Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Django
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    1-3-2014 - Open house Royal Kustom Works Dordrecht

    Toevallig kwam ik deze flyer tegen. Ga zelf eens kijken, wellicht ook voor anderen hier leuk om eens langs te rijden vandaag:
  2. D

    Kleppendekselpakking HD XL53C Sportster Custom vervangen?

    Hoi, Ik heb een vraag waar ik hoop dat jullie/iemand antwoord op kan en wil geven: Ik heb een XL53C Sportster Custom bouwjaar 2001 met een licht lekkende kleppendekselpakking bij de voorste cilinder. Bij de HD dealer kost het naar schatting zo'n 300,- euro om (direct beide)...
  3. D

    Harley Davidson Sportster Ironhead XLCH 1000

    Beste allemaal, Bij voorbaat mijn excuses als ik dit niet in het juiste topic plaats of voor als ik er geen topic voor aan had moeten maken, maar ik heb een vraag: Ik ben helemaal verliefd op een fiets welke te koop staat: (zie afbeeldingen). Het betreft een Sportster Ironhead XLCH...
  4. D

    Los blok naar garage?

    Beste allemaal, Sindskort heb ik een Yamaha XV1100 Virago met enige emotionele waarde. Ik heb behalve knutselervaring met brommers en scooters eigenlijk 0,0 ervaring met motoren en motortechniek. Aan het blok moet m.i. aardig wat gebeuren (pakkingen vervangen e.d.) en het zou gewoon eens...
  5. D

    Risers Yamaha XV 1100 Virago 7/8 inch/22 MM

    Hallo, Ik ben op zoek naar risers t.b.v. een 7/8 inch/22 MM stuur voor een Yamaha XV1100 Virago. De originele (schuine) risers zijn +- 3 CM hoog, ik ben op zoek naar risers van +-5 CM. Iets hoger of lager mag ook. Help me out, dan kan ik verder met m'n projectje!
Terug
Bovenaan Onderaan