Ik wil hem meenemen in de camper ( of achterop) Vraag mij af hoe goed /slecht het motorblokje is. Hoeveel km kan deze aan met goed onderhoud? Het blijft een Chinees blokje toch? Thanks voor alle input...
  4. saien

    Dodemansknop

    Hallo Kan iemand mij vertellen hoe ik de dodemandsknop aansluit op mijn trial motor? Foto's zijn van de schakelaar op het stuur. Er zit een rode en blauwe knop en de lichtschakelaar.
  5. saien

    Trial motor dodemandsknop

    Hallo Kan iemand mij vertellen hoe ik de dodemandsknop aansluit op mijn trial motor? Foto's zijn van de schakelaar op het stuur. Er zit een rode en blauwe knop en de lichtschakelaar.
  6. saien

    Extra verbruikers aansluiten

    Hallo ik wil wat extra verbruikers (handvatverwarming, usb lader, gear indicator) aansluiten op mijn motorfiets. Husqvarna tr650. Op de geschakelde plus. Hoeveel verbruikers kan ik aansluiten op mijn remlicht bijvoorbeeld? .
  7. saien

    Honda CB 400 NE blok met Kickstart ,carb en electra

    Motorblok van de Twin Honda cb 400 N met Kickstart en startmotor. Motorblok is los. ( Mail voor filmpje) Tevens compleet met zeer nette carburateur, CDI, spanningsregelaar,Startrelais en Bobine. Ik heb dit blok gekocht voor een project. Als reserve onderdeel. Echter nooit nodig gehad. (Sterke...
  8. saien

    Aandrijfketting vraagje,.....

    Bijgevoegd screenshot is de orginele ketting van mijn Honda crf250l uit 2016. Deze wil ik vervangen voor een langere omdat ik een groter achtertandwiel heb gekocht. Kan ik nu elke 520 ketting kopen? ( Ik snap dat er verschil zit in cross ketting,x,o ring etc.) Alvast bedankt voor de reacties...
  9. saien

    Aandrijfketting vraagje,.....

    Bijgevoegd screenshot is de orginele ketting van mijn Honda crf250l uit 2016. Deze wil ik vervangen voor een langere omdat ik een groter achtertandwiel heb gekocht. Kan ik nu elke 520 ketting kopen? ( Ik snap dat er verschil zit in cross ketting,x,o ring etc.) Alvast bedankt voor de reacties
  10. saien

    Honda Crf250l

    Weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag maar oké dan hoor ik het wel. Ik heb een CRF gekocht met een aantal "opties" (kwam ik later achter) 1 daarvan de FMF uitlaat met powerbomp? Op het spruitstuk. Motor rijdt prima met deze uitlaat ,maar soms rij ik offroad stukken waarbij deze luide...
  11. saien

    Suzuki Drz400 e uit 2002

    Hi, ik ga deze week kijken naar een drz400. Waar moet ik op letten? Zijn er zwakke punten? Ik kan alle info goed gebruiken!! Dank alvast!
  12. saien

    Ossa 350cc 1970

    Ik zoek mensen die kennis hebben van Ossa trail/Enduro motor 350cc van rond 1970. Onderdelen ,wphb ,boekjes . En het mooist is natuurlijk mensen die zo'n motor hebben gerestaureerd,en nog in bezit hebben.
  13. saien

    Honda Crf250l of HondaCrf250 r Ruilen met Honda XL600v 1994

    Is er iemand die interesse heeft zijn 250 te ruilen voor 600cc? 35.000 op de teller. Alle onderhoud gehad. Upgrade voor en achtervering (Wilbers) met Crashbars en bagage beugels achter. Reden is dat ik Tet wil rijden met een motor die ik zelf kan tillen en lichter is dan 180 kilo. Mocht je...
  14. saien

    Benelli 500 ls

    Hallo, Ik krijg binnenkort een Benelli 500ls. Ik ben op zoek naar info, en een werkplaatshandboek. (De motor heeft zo'n 20 jaar in de schuur gestaan, als ik de motor hier heb zal ik foto's plaatsen en wat meer kunnen vertellen)
  15. saien

    Sd01 Vadero electrisch schema

    Heeft iemand een afbeelding van een electrisch schema? Ik wil iemand helpen met het plaatsen van een usb lader. Bedankt
  16. saien

    Remklauw suzuki gn400

    Iemand een remklauw voor een gn400?
  17. saien

    Gevraagd Suzuki dr/sp 200/400

    Rollend frame, met kenteken mag ook. Heb je iets staan in redelijke staat? Graag bericht! (geen verroeste zooi)
  18. saien

    Suzuki gn 250 project

    Suzuki gn 250 scrambler compleet (op zadel en spatbord na) zitting is al aangepast (gelast) laatste foto's zijn van internet met wat ik voor ogen had ongeveer. Motor is lopend gestript, km teller en toerenteller moet ik even zoeken. De motor is van 1987 dus over 3 jaar old timer. Heeft een...
  19. saien

    Allroad

    Ik ben op zoek naar een lichte all road. Er staan er nogal wat op mp en speurders. Waar kan ik nu het best voor gaan? Jaartal? Leeftijd? En bij welke km stand (ongeveer) moet een zuiger van een transalp vervangen worden? Alvast bedankt
  20. saien

    Yamaha xv400

    Hallo, Gekregen van een vriendin een xv400 vtwin! heeft jaren in de schuur gestaan,..dus moeten nieuwe accu en banden in /onder. Dat is wel te vinden ,maar verder vindt ik weinig tot niets over deze "brommer" wel over de vx535. Ik heb de indruk dat vrijwel alles het zelfde is? Maar ook de olie...
  21. saien

    Suzuki Rv90 frame met kenteken

    Gezocht Suzuki Rv90 frame met kenteken. Mag ook 125 of 50 zijn als het frame maar hetzelfde is. Verder zoveel mogelijk info. Over deze leuke bike😊
  22. saien

    Suzuki gs400 uit 82

    Ik heb net een gs400 gekocht, krijg geen vonk. Kan iemand mij ff vertellen waar ik het beste kan beginnen met testen? Evt.plaatjes uit wphb van de ontsteking.? Of/en doormeten Hoe en wat?! Thanks
  23. saien

    Suzuki gsx400e project

    Vandaag projectje erbij. Omdat het voorbijkwam en ik ff iets anders moest hebben. Ik zoek ten eerste een werkplaats boek. Ik ben slecht in zoeken denk ik. Mijn dank is groot! Wordt iets scrambler achting denk ik!
  24. saien

    yamaha xj600 s

    Wie kan mij een foto maken uit het werkplaatsboek van de xj 600 * liefst nederlands* Van het kleppen stellen, volgorde, tekens, en natuurlijk de afstand inlaat en uitlaat. wil de carb synchroniseren, maar dan zijn de kleppen natuurlijk eerst aan de beurt. Bedankt alvast
  25. saien

    achterwiel

    Dr 400 18 inch achterwiel gevraagd / gezocht. Xl xr 500 jan ook? Wie?
Terug
Bovenaan Onderaan