Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mark300
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mark300

    Circuitdagje

    Gelukkig zie ik door de bomen het bos niet meer. Een maat en ik willen graag een circuit dagje doen. Gewoon sturen voor de lol, niet zozeer met tijdswaarneming. Zoiets als de toursessie van de LMD, alleen die is pas in april weer? Beiden rijden we een naked (FZ1N & GSR600), weet niet of...
  2. Mark300

    GSR600 naar 25kW voor 5 maandjes

    Ik zit behoorlijk serieus te kijken naar een GSR600 uit 2006. Hiervoor is een 2de typegoedkeuring uitgegeven, dus is op kenteken te begrenzen naar 25kW. Gezien de kosten bij het RDW belachelijk hoog zijn (ik lees bedragen van 232 tot 460€) zou ik het geheel liever voor die periode met een...
  3. Mark300

    Rijbewijs "oude" 25kW regeling, Rijbewijs BE halen

    Ik heb nog het "oude" rijbewijs, oftewel waarop de vermelding voor de 25kW restrictie of vol op staat. Momenteel mag ik nog geen vol rijden, deze gaat vanaf november in. Heb gezien dat sinds de nieuwe wetgeving het pasje anders is geworden. Stel, ik haal nu mijn aanhangerrijbewijs (BE)...
  4. Mark300

    Wat is dit voor (motor) kleding?

    Bovenstaande foto liet een vriend aan mij zien. Hij vond dit erg gaaf, en zou het graag willen voor in de zomer op de motor. Ik heb geen idee hoe het heet, of waar te koop. Vandaar mijn vraag *D
  5. Mark300

    Inhouden in de 6de versnelling

    Na het eindelijk weer aan de praat hebben van mijn CBR600F2 loop ik tegen een ander probleem. Na een aantal minuten rond de 100-120km/h te rijden in de 6de versnelling begint ze te stotteren, tot ik terug schakel naar de 5 en dan is het weg. Ook zodra ik doorga tot het einde van de 5...
  6. Mark300

    CBR600F2 PC25 CDI en bobine

    Te koop aangeboden: CDI en bobine voor een Honda CBR600 F2 PC25. Deze had ik extra gekocht om problemen uit te sluiten bij mijn CBR. Het probleem lag niet aan deze componenten, en verkeren nog in werkende staat. 1 minpuntje, bij de bobine is er bij 1 van de bougiedoppen een hoekje eraf...
  7. Mark300

    Opzoek naar een gebruiker Barn/Berry

    Dinsdagavond raakte ik in de AH XL Hoogvliet aan de praat met een motorrijder. Persoon om wie het gaat weet het zelf waarschijnlijk wel :) Graag mij een PB'tje oid sturen, kan je niet vinden in de gebruikerslijst B|
  8. Mark300

    Honda CBR600 F2 PC25,goed starten/stationair,weinig vermogen

    Aan het begin van de terugreis van de aftermeet van de MFMM in Amersfoort uitgevallen bij het oprijden van de snelweg. Was nog een dikke 140km rijden voor de boeg, geen ideale plek dus. Kon gasgeven en doen wat ik wilde, geen vermogen en terplekke uitgevallen en heel slecht viel die nog te...
  9. Mark300

    Bijna examen rijden, dus druk zoekende

    Hallo, Over 3 weekjes mag ik afrijden en hoop uiteraard dat ik slaag. Vanzelfsprekend zit je dan druk te zoeken naar een motor. Ik heb op het forum een paar keer iets gelezen over een andere site waar motoren aangeboden worden dan Marktplaats? Kan iemand mij dit vertellen? Druk...
  10. Mark300

    Door de bomen het bos niet meer zien

    Ten eerste: Mijn excuses mocht ik dit verkeerd plaatsen omdat ik nog niet helemaal wegwijs ben op dit forum of omdat dit de 500ste keer dat deze (stomme) vraag gesteld wordt, al dan niet in combinatie met het verkeerd plaatsen. Ik ben bezig met motorlessen, en mag 29 juni op voor het...
  11. Mark300

    Mark300

    Hallo allemaal, Ik ben Mark, en zit hier dus met de nickname Mark300. 18 jaartjes, 2,5 jaar in het bezit van een brommerrijbewijs en 4 maanden van een autorijbewijs. Afgelopen vrijdag me eerste motorrijles gehad. Toch iets anders dan een schakelbrommertje *O* Ik ben hier gekomen om...
Terug
Bovenaan Onderaan