Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RascalGP
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RascalGP

    Onderuit op rotonde, aansprakelijkheid?

    Goedendag, vanochtend ben ik op een rotonde op weg naar school over het hoofd gezien door een arriva buurtbusje, hierdoor moest ik een noodstop maken om niet tegen het voertuig op te botsen en ben ik onderuit gegaan. De schade valt mee maar aangezien de bus mij dus helemaal niet gezien...
  2. RascalGP

    Elektra: aftappen/splitsen kabel

    Goeiedag! Ik ben opzoek naar een stekker waarmee ik makkelijk een kabel kan splitsen/aftappen. Ik wil namelijk deze modificatie doen aan mn monster: Sidestand cutoff elimination for $1.49 - Page 16 - Ducati Monster Forums: Ducati Monster Motorcycle Forum Hier worden van dat soort...
  3. RascalGP

    Herkennen Termignoni dempers

    Goeiedag! Ik kan voor een mooi prijsje carbonnen dempers overnemen voor de Monster. Nu verteld hij dat het termignoni dempers betreffen alleen zit de kenmerkende sticker er niet op. Zijn er nog andere kenmerken waaraan ik kan herkennen dat het om echte termignonis gaat? (Serienummer...
  4. RascalGP

    GS500 Project

    Tegen het einde van de zomer heb ik vlak voor het behalen van mn motor rijbewijs een GS500e uit 1990 op de kop getikt, deze motor was in goed rijdende staat maar had wel wat liefde nodig. na de kleppen gesteld te hebben en het oliefilter en olie te hebben vervangen kon ik ermee opweg. Omdat...
  5. RascalGP

    GS 500E

    Ik ben het spoor een beetje bijster omtrend de 25KW regelgeving mischien kunnen jullie een aantal dingen ophelderen. Ik heb 2 weken geleden voor het schamele bedrag van 350 euro een GS500E uit 1990 op de kop getikt onder het mom van deze even op 25KW laten zetten en dan lekker te gaan...
Terug
Bovenaan Onderaan