Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gasguzzler
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Motor uitgeleend en nu schade

    Van de zomer mijn 2e motor uitgeleend voor een weekendje duitsland. Maar diegene heeft het welgeteld 1 km volgehouden. Op de eerste rotonde onderuit, met precies het blok op de vluchtheuvel natuurlijk. Nu is dus het frame krom. Blok gescheurd. Uitlaat daar ook stuk en de verdere glij schade...
  2. G

    benzineprobleem

    goedenavond techneuten. hier een probleempje, mijn gsx-f750 na de winter weer uit de stalling gehaald. van de winter wat mee aan het sleutelen geweest. nu trekt hij de carburateurs leeg op normaal en reseve. alleen op pri blijft hij rijden. dacht eerst dat het gewoon een lege tank was, maar...
  3. G

    honda cb 550 f uit '79 te koop

    ooit begonnen aan een opknapproject, maar schiet niet echt op. ligt volledig uit elkaar, met de nodige versleten en kappote onderdelen. trommelrem achter is stuk, bougie afgebroken in de kop uitlaatbochten niet echt best meer chroom is niet al te best voor de liefhebber, tegen een redelijk...
  4. G

    gezocht, compleet blok voor honda cb550 uit '79

    gezocht een goed motorblok voor mijn cb550 uit 1979. ter inruil het oude blok, is wat verweert, liep wel dat ik er aan begon, maar bougie afgebroken in de kop, en hij heeft eigenlijk een complete revisie nodig. dus voor de sleutelaars hier, als iemand een tip heeft waar ik er eentje...
Terug
Bovenaan Onderaan